RIP aan de nabestaandenquote:
Voorlopig gaat het nog echt nergens over. Het waait een beetje...quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Mijn trein is tot nu toe op tijd, en niet bijzonder vol, tot nu toe gaat het goed!quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie in NL je al ingegraven in een bunker ter bescherming van God's wraak?
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Dus gewoon ophef om niks, zoals te verwachten was
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze verwachten nog wel erger....
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef Barbusse het volgende:
..zoals een tuinstoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Als er maar niets van de flat valt, op m'n auto
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als boodschapper zal toch zeker de memo wel krijgen?
Ik accepteer dit alleen van Godtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwege de crisis waren wat herstructureringen in het personeelsbestand om de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen helaas onmogelijk te voorkomen. Bedankt voor je inzet.
Die is aan golfen met Jimmy Hoffa en kan dus niet reageren momenteel.quote:
Die laatste foto lijkt wel op mijn autoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien krijgen jullie wel dit soort mooie taferelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ocherm...quote:
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!quote:
"Maar op m'n pootjes terecht gekomen!"quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!.
Oke, naast flinke wind word nu de lucht toch ook wel een beeeeetje donkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie nou maar eens op je pootjes terecht te komen, bitch!.
Zojuist op het nieuws dat nu bij Delft de bovenleiding naar de tyfus is. Sorry voor het vergeten af te kloppenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Er hoeft maar één fikse tak de bovenleiding in te waaien en het is flinke ellende natuurlijk.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws dat nu bij Delft de bovenleiding naar de tyfus is. Sorry voor het vergeten af te kloppen
Heb zelf geen vertraging gehad dus had ook geen reden om koffie te gaan halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Heb je je gratis NS-koffie al ontvangen?
Ik zit af en toe nog vol in de zon, maar het gaat af en toe redelijk tekeer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, naast flinke wind word nu de lucht toch ook wel een beeeeetje donker
APOCALYPSE NOW!
Het gebouw tegenover mij is t/m de 3e verdieping drijfnat van de waterhozen die opstijgen uit een plas waterquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit af en toe nog vol in de zon, maar het gaat af en toe redelijk tekeer.
Tijd voor een biertje dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb zelf geen vertraging gehad dus had ook geen reden om koffie te gaan halen.
Nee, laat maar, op elk vlak te makkelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Zojuist Heatwave z'n dongeltje besteld
En de bouwsteiger die ernaast staat is ook flink uit elkaar aan het vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gebouw tegenover mij is t/m de 3e verdieping drijfnat van de waterhozen die opstijgen uit een plas water
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, laat maar, op elk vlak te makkelijk.
...en een gebouw waar machines van ons staan is het dak vanaf gewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En de bouwsteiger die ernaast staat is ook flink uit elkaar aan het vallen.
Doe eens foto's?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en een gebouw waar machines van ons staan is het dak vanaf gewaaid
Bongu M-M.quote:
Wij wel. Klant, schmlant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die klant dat op prijs zou stellen.
Ja, recht in mijn knarretje. Maar ik wil de luxaflex niet dichtdoen, want dan kan ik de chaos van de storm niet zienquote:
Vanwege vallende takken?quote:
Nou ja er waren een paar hele bomen omgemieterd, dat kan toch wel naar zijnquote:
Dan ren je toch ff! Stadse randstadmietjes!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja er waren een paar hele bomen omgemieterd, dat kan toch wel naar zijn.
Hey, mij heb je er ook niet mee hoor, ik wou lekker gaan picknicken tijdens de lunch, maar dat mag dus niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ren je toch ff! Stadse randstadmietjes!
Je kan wel je picknickkleed als cape ombinden en hem lekker laten wapperenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mij heb je er ook niet mee hoor, ik wou lekker gaan picknicken tijdens de lunch, maar dat mag dus niet meer.
True, but that would be gayquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan wel je picknickkleed als cape ombinden en hem lekker laten wapperen
And the problem is?quote:
In de mijnen waait het gelukkig niet zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Mijn dubbele tuindeur is kapotgewaaid. De boel provisorisch met touwen proberen vast te binden,en nu hopen dat het straks niet alsnog weg waait terwijl ik op mijnwerk zit
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Mijn dubbele tuindeur is kapotgewaaid. De boel provisorisch met touwen proberen vast te binden,en nu hopen dat het straks niet alsnog weg waait terwijl ik op mijnwerk zit
Ja, maar probeer zo'n hek maar eens mee naar beneden te krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de mijnen waait het gelukkig niet zo.
quote:Volgens de NOS is in Amsterdam een tweede persoon overleden. De vrouw liep op de Herengracht toen een boom op haar hoofd terecht kwam.door Redactie NU.nl 11:34
Nou, hier is het wel weer over zijn hoogtepunt heen denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!!
Ja hier is t ook niet veel meer. En ook niet geweest eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier is het wel weer over zijn hoogtepunt heen denk ik.
Ook de apocalyps heeft last van de monday blues.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier is het wel weer over zijn hoogtepunt heen denk ik.
Ook de apocalyps was vroeger beter...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook de apocalyps heeft last van de monday blues.
Dit had inderdaad toch nèt dat beetje extra cachet...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook de apocalyps was vroeger beter....
Een soort je ne sais quoi!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit had inderdaad toch nèt dat beetje extra cachet...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is een kool-aid man en waarom vindt'ie dat ik amazing boobs heb?not funny.
Leuke serie. Maar tegen seizoen 3 was het ik het wel aardig zat. Meer van hetzelfde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Ang3l het volgende:
De Kool-aid man kwam ook wel eens voorbij in Drawn TogetherHele harde tekenfilmserie over een Big Brother huis met tekenfilmfiguren als Spongebob, een disney prinses, Betty Boop, Link, Superman etc.
Ja, aan het einde werd t idd wel een beetje flauwquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke serie. Maar tegen seizoen 3 was het ik het wel aardig zat. Meer van hetzelfde.
Seizoen 1 vond ik het leukste. En Ling Ling is briljant.
Het werd op den duur wel een beetje een gimmick. Het moest grof omdat ze blijkbaar niets anders kunnen. Hetzelfde zie je nu bij Family Guy ook. De eerste seizoenen zijn veel leuker en diverser. Tegenwoordig moet er om de 3 minuten een willekeurige flashback in naar een willekeurige obscure referentie van een TV serie of gebeurtenis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, aan het einde werd t idd wel een beetje flauw
Maar kon altijd wel lachen om de echt extreem grove humor die er in zat. Waarbij er dan ook niets gespaard werd.
Herkenbaar zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was natuurlijk voor Zandir P Wifflebottom
Daar ben ik bij seizoen 6 of zo, waarbij ze nu idd wel de hele tijd Meg moeten bashen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werd op den duur wel een beetje een gimmick. Het moest grof omdat ze blijkbaar niets anders kunnen. Hetzelfde zie je nu bij Family Guy ook. De eerste seizoenen zijn veel leuker en diverser. Tegenwoordig moet er om de 3 minuten een willekeurige flashback in naar een willekeurige obscure referentie van een TV serie of gebeurtenis.
Dat vind ik nog wel grappig zo nu en dan, maar de verhaal lijnen worden wel steeds meer hetzelfde. Eigenlijk heeft die serie het gewoon gehad. De enige leuke is nog American Dad van Seth Macfarlane, maar ja...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik bij seizoen 6 of zo, waarbij ze nu idd wel de hele tijd Meg moeten bashen.
AT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef Talos88 het volgende:
American dad is net zo droog als family guy en futurama.. Films van futurama zijnook echt geweldig
Oh die vind ik wel leuk. Wat ik echt minder vind is The Cleveland Showquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef CherryLips het volgende:
American Dad vind ik echt geen zak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |