Ja helemaal omdat dit nummer in al die voetbalspellen zat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef alors het volgende:
Dit nummer komt mijn aars onderhand ook wel uit.
Tof!quote:
Gewoon alles in mijn post is mijn mening, grapjurk. Ik ben wel de laatste persoon op aarde die pretentieus is. Zei ik pretentieus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gewoon alles in deze post is zo pretentieus dat het grappig is
Pretentieus slaat ook op je mening, vandaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon alles in mijn post is mijn mening, grapjurk.
Zie mijn edit boven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pretentieus slaat ook op je mening, vandaar
Magere UI.quote:
Jazeker.quote:
Ben je je herhaaldelijk met je staf op je rechterslaap aan het meppen of is het een fap-beweging?quote:
Dat eerste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je je herhaaldelijk met je staf op je rechterslaap aan het meppen of is het een fap-beweging?
Niks mis mee.quote:
Dat vraag ik me dagelijks af met DJ Free.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar is de muziek op ofzo?
Wie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dagelijks af met DJ Free.
DJ Free.quote:
Ja.quote:
FOTO!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef alors het volgende:
Dit nummer komt mijn aars onderhand ook wel uit.
Echt hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef alors het volgende:
Het wekelijkse VARA zelfbevlekking momentje.
Roar door Blof en Nielson?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef alors het volgende:
Mex zou een orgasme krijgen, zijn lievelingsnunmer door zijn lievelingsartiesten.
Het is Brul van Blof en Nielsonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roar door Blof en Nielson?
Ik ben haast blij dat ik naar 'Get Lucky' luister.
Zelfs Toto is beter.quote:
Bonuspunten voor jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roar door Blof en Nielson?
Ik ben haast blij dat ik naar 'Get Lucky' luister.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:37 schreef ChatGirl het volgende:
Het is afwijzingvrijdag in mijn mailbox
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]stom.
* ieniminimuis stuurt chocolade
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Inderdaad. Prima nummer van Danny.quote:
Ik heb slecht nieuws voor jequote:
twitter:ashleymonroe twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 16:06:06I'm MARRIED!!! 😍 whoohoo http://t.co/gabTyxOsJF reageer retweet
Misschien is het wel de nieuwe Megahitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |