abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:59:18 #26
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_132551407
Volgens mij gaat dit voorstel snel trending worden op de social media.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  Admin vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:59:52 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132551425
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:D iedereen blij. Moslims blij, Negers blij, Hollanders blij, Geert blij, allemaal blij.
Lijken witte boerka's niet een beetje op kkk maskers?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_132551434
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Mooi hoor. Mooie taktiek van de tegenstanders. Piet weg, of anders gaan we jullie over de hele wereld kenschetsen als halve KKK'ers. Klasbakken zijn het.
Ze worden ook vergeleken met de onderlaag van de samenleving las ik ergens. User loopt te trollen en geeft dat rijkelijk toe in een ander forum
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132551463
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat betreft de slavernij geschiedenis prima, maar het gaat hier niet over boerka's
Het lijkt mij raadzaam om de Islam er helemaal buiten te houden. Anders kun je er drie modjes full-time op zetten om het een beetje in 't gareel te houden. 't Verbaast me eerlijk gezegd dat het zo lang al redelijk goed gaat, ondanks de af en toe harde woorden *Klopt af*
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:01:16 #30
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132551475
Stond vorige week of zo ingezonden brief in de Volkskrant, dat we gewoon zouden moeten zeggen dat de Pieten uit Kirgizië komen :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Admin vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:01:40 #31
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132551495
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef Faux. het volgende:
Stond vorige week of zo ingezonden brief in de Volkskrant, dat we gewoon zouden moeten zeggen dat de Pieten uit Kirgizië komen :')
ze komen uit spanje. dat weet iedereen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:02:05 #32
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132551505
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef Danny het volgende:

[..]

ze komen uit spanje. dat weet iedereen.
straks krijgen we ook vanuit spanje gezeik, dat zou toch een grap zijn _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_132551510
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Ze worden ook vergeleken met de onderlaag van de samenleving las ik ergens. User loopt te trollen en geeft dat rijkelijk toe in een ander forum
Duidelijk. Dank :)
pi_132551548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef paddy het volgende:

[..]

in mijn beleving is Django de held van de film, in het plaatje wat ik gemaakt heb is Zwarte Piet in mijn ogen de held! Niet bedoeld om te trollen
pi_132551554
Waar is die Joanne35 eigenlijk gebleven? Ik mis nog wat artikeltjes uit de WP.
pi_132551567
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef snakeplahah het volgende:

[..]

in mijn beleving is Django de held van de film, in het plaatje wat ik gemaakt heb is Zwarte Piet in mijn ogen de held! Niet bedoeld om te trollen
Was jij niet :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_132551607
Django is een fucking baas. 'A nigger on a horse'. Geweldig.
pi_132551615
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Was jij niet :)
haha ok :P
pi_132551616
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Waar is die Joanne35 eigenlijk gebleven? Ik mis nog wat artikeltjes uit de WP.
Ik mis nog wat Duitstalige artikelen over 3 koningen :')
pi_132551635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Walder_Frey het volgende:

[..]

Ik mis nog wat Duitstalige artikelen over 3 koningen :')
:D
pi_132551651
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Het lijkt mij raadzaam om de Islam er helemaal buiten te houden. Anders kun je er drie modjes full-time op zetten om het een beetje in 't gareel te houden. 't Verbaast me eerlijk gezegd dat het zo lang al redelijk goed gaat, ondanks de af en toe harde woorden *Klopt af*
Neuh, je kan dit niet anders dan voorbeelden gebruiken om het allemaal in de juiste context te plaatsen. Het gaat allang niet meer alleen om zwarte piet. Dit was alleen een gebruiksvoorwerp om hun werkelijke agenda op tafel te krijgen. Met hun bedoel ik dus de kliek
pi_132551660

Wegens waarheidswaarde nogmaals hier. _O_
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:07:07 #43
339669 JerryWesterby
pi_132551694
Ik hoor zojuist dat het Zwarte Piet in Burka voorstel is overgenomen door Twitter, Facebook, Al Qaida, de Maffia, de PvdA en die mevrouw van de VN.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_132551739
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
Arnon Grunberg was een schrijver die op jonge leeftijd een paar keer hard van de trap viel, en zijn middelbare schooljaren stond hij altijd alleen in een hoekje van het schoolplein te praten tegen de duiven op de rand van het schooldak. 'Hoe. Hoe. Hoe'.

Met de gym werd-ie niet eens als laatste gekozen. Hij werd gewoon helemaal niet gekozen. Meisjes kreeg-ie niet. Daarna ging hij studeren, woonde acht jaar drie hoog achter in wat toen nog geen Vogelaarwijk maar gewoon achterbuurt genoemd werd, tussen diepvriespizzadozen, beduimelde boekjes met hoofse verhalen uit de middeleeuwen, en dozen Kleenex maar dan van een huismerk.

Toch wilde Volkskrant hem graag hebben. "Bemoei jullie er niet mee!", zei de barse hoofdredacteur tegen iedereen die het hem afraadde. Grunberg kwam, en beleefde als quasicolumnist een geïsoleerd bestaan, ondanks de prominente voorpaginaplek voor zijn dagelijkse woordplasje. Een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex drijft onleesbaar over de opening van de krant alsof de zetter een ongeroerde lettervermicelli in de drukpers heeft laten vallen.

Slechts de terugkerende stokpaardjes zijn altijd te ontwarren. Zwarte Piet.. Racisme.. Slachtofferschap... Buitenlanders... WILDERS IS DE SATAN. Toch mooi hoor, dat we in Nederland de cultuur en traditie in ere houden dat gekkies, halfjes en sociaal minder behepten die een ongezond dogmatische fixatie voor terugkerende thema's koesteren een podium krijgen in de Azijnbode.

Anders had zo'n Grunberg zichzelf al lang het gesticht voor maatschappelijk gedepriveerden in gegodwind.
En de bitchslap er bovenop. Hoppatee.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/koekoek_jonguh.html

KOEKOEK! :D
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:08:55 #45
339669 JerryWesterby
pi_132551769
Hou alsjeblieft op over die Grunberg.
pi_132551781
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef JerryWesterby het volgende:
Ik hoor zojuist dat het Zwarte Piet in Burka voorstel is overgenomen door Twitter, Facebook, Al Qaida, de Maffia, de PvdA en die mevrouw van de VN.
Heeft de Washington Post en de Maleisische Telegraaf er nog over geschreven? Global coverage dit dat.
pi_132551789
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef paddy het volgende:

[..]

Neuh, je kan dit niet anders dan voorbeelden gebruiken om het allemaal in de juiste context te plaatsen. Het gaat allang niet meer alleen om zwarte piet. Dit was alleen een gebruiksvoorwerp om hun werkelijke agenda op tafel te krijgen. Met hun bedoel ik dus de kliek
Ben je dan niet bang dat het in de zoveelste Islam is kut/Islam is top-discussie terecht komt?
pi_132551797
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef JerryWesterby het volgende:
Hou alsjeblieft op over die Grunberg.
Ach, GS heeft hem al gefileerd, dus best schattig dit.
pi_132551816
quote:
[ afbeelding ]

Eerst vergelijkt hij Zwarte Piet met Kurt Waldheim, maar daarna zegt hij letterlijk 'Zwarte Piet is geen oorlogsmisdadiger'.

Waarom maakt hij dan de vergelijking? Puur op basis van de reactie. Maar dan kun je Zwarte Piet met vrijwel elke landelijke discussie vergelijken.

Oftewel kwalitatief gezien niet een heel zinvol stukje toch.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Admin vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:10:25 #50
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132551821
quote:
[ afbeelding ]

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo