Ja helemaal omdat dit nummer in al die voetbalspellen zat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef alors het volgende:
Dit nummer komt mijn aars onderhand ook wel uit.
Tof!quote:
Gewoon alles in mijn post is mijn mening, grapjurk. Ik ben wel de laatste persoon op aarde die pretentieus is. Zei ik pretentieus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gewoon alles in deze post is zo pretentieus dat het grappig is
Pretentieus slaat ook op je mening, vandaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon alles in mijn post is mijn mening, grapjurk.
Zie mijn edit boven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pretentieus slaat ook op je mening, vandaar
Magere UI.quote:
Jazeker.quote:
Ben je je herhaaldelijk met je staf op je rechterslaap aan het meppen of is het een fap-beweging?quote:
Dat eerste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je je herhaaldelijk met je staf op je rechterslaap aan het meppen of is het een fap-beweging?
Niks mis mee.quote:
Dat vraag ik me dagelijks af met DJ Free.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar is de muziek op ofzo?
Wie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dagelijks af met DJ Free.
DJ Free.quote:
Ja.quote:
FOTO!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef alors het volgende:
Dit nummer komt mijn aars onderhand ook wel uit.
Echt hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef alors het volgende:
Het wekelijkse VARA zelfbevlekking momentje.
Roar door Blof en Nielson?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef alors het volgende:
Mex zou een orgasme krijgen, zijn lievelingsnunmer door zijn lievelingsartiesten.
Het is Brul van Blof en Nielsonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roar door Blof en Nielson?
Ik ben haast blij dat ik naar 'Get Lucky' luister.
Zelfs Toto is beter.quote:
Bonuspunten voor jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roar door Blof en Nielson?
Ik ben haast blij dat ik naar 'Get Lucky' luister.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:37 schreef ChatGirl het volgende:
Het is afwijzingvrijdag in mijn mailbox
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]stom.
* ieniminimuis stuurt chocolade
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Inderdaad. Prima nummer van Danny.quote:
Ik heb slecht nieuws voor jequote:
twitter:ashleymonroe twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 16:06:06I'm MARRIED!!! 😍 whoohoo http://t.co/gabTyxOsJF reageer retweet
Misschien is het wel de nieuwe Megahitquote:
Ik zou me dood lachen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien is het wel de nieuwe Megahit
Damnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor jetwitter:ashleymonroe twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 16:06:06I'm MARRIED!!! 😍 whoohoo http://t.co/gabTyxOsJF reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef JDude het volgende:
Welke ploat is dat, die nieuwe megahit? Kan iemand het neuriën?
twitter:prfxctzouis twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 17:14:54Iedereen heeft Story of my life al gehoord dus DRAAI NOU MAAR GEWOON ALSNDH @3fm @coenensander reageer retweet
twitter:xceline_zaynx twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 17:14:35ZO OP 3FM KOMT ONE DIRECTION STORY OF MY LIFE WAAAAAAAAH BEN ZO BENIEUWD reageer retweet
twitter:
twitter:MylifeasRubyx twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 17:13:40ofmg nog een keer ABFIUEWFHEWEPUS STORY OF MY LIFE BIJ 3FM reageer retweet
twitter:
Zo maar wat tweets.twitter:adinda_ind twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 17:10:56Ik haat 3fm ze zijn al 10 min te laat >:( reageer retweet
Apart figuur.quote:
Behoorlijk jaquote:
Ik hoor hem vandaag pas voor het eerst, gelukkig.quote:
Dat is deze. Alle gedraaide platen kun je gewoon via 3fmfan.nl terugzoekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heette die plaat die C&S gisteren draaiden van een oud-winnaar van de Engelse X-Factor/Idols?
Stukje luiigheid van mijn kantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is deze. Alle gedraaide platen kun je gewoon via 3fmfan.nl terugzoeken
Het is dat ik in een goede bui ben vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stukje luiigheid van mijn kantMaar bedankt, dit is 'm inderdaad!
Vertel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is dat ik in een goede bui ben vandaag
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
Vrijdag = 3rdRock pizzadag
Ik had gisteren een Sensazione Hawaï!!Welke jij vandaag?
er ligt al een Wagner Sensazione Speciale achter mijn huigje. en Hawaïpizza's vind ik vies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]Vandaag weer pizza? Welke pizza wordt het?
als ekstra en Tjibbe goed hun best doen moet dat lukken jaquote:
ik neem k3 wel mee naar de kleedkamer, mag jij met Rudolph aan de slagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:16 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Helaas wel weer Imagine Dragons er na.
We mogen verder niet klagen qua gasten lijkt mij.
je drinkt teveelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef GooseFM het volgende:
Iemand anders ook een raar dubbel geluid bij de 101tv livestream?
Hier, links loopt ongeveer 0.2sec achter op rechts.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef GooseFM het volgende:
Ja, is een probleem bij 101. Ze schijnen er mee bezig te zijn. In de tussentijd: www.3fm.nl/livequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef GooseFM het volgende:
geen idee. overlegje ofzoquote:
Geen windows phone hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
De iPhone 5SWAG
Je hebt ook de iPhone5CHEAP
Wel windows phone hebbenquote:
iets hebbenquote:
Fixedquote:
In de toren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
foto van mijn toekomstig stulpje. moet nog wel tekenen maar volgens mij gaat dat geen probleem zijn:
[ afbeelding ]
Mij werd het ook al gevraagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik mijn snor laten staan in november?
nee, het linkergedeelte en dan de bovenste ramen en de verdieping daarbovenquote:
Baasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, het linkergedeelte en dan de bovenste ramen en de verdieping daarboven
Wow nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
foto van mijn toekomstig stulpje. moet nog wel tekenen maar volgens mij gaat dat geen probleem zijn:
[ afbeelding ]
naja, alleen de voorste helft hoor. woonkamer van 16m2 en een slaapkamer van 16m2 + badkamer, keuken, toilet en halletje. moet nog wel tekenen maar als dat goed gaat hoop ik in november te verhuizen en heb ik evt slaapplaatsen met SRquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Baas
Elke zondagochtend vroeg wakker dus
hier in de buurt hebben ze bij een kantoor al Kerstbomen staan.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu al?! Dat mag toch pas de zaterdag na 11 november?
Maar da's ook gewoon belachelijk natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier in de buurt hebben ze bij een kantoor al Kerstbomen staan.....:r
tja, tis dat ik te schijterig ben om aan te kloppen en te vragen dat ding weg te halen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar da's ook gewoon belachelijk natuurlijk...
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu al?! Dat mag toch pas de zaterdag na 11 november?
dat is je isoleercel?quote:
Haha wat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier in de buurt hebben ze bij een kantoor al Kerstbomen staan.....
Doe es lief tegen Wolf!quote:
ik vind kerstbomen voor 6 december al belachelijk, maar in oktober is wel helemaal absurd.quote:
maar tis een mooie isoleercel!quote:
Ja, maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind kerstbomen voor 6 december al belachelijk, maar in oktober is wel helemaal absurd.
jouw UI is btw episch.quote:
Dankjewel, ik heb hem toevallig net helemaal gewit.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb hem toevallig net helemaal gewit.
Hihaho.
whut? is dat een insidemadonnagrap die ik niet snap?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik 4 minutes.
Dan wel de 3:12 minuut edit.
De album versie heeft een (baggerslecht) intro van 48 seconden. In de radio edit is die weg en is het liedje "4 minutes" nog maar 3:12quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? is dat een insidemadonnagrap die ik niet snap?
ah, ok. dat wist ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De album versie heeft een (baggerslecht) intro van 48 seconden. In de radio edit is die weg en is het liedje "4 minutes" nog maar 3:12
Daar was Madonna boos over, ofzoiets.
Mocht ik ooit meedoen met de PUBquiz samen met jullie, gaan we dik winnen jeweets.quote:
7 dec in de Stairway? Team Pandapunt zoekt nog deelnemersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mocht ik ooit meedoen met de PUBquiz samen met jullie, gaan we dik winnen jeweets.
Die mental note staat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
7 dec in de Stairway? Team Pandapunt zoekt nog deelnemers
Is het ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die mental note staat.
Maar ik kan nog niet zeggen of ik uberhaupt kan dan.
Maar lijkt me best lachen.
en een felle strijd tussen alle teams, maar ook in het team! ik heb die Mexicanobakker toch een muilpeer verkocht! geintje natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die mental note staat.
Maar ik kan nog niet zeggen of ik uberhaupt kan dan.
Maar lijkt me best lachen.
2 hooligans onder elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en een felle strijd tussen alle teams, maar ook in het team! ik heb die Mexicanobakker toch een muilpeer verkocht! geintje natuurlijk!
have funquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga aan Vampire Diaries seizoen 2 beginnen
Aanradertje wel trouwens Rockquote:
geen tijd voor. ik heb al 10series op de huidige kijklijst staan. en dan wil ik eigenlijk ook nog misfits gaan volgen. misschien ooitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aanradertje wel trouwens Rock
Best wel duistere dingen, aangevuld met beestachtig lekkere wijven
Er staan iig 3 seizoenen op de Nederlandse netflix (en 4 op de USA en Canadese)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen tijd voor. ik heb al 10series op de huidige kijklijst staan. en dan wil ik eigenlijk ook nog misfits gaan volgen. misschien ooit
ik hou netflix nog wel ff. daar kijk ik Jericho. ook aanraderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er staan iig 3 seizoenen op de Nederlandse netflix (en 4 op de USA en Canadese)
Groetjes!
Damn, dat ziet d'r lekker uit. Ik zou er bijna van in de auto springen en snel terugrijden naar Hilversummie...quote:
wil ik ook oooooit nog zien.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef MarijeH het volgende:
Wie heeft er breaking Bad gezien? Wat vonden jullie ervan?
Rudolph isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Damn, dat ziet d'r lekker uit. Ik zou er bijna van in de auto springen en snel terugrijden naar Hilversummie...![]()
Noodbankd bedoel je? Doen ze tegenwoordig niet meer, aangezien die noodband niet meer lokaal in de studio staat en ze die dus niet meer zelf uit kunnen zetten.quote:
Ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef MarijeH het volgende:
Wie heeft er breaking Bad gezien? Wat vonden jullie ervan?
Ik heb best wel veel recepten (50+) geprobeerd en ik denk dat 2 niet lekker waren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:20 schreef ddx het volgende:
Toch maar eens opzoeken dat kanaal 24kitchen.
En dat allemaal dankzij Rupert Murdoch en zijn TV-imperium FOX.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel recepten (50+) geprobeerd en ik denk dat 2 niet lekker waren.
Echt top kanaal + recepten (de site is bagger)
Die site... Kan ik mij voorstellen... Wat een amateur site, prutsers daar!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij Rupert Murdoch en zijn TV-imperium FOX.
Het is echt verslavend, ik waarschuw maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:20 schreef ddx het volgende:
Toch maar eens opzoeken dat kanaal 24kitchen.
i kdenk met een 6dubbel orgastische hoogtepunt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Wat een gasten! Het programma eindigen met een climax?
prima muziekjes imhoquote:
Dan moeten ze eerst de Pet Shop Boys zien te regelen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Wat een gasten! Het programma eindigen met een climax?
ik ze Ekstra er voor aan om 2 jongens bij de Hilversumse Pet Plaza weg te halen en te gast te laten zijn...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst de Pet Shop Boys zien te regelen...
De Vries en Kosterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |