Kijkduin! (woon ik vlak bij)quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren wel naar het bos geweest camera niet meegenomen. Waar ben je ergens geweest?
Ah dat kennen we. Toffe plaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijkduin! (woon ik vlak bij)
[ link | afbeelding ]
Strand by Thomas Heye, on Flickr
Thnxquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah dat kennen we. Toffe plaat.
Ik heb m standaard op vrijgezel staan. Veel handiger in t hosselen van vrouwen die een wereldberoemd fotomodel willen worden ook al zijn ze al 26quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je Facebook status aanpassen in vrijgezel. Dan is het pas officieel
Froegah was het pas officieel als de hypo helemaal op je naam stond...quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehequote:
Hier ook dacht ik, maar we zitten met twee lekkages en de dakdekker heeft geen haast...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whehe
Vind dat altijd wel machtig.
Hier in de straat, en dit huis, zijn redelijk vrij van risico's
Ja precies! Wij vinden storm ook altijd wel leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whehe
Vind dat altijd wel machtig.
Hier in de straat, en dit huis, zijn redelijk vrij van risico's
Euhmmm ja das ook weer zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef freud het volgende:
[..]
Hier ook dacht ik, maar we zitten met twee lekkages en de dakdekker heeft geen haast...
Ja dat maakt het was echt af. Net als vroeger de hartjes en de naam weghalen uit je MSN naam ^^quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vorig jaar was er ook zo'n enorme regenperiode. Hier toen geen druppeltje binnen. Daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef freud het volgende:
[..]
Hier ook dacht ik, maar we zitten met twee lekkages en de dakdekker heeft geen haast...
Eigenlijk moet je met storm gewoon op het strand lopen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja precies! Wij vinden storm ook altijd wel leuk
Mjah, dat trekt mijn stoffe lijf dan weer nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook zo'n enorme regenperiode. Hier toen geen druppeltje binnen. Daar heb ik wel vertrouwen in.
Het glas-in-lood is oud, maar oud genoeg om ergere stormen te hebben overleefd
[..]
Eigenlijk moet je met storm gewoon op het strand lopen!
Das zo jammer...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, dat trekt mijn stoffe lijf dan weer niet
Vind ik ook. Wel super als je foto daarvoor gebruikt wordt, imo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dit soort dingen ook geen diefstal, voor internetdingen zoek je een plaatje en doe je er wat leuks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |