RIP aan de nabestaandenquote:
Voorlopig gaat het nog echt nergens over. Het waait een beetje...quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Mijn trein is tot nu toe op tijd, en niet bijzonder vol, tot nu toe gaat het goed!quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Dus gewoon ophef om niks, zoals te verwachten was
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
..zoals een tuinstoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar niets van de flat valt, op m'n auto
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?
Ik accepteer dit alleen van Godtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.
Die is aan golfen met Jimmy Hoffa en kan dus niet reageren momenteel.quote:
Die laatste foto lijkt wel op mijn autoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ocherm...quote:
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!quote:
"Maar op m'n pootjes terecht gekomen!"quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!.
Oke, naast flinke wind word nu de lucht toch ook wel een beeeeetje donkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!.
Zojuist op het nieuws dat nu bij Delft de bovenleiding naar de tyfus is. Sorry voor het vergeten af te kloppenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Er hoeft maar één fikse tak de bovenleiding in te waaien en het is flinke ellende natuurlijk.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws dat nu bij Delft de bovenleiding naar de tyfus is. Sorry voor het vergeten af te kloppen
Heb zelf geen vertraging gehad dus had ook geen reden om koffie te gaan halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Heb je je gratis NS-koffie al ontvangen?
Ik zit af en toe nog vol in de zon, maar het gaat af en toe redelijk tekeer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, naast flinke wind word nu de lucht toch ook wel een beeeeetje donker
APOCALYPSE NOW!
Het gebouw tegenover mij is t/m de 3e verdieping drijfnat van de waterhozen die opstijgen uit een plas waterquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit af en toe nog vol in de zon, maar het gaat af en toe redelijk tekeer.
Tijd voor een biertje dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb zelf geen vertraging gehad dus had ook geen reden om koffie te gaan halen.
Nee, laat maar, op elk vlak te makkelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Zojuist Heatwave z'n dongeltje besteld
En de bouwsteiger die ernaast staat is ook flink uit elkaar aan het vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gebouw tegenover mij is t/m de 3e verdieping drijfnat van de waterhozen die opstijgen uit een plas water
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, laat maar, op elk vlak te makkelijk.
...en een gebouw waar machines van ons staan is het dak vanaf gewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de bouwsteiger die ernaast staat is ook flink uit elkaar aan het vallen.
Doe eens foto's?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en een gebouw waar machines van ons staan is het dak vanaf gewaaid
Bongu M-M.quote:
Wij wel. Klant, schmlant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die klant dat op prijs zou stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |