mooi voor de band en voor jou als huisfotograafquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n Kensington vriendjes winnen een EMA
Same herequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
mooi voor de band en voor jou als huisfotograaf
afgelopen maandag onderweg naar Essen (Dld) hun cd nog 2x achter elkaar geluisterd, prima muziek!
Want kwaliteit moet altijd duur zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef Uncle het volgende:
Ze willen wel serieus van die rommel af zeg, zovaak als ze daar cashback acties hebben...
Als ze er vanaf willen dan zouden ze de prijzen wel permanent verlagen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef Uncle het volgende:
Ze willen wel serieus van die rommel af zeg, zovaak als ze daar cashback acties hebben...
Nikon is gewoon altijd goedkoop. ow wacht...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want kwaliteit moet altijd duur zijnEen echte Nikonmentaliteit.
Dit is slowchat hoor, hier moet niet alles al te serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is dat toch voor treurig gedoe altijd over Nikon vs Canon en vice versa?
Mensen hier moeten toch beter weten...
Mja ik weet niet vind het altijd een beetje mweh.. Ik heb er zelf ook helemaal niks mee daar kan het ook aan liggen,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:07 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dit is slowchat hoor, hier moet niet alles al te serieus genomen wordenin het Canon topic zou ik dat nooit typen om bovengenoemde reden
Ik ben gewoon een beetje aan het trollen. Gaat nergens over en gelukkig weet Uncle dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja ik weet niet vind het altijd een beetje mweh.. Ik heb er zelf ook helemaal niks mee daar kan het ook aan liggen,
Als je niet ook blauw was dan had ik je een ban aangesmeerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje aan het trollen. Gaat nergens over en gelukkig weet Uncle dat.
Als ik een koper had voor mijn 135L, had ik voor de 16-36 gegaan...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de mensen die weer wat geld willen stukslaan op Canon apparatuur: Cashback tussen 25 oktober en 19 januari.
[ afbeelding ]
Nog even wachten op een Actie van Saturn of Media Markt dus...
Heb sowieso het idee dat de herfstkleuren nu nog niet op top zijn...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weerbericht belooft hier in de buurt zon met stevige laaghangende mist.
Ik sta (relatief) vroeg op: motregen en een en al wolk.
Dus geen mooie herfstkleuren met een mystiek tintje dankzij de mist, maar een grijze saaie bedoening.
Ach na morgen en overmorgen zijn de herfstkleuren weggewaaid ;Dquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat de herfstkleuren nu nog niet op top zijn...
Ja zonde he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ach na morgen en overmorgen zijn de herfstkleuren weggewaaid ;D
Kijkduin! (woon ik vlak bij)quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren wel naar het bos geweest camera niet meegenomen. Waar ben je ergens geweest?
Ah dat kennen we. Toffe plaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijkduin! (woon ik vlak bij)
[ link | afbeelding ]
Strand by Thomas Heye, on Flickr
Thnxquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah dat kennen we. Toffe plaat.
Ik heb m standaard op vrijgezel staan. Veel handiger in t hosselen van vrouwen die een wereldberoemd fotomodel willen worden ook al zijn ze al 26quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je Facebook status aanpassen in vrijgezel. Dan is het pas officieel
Froegah was het pas officieel als de hypo helemaal op je naam stond...quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehequote:
Hier ook dacht ik, maar we zitten met twee lekkages en de dakdekker heeft geen haast...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whehe
Vind dat altijd wel machtig.
Hier in de straat, en dit huis, zijn redelijk vrij van risico's
Ja precies! Wij vinden storm ook altijd wel leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whehe
Vind dat altijd wel machtig.
Hier in de straat, en dit huis, zijn redelijk vrij van risico's
Euhmmm ja das ook weer zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef freud het volgende:
[..]
Hier ook dacht ik, maar we zitten met twee lekkages en de dakdekker heeft geen haast...
Ja dat maakt het was echt af. Net als vroeger de hartjes en de naam weghalen uit je MSN naam ^^quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vorig jaar was er ook zo'n enorme regenperiode. Hier toen geen druppeltje binnen. Daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef freud het volgende:
[..]
Hier ook dacht ik, maar we zitten met twee lekkages en de dakdekker heeft geen haast...
Eigenlijk moet je met storm gewoon op het strand lopen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja precies! Wij vinden storm ook altijd wel leuk
Mjah, dat trekt mijn stoffe lijf dan weer nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook zo'n enorme regenperiode. Hier toen geen druppeltje binnen. Daar heb ik wel vertrouwen in.
Het glas-in-lood is oud, maar oud genoeg om ergere stormen te hebben overleefd
[..]
Eigenlijk moet je met storm gewoon op het strand lopen!
Das zo jammer...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, dat trekt mijn stoffe lijf dan weer niet
Vind ik ook. Wel super als je foto daarvoor gebruikt wordt, imo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dit soort dingen ook geen diefstal, voor internetdingen zoek je een plaatje en doe je er wat leuks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |