Hoe is het afgelopen met je vriendin? Wat was er uberhaupt aan de handquote:
Maurice, beste toevoeging die dit topic ooit heeft gekendquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
Moet ik wel zeggen dat ik dat geintje van vrouwen heb geleerd. In de middeleeuwen gebruikten die hun kut als portemonnee.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN JONGNES HIJ PLUKT JE STERRETJE EN DNA BELT HIJ JE NOOIT MEER DAT DEED HIJ OOK BIJ MIJ TRAP DR NIET IN IK MEEN HET
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
daarm gewoon lekkr een man nueken tog, bromance btje aan lkaar voelen enso, brokeback mounten nadoen haha lkkr
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:28 schreef Michhas het volgende:
Hoi het is je boy, Pastoor Marcel uit Ooij
Ze dacht mij te dwingen om naar huis te gaanquote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je vriendin? Wat was er uberhaupt aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze dacht mij te dwingen om naar huis te gaan
Het bekende verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wordt ze daar ook echt boos om?
Half bezopen is weggegooid geld.
Ja je weet hoe vrouwen kunnen zijn als je ze wat minder aandacht geeftquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het bekende verhaalMaar wordt ze daar ook echt boos om?
De 5-literpul was weer eens uit de kast getrokken?quote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je weet hoe vrouwen kunnen zijn als je ze wat minder aandacht geeft
Die is kapotquote:Op zondag 3 november 2013 13:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De 5-literpul was weer eens uit de kast getrokken?
Ja was een prima dagje. Goddomme piet wanneer gaan we nou weer eens kip beunen met de Oermannen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SchandeRest van de avond wel prima?
Ik heb de tijd mien jong, behalve op de 16equote:Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja was een prima dagje. Goddomme piet wanneer gaan we nou weer eens kip beunen met de Oermannen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Dat is niet waar Piet en dat weet je zelf ookquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij geeft alleen om gefrituurde kip
Opgewarmd in de oven en naar binnen geschovenquote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat heb je nog gedaan met die kip van de vorige keer?
Had je nog ganzenlever gebikt?quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar Piet en dat weet je zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |