SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Supervetquote:
Goddomme als hij volgend jaar weer in de buurt is ga ik op zekerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
SupervetWat een legende die man
Je vergeet soms hoe lang hij al mee doet, totdat hij ineens nummers als Hard Knock Life en Big Pimpin' begint te spelen. Die shit kwam uit toen ik nog een kind was
Daarnaast is hij gewoon een koning op de mic, alles was live en alles klonk gewoon als op de albums
O en Timbaland stond achter de synthesizers, wat een baas
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je vergeet soms hoe lang hij al mee doet, totdat hij ineens nummers als Hard Knock Life en Big Pimpin' begint te spelen. Die shit kwam uit toen ik nog een kind was
Daarnaast is hij gewoon een koning op de mic, alles was live en alles klonk gewoon als op de albums
Was hij alleen of had hij Kanye ook bij? Alleen wil ik hem wel een keer zien, kanye mag hij thuislatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme als hij volgend jaar weer in de buurt is ga ik op zeker
Nee vorig jaar was hij op tour met Kanye voor hun gezamelijke album, toen ook geweest. Dit jaar had hij Timbaland mee op tour.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was hij alleen of had hij Kanye ook bij? Alleen wil ik hem wel een keer zien, kanye mag hij thuislaten
welke?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef Bozz187 het volgende:
Yay, nieuwe motor aangeschaft
Heb er nu 3
Het zou nog cooler zijn als je dat met teslacoil handschoenen kon doen.quote:
Tja, zal wel meer van hetzelfde zijn en dan deeltje 6 weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forza doet ook niet veel grafisch zware dingen vergeleken met de andere nieuwe games.
Ik heb hem voor over een week klaarstaan, want ik heb tentamens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
HELL YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb hem voor over een week klaarstaan, want ik heb tentamens.
Jij blij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
HahaHopen dat hij vandaag of maandagmorgen vroeg komt, heb maandag nog vakantie, dinsdag weer aan de bak. Dan kan ik er nog even een paar volle dagen van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |