Één bolle, twee skeletten en een steroideverslaafde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:32 schreef richolio het volgende:
Allemaal getint. Had ook niet anders verwacht.
Duh je hebt natuurlijk 1 tank nodig, 1 melee dps en 2 casters. Hoe ga je anders een meisje overvallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef Syntos het volgende:
[..]
Één bolle, twee skeletten en een steroideverslaafde.
De gebruikelijke groepsopmaak ook nog
Die meisjes ook van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:39 schreef Copycat het volgende:
Meisje Bruut mag helemaal niet beroven!
En in al die standpunten die jij nu overdrijft zit een kern van waarheid in. De PVV is niet voor niets nu met 33 zetels in de peilingen de grootste van Nederland.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De EU is kut, het klimaat boeit niet, volstrekt anti-PvdA, de straffen zijn te laag, Islamieten zijn kut en alle Marokkanen zijn klote.
Nee, TS voldoet verder echt niet aan het stereotype PVV'er.
Leuke vent ben jijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:23 schreef Dven het volgende:
Waarom hebben ze haar niet met haar handen tegen een boom gezet, haar broekje lichtjes omlaag getrokken en daarna knoeihard een flink aantal penissen bij haar binnen laten dringen?!?! Geen meisje zo nauw als wanneer ze in het nauw gedreven zijn en zo'n mooie kans dan aan je voorbij laten schieten?!?![]()
Conclusie : Amateurs
Die ouders die hun kinderen van die modenaampjes geven. Na Storm, Zomer en Bloeme krijgen we nu Bruut en Grof.quote:
Hopelijk heeft ze wel broodkruimels achtergelatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef TresBon het volgende:
[..]
Leuke vent ben jij![]()
Door de Topictitel dacht ik dat ze toch wel gewond was geraakt, maar ze is dus het bos ingestuurd
Wat raar, waarom niet die hele portemonnee meenemen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef bluffer123 het volgende:
Uit haar portemonnee haalt hij een bankbiljet.
Wat jij wil knul, wat jij wil.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:40 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
En in al die standpunten die jij nu overdrijft zit een kern van waarheid in. De PVV is niet voor niets nu met 33 zetels in de peilingen de grootste van Nederland.
Neen dit nieuwsbericht is van 23 oktober, ik kan me voorstellen dat jij denkt dat het 2 maanden oud is omdat soortgelijke berovingen zeer vaak voorkomen. Waardoor jij denkt dat het allemaal het zelfde is.quote:
Zie hier het niveau van de mensen die hun ogen sluiten voor problemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef Montelly het volgende:
TS is een kkmongool en een klapjosti..
Vroeger had je Vrouwtje Wiet, nu Meisje Bruutquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:39 schreef Copycat het volgende:
Meisje Bruut mag helemaal niet beroven!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Neen dit nieuwsbericht is van 23 oktober, ik kan me voorstellen dat jij denkt dat het 2 maanden oud is omdat soortgelijke berovingen zeer vaak voorkomen. Waardoor jij denkt dat het allemaal het zelfde is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef bluffer123 het volgende:
Dinsdagavond 27 augustus rond 20.45 uur werd een 17-jarig meisje in Amersfoort door vier mannen beroofd.
Maar weet je zeker dat het meisje Bruut heet? Het is zo'n gekke naam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Neen dit nieuwsbericht is van 23 oktober, ik kan me voorstellen dat jij denkt dat het 2 maanden oud is omdat soortgelijke berovingen zeer vaak voorkomen. Waardoor jij denkt dat het allemaal het zelfde is.
ah, op een troll uit...ok succesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Zie hier het niveau van de mensen die hun ogen sluiten voor problemen.
OPEN JE OGEN! Alle Marokkanen terug naar Turkije!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef bluffer123 het volgende:
Zie hier het niveau van de mensen die hun ogen sluiten voor problemen.
Samen met pietenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! Alle Marokkanen terug naar Turkije!
Vieze bootvluchtelingen dat het zijn.quote:
boosquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vieze bootvluchtelingen dat het zijn.
Er is daar toch elke keer watquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:49 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Klopt maar het bericht is 2 dagen geleden pas gepubliceerd
Nee, het is twee dagen geleden bijgewerkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:49 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Klopt maar het bericht is 2 dagen geleden pas gepubliceerd
nee, vragen om aandacht op fok omdat hier zwarte pieten betreftquote:
Dat meisje heeft het bericht op fok! geplaatst om aandacht te krijgen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, vragen om aandacht op fok omdat hier zwarte pieten betreft
Nu ben ik een beetje verdrietig, want TS wou er een bash topic van makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat meisje heeft het bericht op fok! geplaatst om aandacht te krijgen?
![]()
![]()
![]()
De vaste NWS'ers zijn nog niet klaar met dozen vouwen en Marsen inpakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje verdrietig, want TS wou er een bash topic van maken
We kunnen toch gewoon TS bashen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje verdrietig, want TS wou er een bash topic van maken
...kan iemand alsjeblieft het toetsenbord van deze zwakzinnige doormidden breken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:23 schreef Dven het volgende:
Waarom hebben ze haar niet met haar handen tegen een boom gezet, haar broekje lichtjes omlaag getrokken en daarna knoeihard een flink aantal penissen bij haar binnen laten dringen?!?! Geen meisje zo nauw als wanneer ze in het nauw gedreven zijn en zo'n mooie kans dan aan je voorbij laten schieten?!?![]()
Conclusie : Amateurs
Zoiets verwacht je toch als er staat dat ze bruut is beroofd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
...kan iemand alsjeblieft het toetsenbord van deze zwakzinnige doormidden breken?
Euhm, beesten dwingen mensen over het algemeen niet om bezittingen af te staan. Met of zonder bedreiging.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef bluffer123 het volgende:
Het werd bruut genoemd door rtv Utrecht. En iemand dwingen tot geld afstaan is in mijn opzicht altijd bruut. De beteknis van bruut is volgens Van Dale:bruut (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
beestachtig ruw en gewelddadig
Heel gewelddadig was deze beroving mmisschien niet. Maar zeker wel ruw en het dwingen van mensen onder bedreiging om persoonlijke bezittingen af te staan is in mijn opzicht altijd beestachtig.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, beesten dwingen mensen over het algemeen niet om bezittingen af te staan. Met of zonder bedreiging.
Dus als jij een Marokkaan tegenkomt verwacht je bruut beroofd te worden? Misschien moet je dan ook eens in topics zonder Marokkanen reageren, dan kun je weer zonder luier over straat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Je verwacht niet anders van de Marokkanen.
Aldus de toetsenbordsuperheld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef Montelly het volgende:
TS is een kkmongool en een klapjosti..
Ze hebben niet veel tijd meer, binnenkort zijn ze verboden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De lichtgetinte pieten zijn er weer vroeg bij dit jaar.
Godverdomme, jij presteert het om een post te plaatsen met in 1 zin twee scheldwoorden en 0 argumenten en dan is TS de troll?quote:
Dan worden de linkse theedrinkers boosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lichtgetint, opgeschoren haar, mager postuur. Kunnen ze niet gewoon direct vermelden dat het Marokkanen waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |