RIP aan de nabestaandenquote:
Voorlopig gaat het nog echt nergens over. Het waait een beetje...quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Mijn trein is tot nu toe op tijd, en niet bijzonder vol, tot nu toe gaat het goed!quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Dus gewoon ophef om niks, zoals te verwachten was
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
..zoals een tuinstoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar niets van de flat valt, op m'n auto
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?
Ik accepteer dit alleen van Godtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.
Die is aan golfen met Jimmy Hoffa en kan dus niet reageren momenteel.quote:
Die laatste foto lijkt wel op mijn autoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ocherm...quote:
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!quote:
"Maar op m'n pootjes terecht gekomen!"quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!.
Oke, naast flinke wind word nu de lucht toch ook wel een beeeeetje donkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!.
Zojuist op het nieuws dat nu bij Delft de bovenleiding naar de tyfus is. Sorry voor het vergeten af te kloppenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Er hoeft maar één fikse tak de bovenleiding in te waaien en het is flinke ellende natuurlijk.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws dat nu bij Delft de bovenleiding naar de tyfus is. Sorry voor het vergeten af te kloppen
Heb zelf geen vertraging gehad dus had ook geen reden om koffie te gaan halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Heb je je gratis NS-koffie al ontvangen?
Ik zit af en toe nog vol in de zon, maar het gaat af en toe redelijk tekeer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, naast flinke wind word nu de lucht toch ook wel een beeeeetje donker
APOCALYPSE NOW!
Het gebouw tegenover mij is t/m de 3e verdieping drijfnat van de waterhozen die opstijgen uit een plas waterquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit af en toe nog vol in de zon, maar het gaat af en toe redelijk tekeer.
Tijd voor een biertje dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb zelf geen vertraging gehad dus had ook geen reden om koffie te gaan halen.
Nee, laat maar, op elk vlak te makkelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Zojuist Heatwave z'n dongeltje besteld
En de bouwsteiger die ernaast staat is ook flink uit elkaar aan het vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gebouw tegenover mij is t/m de 3e verdieping drijfnat van de waterhozen die opstijgen uit een plas water
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, laat maar, op elk vlak te makkelijk.
...en een gebouw waar machines van ons staan is het dak vanaf gewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de bouwsteiger die ernaast staat is ook flink uit elkaar aan het vallen.
Doe eens foto's?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en een gebouw waar machines van ons staan is het dak vanaf gewaaid
Bongu M-M.quote:
Wij wel. Klant, schmlant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die klant dat op prijs zou stellen.
Ja, recht in mijn knarretje. Maar ik wil de luxaflex niet dichtdoen, want dan kan ik de chaos van de storm niet zienquote:
Vanwege vallende takken?quote:
Nou ja er waren een paar hele bomen omgemieterd, dat kan toch wel naar zijnquote:
Dan ren je toch ff! Stadse randstadmietjes!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja er waren een paar hele bomen omgemieterd, dat kan toch wel naar zijn.
Hey, mij heb je er ook niet mee hoor, ik wou lekker gaan picknicken tijdens de lunch, maar dat mag dus niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ren je toch ff! Stadse randstadmietjes!
Je kan wel je picknickkleed als cape ombinden en hem lekker laten wapperenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mij heb je er ook niet mee hoor, ik wou lekker gaan picknicken tijdens de lunch, maar dat mag dus niet meer.
True, but that would be gayquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan wel je picknickkleed als cape ombinden en hem lekker laten wapperen
And the problem is?quote:
In de mijnen waait het gelukkig niet zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Mijn dubbele tuindeur is kapotgewaaid. De boel provisorisch met touwen proberen vast te binden,en nu hopen dat het straks niet alsnog weg waait terwijl ik op mijnwerk zit
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Mijn dubbele tuindeur is kapotgewaaid. De boel provisorisch met touwen proberen vast te binden,en nu hopen dat het straks niet alsnog weg waait terwijl ik op mijnwerk zit
Ja, maar probeer zo'n hek maar eens mee naar beneden te krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de mijnen waait het gelukkig niet zo.
quote:Volgens de NOS is in Amsterdam een tweede persoon overleden. De vrouw liep op de Herengracht toen een boom op haar hoofd terecht kwam.door Redactie NU.nl 11:34
Nou, hier is het wel weer over zijn hoogtepunt heen denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!!
Ja hier is t ook niet veel meer. En ook niet geweest eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier is het wel weer over zijn hoogtepunt heen denk ik.
Ook de apocalyps heeft last van de monday blues.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier is het wel weer over zijn hoogtepunt heen denk ik.
Ook de apocalyps was vroeger beter...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook de apocalyps heeft last van de monday blues.
Dit had inderdaad toch nèt dat beetje extra cachet...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook de apocalyps was vroeger beter....
Een soort je ne sais quoi!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit had inderdaad toch nèt dat beetje extra cachet...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is een kool-aid man en waarom vindt'ie dat ik amazing boobs heb?not funny.
Leuke serie. Maar tegen seizoen 3 was het ik het wel aardig zat. Meer van hetzelfde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
De Kool-aid man kwam ook wel eens voorbij in Drawn TogetherHele harde tekenfilmserie over een Big Brother huis met tekenfilmfiguren als Spongebob, een disney prinses, Betty Boop, Link, Superman etc.
Ja, aan het einde werd t idd wel een beetje flauwquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke serie. Maar tegen seizoen 3 was het ik het wel aardig zat. Meer van hetzelfde.
Seizoen 1 vond ik het leukste. En Ling Ling is briljant.
Het werd op den duur wel een beetje een gimmick. Het moest grof omdat ze blijkbaar niets anders kunnen. Hetzelfde zie je nu bij Family Guy ook. De eerste seizoenen zijn veel leuker en diverser. Tegenwoordig moet er om de 3 minuten een willekeurige flashback in naar een willekeurige obscure referentie van een TV serie of gebeurtenis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, aan het einde werd t idd wel een beetje flauw
Maar kon altijd wel lachen om de echt extreem grove humor die er in zat. Waarbij er dan ook niets gespaard werd.
Herkenbaar zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was natuurlijk voor Zandir P Wifflebottom
Daar ben ik bij seizoen 6 of zo, waarbij ze nu idd wel de hele tijd Meg moeten bashen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werd op den duur wel een beetje een gimmick. Het moest grof omdat ze blijkbaar niets anders kunnen. Hetzelfde zie je nu bij Family Guy ook. De eerste seizoenen zijn veel leuker en diverser. Tegenwoordig moet er om de 3 minuten een willekeurige flashback in naar een willekeurige obscure referentie van een TV serie of gebeurtenis.
Dat vind ik nog wel grappig zo nu en dan, maar de verhaal lijnen worden wel steeds meer hetzelfde. Eigenlijk heeft die serie het gewoon gehad. De enige leuke is nog American Dad van Seth Macfarlane, maar ja...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik bij seizoen 6 of zo, waarbij ze nu idd wel de hele tijd Meg moeten bashen.
AT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef Talos88 het volgende:
American dad is net zo droog als family guy en futurama.. Films van futurama zijnook echt geweldig
Oh die vind ik wel leuk. Wat ik echt minder vind is The Cleveland Showquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef CherryLips het volgende:
American Dad vind ik echt geen zak aan
Dat als je heel hip een engelse signature wil gebruiken met een soort van quote, je eerst ff moet spellchecken! Sinds wanneer smilen we AD iets?quote:
When you can not speak english do it then also not!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat als je heel hip een engelse signature wil gebruiken met een soort van quote, je eerst ff moet spellchecken! Sinds wanneer smilen we AD iets?
Yes, you snap me very well!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
When you can not speak english do it then also not!
We are like 2 hands on one belly!quote:
Als er iets compleet ruk was, waren het de vier films van Futurama. Sowieso halen de laatste seizoenen het niet bij de eerste 4.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef Talos88 het volgende:
American dad is net zo droog als family guy en futurama.. Films van futurama zijnook echt geweldig
Do you fok horses also?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We are like 2 hands on one belly!
Pardon?!quote:
Braaf zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef Talos88 het volgende:
Oh god staat dat kreng er nog haha. Wat erg haha, ik zie hem namelijk niet op me ipad dusja, anders had ik hem al weg gehaald. XD haha ach ja..
Maar bedankt!
Yes, thank you from the bottom of my heart and Angels bottom!quote:
Over dubbelzinnig kunne opvatte gesproken hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yes, thank you from the bottom of my heart and Angels bottom!
Ben je hetero?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef Talos88 het volgende:
[..]
Over dubbelzinnig kunne opvatte gesproken haha
I hate you all welcome!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef KomtTijd... het volgende:
"Leedies en gentelmen, in a fiew moments wie wil arive op luchthaven schiphol"
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef Talos88 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik mijn buisje GHB voor gebruikenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ha Tally. Heeft Angel jou al oneerbare voorstellen gedaan?
Voor je het weet rellen we weer een week in FB en krijgen we weer te horen dat wij geen nieuwe mensen toe laten in ons kliekje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat een pareltje hebben jullie weer gevonden, jongens!
Terwijl toch duidelijk is dat je eerst bij Angel op audiëntie moet voordat je hier wat melk in de pap te brokkelen hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet rellen we weer een week in FB en krijgen we weer te horen dat wij geen nieuwe mensen toe laten in ons kliekje.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef Talos88 het volgende:
[..]
Hebben daar dan nu al twee SC-reeksen daar "last" van?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terwijl toch duidelijk is dat je eerst bij Angel op audiëntie moet voordat je hier wat melk in de pap te brokkelen hebt.
Dus je bent die enge icequeenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben daar dan nu al twee SC-reeksen daar "last" van?
Queen Angel, ruler of slowchats, and Narnia!
Oke goed dat ik dit lees iets wat dus noooit moet doen xDquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij niet dan na je bezoek bij Ang3l?
quote:
Ik ben ingeent hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij niet dan na je bezoek bij Ang3l?
JONGENS!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:05 schreef Talos88 het volgende:
[..]
Oke goed dat ik dit lees iets wat dus noooit moet doen xD
Daar heb ik er ook 1 thuis van zitten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ingeent hoorBij de dierenarts!
Wat denk je zelf HeatWave -_-quote:
Dat is toch ook zo? Vraag maar aan Jopperdepopnogwat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor je het weet rellen we weer een week in FB en krijgen we weer te horen dat wij geen nieuwe mensen toe laten in ons kliekje.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Vraag maar aan Jopperdepopnogwat.
Wie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Vraag maar aan Jopperdepopnogwat.
Nee, dat was het neukertje van 1 van de ex-mods hier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie?
Die is helemaal niet langs mij gekomen
O.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat was het neukertje van 1 van de ex-mods hier.
En hij was begonnen met de spreekwoordelijke hersens eruit te neuken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat was het neukertje van 1 van de ex-mods hier.
Dat is wellicht iets teveel credit voor iemand. Laten we het houden op 'een alternatieve manier van denken'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hij was begonnen met de spreekwoordelijke hersens eruit te neuken.
Ik wil alleen maar iemand van FOK!quote:
Lukt dat nog een beetje, ondanks de Boebidoe 'wie-neukt(e)-wie' grafiek?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar iemand van FOK!.
Oh, het was niet serieus hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lukt dat nog een beetje, ondanks de Boebidoe 'wie-neukt(e)-wie' grafiek?
Dus nu hossel jij via DM?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het was niet serieus hoor. Er zijn geen meets meer, dus ook geen FOK!geneuk
.
nee, dat zeg ik toch? Geen meets, geen geneukquote:
Ik hoop voor al die wijven dat je beter neukt dan dat je liegt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:27 schreef HeatWave het volgende:
nee, dat zeg ik toch? Geen meets, geen geneuk.
Nope, veilig binnen gebleven de hele dag.quote:
Dat mag toch wel, na 10 jaar Fok?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop voor al die wijven dat je beter neukt dan dat je liegt.
Niet naar het strand geweest?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, veilig binnen gebleven de hele dag.
Тоді це, звичайно, не легше, коли текст на іншій мові.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef Talos88 het volgende:
Grappig hoe snel een gesprek in iets kan verandere dat je totaal niet meer snapt haha
Nope, voelde mij niet zo lekker vandaag dus heb series gekeken en met de Playstation gespeeld. Nu voel ik mij wel weer goed, dus het heeft wel geholpen.quote:
Yup, nou ja, er komt vast nog wel een storm dit jaar. Ga ik dan wel kijken. Jij nog wat bijzonders gedaan vandaag?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkigal was het op het strand ook wel mooi geweest
Maar niet de sterkste sinds 1990quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja, er komt vast nog wel een storm dit jaar. Ga ik dan wel kijken. Jij nog wat bijzonders gedaan vandaag?
SAP is prima om hersendood bij te zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Q. het volgende:
Bijna niets van de storm meegekregen, ik zat in een cursusruimte met de luxaflex dicht.
Die paar overgebleven hersencellen zijn idd inmiddels in hoog tempo aan het afsterven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
SAP is prima om hersendood bij te zijn.
Doe een Air, ga voor een MBA.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Die paar overgebleven hersencellen zijn idd inmiddels in hoog tempo aan het afsterven.
Een keer een dagje helemaal niks. Wat word je daar lui van zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nou ja, er komt vast nog wel een storm dit jaar. Ga ik dan wel kijken. Jij nog wat bijzonders gedaan vandaag?
Married But Available?quote:
Must Be Available.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Married But Available?Ik dacht dat Q. nog immer single was.
nou dan woon je in een ander deel van het land dan waar de storm was of je bent op momenten naar buiten gegaan dat het op de plek waar je was niet meer zo erg wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef dennenappelmoes het volgende:
Ik snap het niet....
Ik bedoel, ik heb eigenlijk nooit last van het weer, (wat ze dan noodweer noemen). Dan hoor ik op het nieuws wat er allemaal in het land is gebeurd, maar daar zie ik helemaal niks van.
Ik heb vandaag 2 keer gefietst, en nergens last van (behalve dat het fietspad vol lag met takken, bladeren, enz.)
rukbunkers hebben ze in alle delen van het land hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan woon je in een ander deel van het land dan waar de storm was of je bent op momenten naar buiten gegaan dat het op de plek waar je was niet meer zo erg was
zo ingewikkeld!
Nimmer Verder!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Married But Available?Ik dacht dat Q. nog immer single was.
Bij mij stond ook nog gewoon alles op dezelfde oplek op 't balkon, terwijl ik berichten kreeg dat de auto's door de lucht vlogen in Eindhovenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef dennenappelmoes het volgende:
Ik snap het niet....
Ik bedoel, ik heb eigenlijk nooit last van het weer, (wat ze dan noodweer noemen). Dan hoor ik op het nieuws wat er allemaal in het land is gebeurd, maar daar zie ik helemaal niks van.
Ik heb vandaag 2 keer gefietst, en nergens last van (behalve dat het fietspad vol lag met takken, bladeren, enz.)
Daar kun je misbruik van maken! Gewoon een paar maanden wachten en dan als je het wel gehad hebt zo van "Zeg, ben je het weer vergeten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega is gewoon 'vergeten' mijn loon over te maken..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:29 schreef missbehavin het volgende:
beetje stereotype weer he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu vergeet jij dat moord illegaal is?
Ik schrok me de pleuris toen ik mijn saldo zag gisterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu vergeet jij dat moord illegaal is?
Mijn reputatie wat doe jequote:
Ja want dat kijkt ze ook niet na ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar kun je misbruik van maken! Gewoon een paar maanden wachten en dan als je het wel gehad hebt zo van "Zeg, ben je het weer vergeten?"
Tssk, ik ben lief! En onschuldig! En zachtaardig!quote:
Die arme vrouw.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja ok, maar buiten datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tssk, ik ben lief! En onschuldig! En zachtaardig!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die arme vrouw.....Wat kan jou zo'n gleufdier nou schelen man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik schrok me vanochtend de pleuris toen ik iemand van de bovenste verdieping zag springenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris toen ik mijn saldo zag gisterenDus ja, ik was even niet blij met haar..
Hey, de mensheid moet voortbestaan, dus een paar van die broedmachines zijn nodig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kan jou zo'n gleufdier nou schelen man?.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrok me vanochtend de pleuris toen ik iemand van de bovenste verdieping zag springen
Bleek alleen maar een broek en een trui te zijn die iemand naar beneden gooide
Dat moet helemaal niet, ik zie er het nut niet van in, van die "mensheid"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, de mensheid moet voortbestaan, dus een paar van die broedmachines zijn nodig!
Apres moi le deluge?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet, ik zie er het nut niet van in, van die "mensheid"
Jahquote:
Zou ik ook hebben hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahJe ziet zo in een flits wat beentjes en armpjes met snelheid voorbij wapperen en denkt "WTF?!?!?!"
Misschien vergeet ze dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want dat kijkt ze ook niet na ofzo
Een bedrijf vergeet alleen dingen in haar voordeelquote:
Vast niet...quote:
Ja precies, zo is ze welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een bedrijf vergeet alleen dingen in haar voordeel
En je moet de controller daarboven ontslaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
meh, je moest ze de kost geven die gewoon vergeten uitgevoerd werk te factureren enzo.
Vaak wel, niet altijd, maar je kan zo de lul zijn als je het dan niet meldt....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een bedrijf vergeet alleen dingen in haar voordeel
Ehm, neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
is het sowieso niet raar dat dat niet automatisch gaat?
Automatisch wil ook vaak alleen maar zeggen via een payroll provider, en die moet ook ergens knopjes indrukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
is het sowieso niet raar dat dat niet automatisch gaat?
dat doet de baas van mijn vriend elke maandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon een cashflow trucjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doet de baas van mijn vriend elke maand
het is echt elke week 2 weken zeuren en zeiken tot hij zijn loon krijgt
echt te debiel voor woorden
wat?quote:
Volgens mijn ex doet zijn baas dat ook, waardoor ik elke keer moet zeuren om de alimentatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doet de baas van mijn vriend elke maand
het is echt elke week 2 weken zeuren en zeiken tot hij zijn loon krijgt
echt te debiel voor woorden
Cashflowtrucjes van de werkgever. Uitstellen uitstellen uitstellen. Langer je geld op de bank hebben staan of beschikbaar hebben voor leveranciers.quote:
ow zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cashflowtrucjes van de werkgever. Uitstellen uitstellen uitstellen. Langer je geld op de bank hebben staan of beschikbaar hebben voor leveranciers.
Ja volgens mij mogen ze het ook niet zomaar doen hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow zo
nou het is mega irritant want nu lopen wij steeds achter met de huur
nee mag ook niet, maar goed wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij mogen ze het ook niet zomaar doen hoor.
Gewoon niet komen tot je je geld hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Gezeik. Betaal je personeel gewoon op tijd zeg.
ja dat zei ik ook al, maar goed hij heeft een 0 uren contract dus dan krijgt hij natuurlijk heel weinig werkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon niet komen tot je je geld hebt.
Ja, die laatste machtspositie zie je in deze tijden wel vakerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee mag ook niet, maar goed wat doe je er aan?
genoeg boze mailtjes verstuurt en zo
en na een week of 2 komt hij steeds wel over de brug dus niet genoeg om echt iets tegen te beginnen zeg maar
want mijn lief wil zijn baan natuurlijk ook niet kwijt
Moet je wel het geld hebben hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Gezeik. Betaal je personeel gewoon op tijd zeg.
Ieder bedrijf dat het salaris van z'n personeel slechts als kostenpost ziet waar op bezuinigd kan worden als het nodig is doet iets verkeerd. Dus verbaast me niks dat ze geen geld hebben.quote:
Wat heerlijk naiefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder bedrijf dat het salaris van z'n personeel slechts als kostenpost ziet waar op bezuinigd kan worden als het nodig is doet iets verkeerd. Dus verbaast me niks dat ze geen geld hebben.
Wel als je denkt dat dat in deze tijden zo werktquote:
Dat denk ik niet, ik geef slechts mijn meningquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als je denkt dat dat in deze tijden zo werkt
Dat is hier met de koffie. Echt wtfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder bedrijf dat het salaris van z'n personeel slechts als kostenpost ziet waar op bezuinigd kan worden als het nodig is doet iets verkeerd. Dus verbaast me niks dat ze geen geld hebben.
Dat is natuurlijk een reden om te staken, wat denken ze wel nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is hier met de koffie. Echt wtf
Nouja, ik snap gewoon niet hoe iemand in zijn hoofd haalt dat 10 euro per maand besparen op de productiviteit en motivatie van al het personeel, nuttig zou zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een reden om te staken, wat denken ze wel niet
Waar?quote:
Nou idd..quote:
Dat verbaast me dan weer niks, na die big ass foto's enzoquote:
Monstra mihi pecuniam!quote:
Het maakt niet gelukkig hoorquote:
Dat zeggen alleen arme mensenquote:
Jezelf in slaap huilen is toch wel stukken comfortabeler in een waterbed in een villa in Toscane dan onder een brug in Purmerend.quote:
I gotz the money and the bitch(es).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niks, na die big ass foto's enzo
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I gotz the money and the bitch(es).
No you don'tquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I gotz the money and the bitch(es).
nee maar het zou er wel voor zorgen dat een aantal randvoorwaarden die mij nu ongelukkig maken veranderenquote:
dat dacht ik ook toen ik zo oud was als jijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:49 schreef Seikcid het volgende:
Maar we doen het financieel samen best aardig. Sinds een aantal jaar een gezamenlijke rekening etc.
Als we straks ons huis gaan kopen hebben we aardig wat eigen geld om bij te leggen.
Ik spreek hem wel weer na de kids en de scheidingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik zo oud was als jij
en toen veranderde er een boel en nu zijn we weer arm
Dat er anno 2013 nog steeds mensen zijn die daar intrappenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik spreek hem wel weer na de kids en de scheiding
Waarin?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er anno 2013 nog steeds mensen zijn die daar intrappen
Ik haat waterbedden. Wil je eens iemand flink van achter nemen, zakken je knieen de hele tijd weg in dat klote bed zodat je geen kracht achter je BAM BAM BAM kan zetten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezelf in slaap huilen is toch wel stukken comfortabeler in een waterbed in een villa in Toscane dan onder een brug in Purmerend.
Bij mij gaat alles naar de ABNquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb wel geld, maar dat moet allemaal nog naar die lui in Groningen gestuurd worden
Ja, en geen fuck me pumps meer aan in bedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat waterbedden. Wil je eens iemand flink van achter nemen, zakken je knieen de hele tijd weg in dat klote bed zodat je geen kracht achter je BAM BAM BAM kan zetten.
PRECIES! Jij begrijpt me!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, en geen fuck me pumps meer aan in bed
'Voorgeschoten', noemen ze dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Hebben die je huis betaald?
Altijd tochquote:
Of dat je op je buik gelegd wordt en je madonna punt-BH dat bed lek priktquote:
Zeg, ik ben geen homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat je op je buik gelegd wordt en je madonna punt-BH dat bed lek prikt
Ook zo vervelend!
Ja dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
We maken niet allemaal dezelfde fouten he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik spreek hem wel weer na de kids en de scheiding
Wist je alles maar van tevoren he..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
We maken niet allemaal dezelfde fouten he.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Gewoon nergens meer aan beginnen, gebeurt er ook niks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wist je alles maar van tevoren he..
Ja, komt ze nu mee aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon nergens meer aan beginnen, gebeurt er ook niks.
Statistisch gezien is de kans grootquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
We maken niet allemaal dezelfde fouten he.
Dat we een huis kopen, kinderen krijgen, gaan scheiden en arm worden?quote:
Hoe lang kom je nou op FOK!, Dit weet toch iedereen?quote:
Je kunt morgen ook onder een auto komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat we een huis kopen, kinderen krijgen, gaan scheiden en arm worden?
Of vandaag een hartaanval krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook onder een auto komen natuurlijk.
Ik was nog in de ontkenningquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe lang kom je nou op FOK!, Dit weet toch iedereen?.
Daarom geef ik al m'n geld even uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of vandaag een hartaanval krijgen.
Scheidenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat we een huis kopen, kinderen krijgen, gaan scheiden en arm worden?
Ah, ja dat is moeilijk te ontkennen. Vind het al bizar genoeg dat we ongeveer 10 jaar samen zullen zijn nog voordat we trouwen.quote:
Ik heb een grote, gescheiden familie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een grote familie met maar een scheiding
quote:
ja maar jij komt uit christen gebiedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een grote familie met maar een scheiding
Aaaaaaaaaaaaaaand you killed it.quote:
Doodvermoorden met woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |