Nee ik snap gewoon niet waarom je hele tijd loopt te trollen terwijl je het zelf niet eens speelt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zich
Hahaaha ja ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat ik Ghosts niet kon spelenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik snap gewoon niet waarom je hele tijd loopt te trollen terwijl je het zelf niet eens speelt.
Je houd je hele tijd bezig met een spel dat je niet speelt en wel slecht vind.![]()
![]()
![]()
Dan heb je verder echt weinig te doen.
Ja beetje tdm en zo jeweet wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahaaha ja ik heb vannacht ook heel slecht geslapen omdat ik Ghosts niet kon spelen
Heb vandaag inderdaad niet veel te doen ben aan het wachten om in de auto te stappen en dan ga ik uiteten en Ajax kijken. Wat ga jij nog doen vanavond? Beetje TDM?
Gek he dat je wel eens verliest als je op het aller hoogste niveau speelt. Wanneer was de laatste keer dat PSV mee deed aan het eindtoernooi?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja beetje tdm en zo jeweet wel.
Waarom zou je ajax kijken. Je weet toch wel dat je verliest.
Tja, en dit zegt iemand die alles van MS als zoete koek sliktquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zich
Wat heb ik altijd gezegd Nick? Dat ik allebei de consoles koop alleen de xbox eerder omdat ik slechte ervaringen heb met de PS3quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, en dit zegt iemand die alles van MS als zoete koek slikt
Wel verstandig idd, hopelijk zijn de rrod praktijken voorbij bij msquote:Op woensdag 6 november 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb ik altijd gezegd Nick? Dat ik allebei de consoles koop alleen de xbox eerder omdat ik slechte ervaringen heb met de PS3
Ze gaan beide problemen hebben bij release dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel verstandig idd, hopelijk zijn de rrod praktijken voorbij bij ms
Pre-order materiaal!quote:
MW3 dat lees je tochquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Wtf gasten. Waar de fuck hebben we het over.
TEAM EDWARD WE IN THISquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Ik ben voor de anderequote:
TEAM JOOSTquote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben voor de andere.... geen idee wie dat is
Ik heb geen forza meerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gouden tijdenLaatste tijd weer flink aan de Forza gezeten, kunnen we binnenkort wel weer eens doen!
Als je het niks vind hoef je toch niet te reageren?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Kutmanager het volgende:
Haha de teringquote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Holy crapCOD supervernieuwend!
De eindscene's van MW2 en Ghosts zijn exact hetzelfde
Schandalig
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het niks vind hoef je toch niet te reageren?
[..]
Haha de tering! Nja je moet hem ook niet voor de SP kopen, dat is ook al jaren bekend.
Tuurlijk wel! je kan vast wel roze camo vrijspelen! en er is een hond!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.
Beetje jammer. Maar goed wie speelt er dan ook SP.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Holy crapCOD supervernieuwend!
De eindscene's van MW2 en Ghosts zijn exact hetzelfde
Schandalig
Nou, ik denk dus iedereen die het spel koopt, want:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beetje jammer. Maar goed wie speelt er dan ook SP.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voor de multiplayer ook niet, dus dan blijft er niet veel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |