No sweat, heb het GS stukje er ook even bijgezet. Iedereen met een IQ > 70 weet welk verhaaltje beter is.quote:
dat is denk ik het understatement van het jaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oftewel kwalitatief gezien niet een heel zinvol stukje toch.
Ja Joanna is het betreffende artikel in de Washington Post voor me aan het opzoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft de Washington Post en de Maleisische Telegraaf er nog over geschreven? Global coverage dit dat.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
No sweat, heb het GS stukje er ook even bijgezet. Iedereen met een IQ > 70 weet welk verhaaltje beter is.
True.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
No sweat, heb het GS stukje er ook even bijgezet. Iedereen met een IQ > 70 weet welk verhaaltje beter is.
In een land waar je als Sinterklaasorganisatie gedwongen wordt je intocht aan te passen vanwege doodsbedreigingen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:15 schreef paddy het volgende:
https://twitter.com/Borisham/status/392729680559620097/photo/1
Iets nieuws en zouden we gewoon vaker moeten doen zoals die man deed
Wat een prachtig stuk.quote:
Dat is zeker waar inderdaad, aangezien GeenStijl een broedplaats is van PVV'ers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, Grunberg doet me ook altijd aan Hitler herinneren, omdat ze beide een 'e' in hun naam hebben. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Grunberg een oorlogsmisdadiger is hoor!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens waarheidswaarde nogmaals hier.
Heb je de link wel gelezen? Nee he? Voor jou dan maar even nog simpeler waar ik op doelde https://twitter.com/Borisham/status/392729680559620097/photo/1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef gelly het volgende:
[..]
In een land waar je als Sinterklaasorganisatie gedwongen wordt je intocht aan te passen vanwege doodsbedreigingen ?
Ja, ik kan prima lezen. Dank je wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je de link wel gelezen? Nee he? Voor jou dan maar even nog simpeler waar ik op doelde https://twitter.com/Borisham/status/392729680559620097/photo/1
De man speelde sinterklaas. Geen zwarte piet
Als je er een mooie punt in kunt strijken welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Lijken witte boerka's niet een beetje op kkk maskers?
Citaten (hier uit NWS) graag, ipv. misplaatste generaliserende beschuldigingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik kan prima lezen. Dank je wel.
Iedereen die een dergelijk initiatief steunt is een landverrader, nsb'er of een neger die maar naar z'n eigen land moet gaan als het hem niet bevalt. Dat kun je toch ook lezen, o.a. hier in NWS ?
En alle tegenstanders zijn racisten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Iedereen die een dergelijk initiatief steunt is een landverrader, nsb'er of een neger die maar naar z'n eigen land moet gaan als het hem niet bevalt. Dat kun je toch ook lezen, o.a. hier in NWS ?
Van wie mag dat niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Friek_ het volgende:
Daarnaast mag ook hier de andere kant van het verhaal niet ontbreken.
Aparte mening, maar goed, dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En alle tegenstanders zijn racisten.
Leuk, zo'n gekleurd filmpje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Friek_ het volgende:
Daarnaast mag ook hier de andere kant van het verhaal niet ontbreken.
Foei toch!quote:
Nee, dat was een generalisatie die vanuit het andere kamp komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Aparte mening, maar goed, dat mag je vinden.
Je kent kennelijk de uitdrukking "Dit mag niet ontbreken" niet. Dat is grappig. Enorm zelfs.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, ik trek het me niet aan hoor, ik weet wie het zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |