Veel beterschapjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ziek thuis gekomen, nu nog steeds ziek.. Ik baal..
Dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef Uncle het volgende:
[..]
Veel beterschapjes![]()
en bekijk het positief... nu hoef je in elk geval het huis niet uit en de orkaan des doods in
Lekker bezig weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Great news! Your portfolio has been selected for sponsorship by one of our brand partners: NOKIA.
W00T.
Nice!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Great news! Your portfolio has been selected for sponsorship by one of our brand partners: NOKIA.
W00T.
Lekker bezig!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
W00T.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
W00T.
Zodra hij zn handtekening zet wel, kassaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, ik dacht dat Ener-G een paar euro had gescoord
Meervoud, meerdere foto's.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
95 ekkies voor een onbeperkt gebruik van een foto
Tof! Je moet het ijzer smeden als het heet isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, grote klussen stroom dag dit. Hou die telefoon roodgloeiend
Precies, en beetje innovatief zijn dus nieuwe plannen aan het makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tof! Je moet het ijzer smeden als het heet is!
Welke foto?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Heb ik jou op Facebook Energ? Anders deel ik de foto ff
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Uncle het volgende:
Die zag ik op facebook ook al langskomen ja
Briljant ook dat na tekenen de fotograaf toestemming aan de band moet vragen om de foto te gebruiken ipv andersom![]()
Hoeft geen probleem te zijn, als er een juist bedrag tegenover staat....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Uncle het volgende:
Die zag ik op facebook ook al langskomen ja
Briljant ook dat na tekenen de fotograaf toestemming aan de band moet vragen om de foto te gebruiken ipv andersom![]()
Dat moet wel een heel flink bedrag zijn dan...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn, als er een juist bedrag tegenover staat....
Het ging om bij (opnieuw) commercieel gebruik, dat je weer toestemming moet vragen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:16 schreef Uncle het volgende:
maar al je rechten als fotograaf verkopen gaat toch wel een stapje verder wat mij betreft...
Het is altijd te proberen. Beetje brutaal zijn moet mogen..quote:
Mijn spaarrekening is net leeg :pquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef over_hedge het volgende:
vorige week mijn eerste betaalde opdracht gehad. En nu aankomende week weer 1. Gaat mooi mijn spaarrekening op om te sparen voor een betere camera.
hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening is net leeg :p
http://petapixel.com/2013(...)ciest-items-sold-bh/
Hoezo die krijg je tegenwoordig toch voor niks als ik sommige op FOK moet geloven ^^quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hahaIk zat zelf meer aan een tweedehands 5d mark II te denken
Heerlijk, dat soort lijstjes!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening is net leeg :p
http://petapixel.com/2013(...)ciest-items-sold-bh/
Waar is die Canon store als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:11 schreef andreas612 het volgende:
3 dagen terug camera laten schoonmaken voor 27eu, moet zeggen dat t wel waard was
En die canon storeApple of Sony store is er niks bij.
Nathan road, hong kong. Echt onwijs gave winkel. Modern en strak ingericht, ze hebben alle modellen met verschillende lenzen. Ze hebben een hele traintrack gebouwd waar je testshots kan maken, ze hebben een 3D hologram van hun 1Dx model, ze hebben langs het raam hun grootste lenzen opgesteld waardoor je als een soort CIA agent iedereen kan zien en fotograferen (20 hoog dus vandaar) en ze hebben een snelservice voor een goede prijs, ik werd gelijk geholpen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar is die Canon store als ik vragen mag?
Tof!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nathan road, hong kong. Echt onwijs gave winkel. Modern en strak ingericht, ze hebben alle modellen met verschillende lenzen. Ze hebben een hele traintrack gebouwd waar je testshots kan maken, ze hebben een 3D hologram van hun 1Dx model, ze hebben langs het raam hun grootste lenzen opgesteld waardoor je als een soort CIA agent iedereen kan zien en fotograferen (20 hoog dus vandaar) en ze hebben een snelservice voor een goede prijs, ik werd gelijk geholpen.
Hehe, open er een topic overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:23 schreef Uncle het volgende:
next FOT!Meet in Hongkong? In zulke 'winkeltjes' kan deze Nikon fanboy ook wel een paar uurtjes genieten hoor ;-)
Geven ze daar ook gratis MKII's weg trouwens? :p
Ben net te laat. Iemand was me al voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoezo die krijg je tegenwoordig toch voor niks als ik sommige op FOK moet geloven ^^
Balen joh ^^quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben net te laat. Iemand was me al voor
mogghuquote:
DM Susteren?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dub erover om m'n 1DsM3 weg te doen voor iets anders. Iemand interesse?
Dat was wel heel gemakkelijk geweestquote:
1Dx of 5dm3, veel beters is er nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ga je voor anders halen, dat is de vraag
Hoezo wil je beter dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1Dx of 5dm3, veel beters is er niet
Hij hoeft niet zomaar weg maar met oog op de jaaropgave en de klussen die er nog aankomen zou het kunnenquote:
Goeiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Uncle het volgende:
en dan gelijk een 24mm erbij, dan heb je maar 1x het gevoel dat je teveel geld hebt uitgegeven![]()
Het is alleen teveel uitgeven als je achteraf bedenkt dat je het er niet voor uit had willen geven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef Uncle het volgende:
en dan gelijk een 24mm erbij, dan heb je maar 1x het gevoel dat je teveel geld hebt uitgegeven![]()
Die combi heb ik er graag voor over hoor, gaat m'n 1dsm3 en 24-70 zo weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Het is alleen teveel uitgeven als je achteraf bedenkt dat je het er niet voor uit had willen geven.
Je hebt tamron en sigma nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Questular het volgende:
Misschien niet de juiste plek om het te vragen maar ik doe het toch
Ik heb een nikon d3100 met zo een standaard lens erop, nu wil ik graag een lens hebben die een grotere range heeft zodat ik van zowel redelijk dichtbij als veraf goed foto's kan maken. Nu zijn de nikon lenzen redelijk prijzig, dus zijn er andere merken die betaalbaar zijn en kwalitatief ook prima en zo ja welke range lens kan ik het beste pakken als ik gewoon met 1 lens wil rondlopen?
Alvast dank voor alle wijsheden
Ah, daar is DigitalRev geloof ik ook een keer geweest. Kan alleen niet de juiste aflevering vinden (was geloof ik over een objectief welke ze maar kort konden lenen en daarom waren ze praktisch de hele tijd aan het rennen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:45 schreef andreas612 het volgende:
Nathan road, hong kong. Echt onwijs gave winkel. Modern en strak ingericht, ze hebben alle modellen met verschillende lenzen. Ze hebben een hele traintrack gebouwd waar je testshots kan maken, ze hebben een 3D hologram van hun 1Dx model, ze hebben langs het raam hun grootste lenzen opgesteld waardoor je als een soort CIA agent iedereen kan zien en fotograferen (20 hoog dus vandaar) en ze hebben een snelservice voor een goede prijs, ik werd gelijk geholpen.
Die heb ik ook gezien inderdaad!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah, daar is DigitalRev geloof ik ook een keer geweest. Kan alleen niet de juiste aflevering vinden (was geloof ik over een objectief welke ze maar kort konden lenen en daarom waren ze praktisch de hele tijd aan het rennen.
18-200 had ik inderdaad in gedachtenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt tamron en sigma nogkwaliteit verschilt per lens weer. Dus daar zul je reviews voor moeten opzoeken.
En de 18-200 misschien iets? Ik heb zelf nu 3 lenzen. 35mm, 18-55 en de 70-300 en met die 3 kan ik eigenlijk alles wat ik nu wil wel.
Ja lees dat wel goed na want kwam net ook al wat mindere dingen over die lens tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Questular het volgende:
[..]
18-200 had ik inderdaad in gedachten
Ik heb een 18-55 lens op dit moment dus ik zou in principe ook een lens voor erbij kunnen nemen. Ik zal eens opzoek gaan naar het lenzen topicquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja lees dat wel goed na want kwam net ook al wat mindere dingen over die lens tegen.
Hier in fot moet ook ergens een lenzen topic zijn trouwens daar heb je waarschijnlijk meer aan.
Dan zijn deze 2 aanraders (uitgaande dat je budget tele zoekt):quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Questular het volgende:
Ik heb een 18-55 lens op dit moment dus ik zou in principe ook een lens voor erbij kunnen nemen. Ik zal eens opzoek gaan naar het lenstopic
Hoeveel clicks en wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dub erover om m'n 1DsM3 weg te doen voor iets anders. Iemand interesse?
"_Q4R7984.dng's shutter count is 18616quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoeveel clicks en wat vraag je ervoor?
Alleen de repaircentra kunnen deze uitlezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
"No programs available to accurately tell shutter count for 1Ds3 or 1D3. canon service is the only entity i'm aware of that has the diagnostic software".
Om hem nou naar Canon te sturen vind ik ook weer zo wat.
Dat is eigenlijk best gaar... Nikon zet dat gewoon in de EXIF. Hoop andere merken ook. Shuttecount is ook geen bedrijfsgeheim dus eigenlijk geen reden om dat niet gewoon door de gebruiker uit te laten lezen lijkt mij...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Alleen de repaircentra kunnen deze uitlezen.
En die zitten in Bergen op Zoom en in Nederweert (Digital Service Point en TechRepair)
Alleen de 1D3 & de 1Ds3 van dienst heeft het. De rest kan je hedendaags gewoon uitlezen. En om nou naar Tech te rijden voor een shuttercountquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best gaar... Nikon zet dat gewoon in de EXIF. Hoop andere merken ook. Shuttecount is ook geen bedrijfsgeheim dus eigenlijk geen reden om dat niet gewoon door de gebruiker uit te laten lezen lijkt mij...
Er zijn tools die dit kunnen uitlezen voor de overige modellenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best gaar... Nikon zet dat gewoon in de EXIF. Hoop andere merken ook. Shuttecount is ook geen bedrijfsgeheim dus eigenlijk geen reden om dat niet gewoon door de gebruiker uit te laten lezen lijkt mij...
Het verbaasd me hoe licht Engeland is... Had meer "platteland" verwacht buiten de grote steden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nederland at night.
Alhoewel.
[ afbeelding ]
Denk met name dat het qua oppervlakte een groot verschil maakt met bv. Frankrijk oid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Het verbaasd me hoe licht Engeland is... Had meer "platteland" verwacht buiten de grote steden.
Ja dat blijkt welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Denk met name dat het qua oppervlakte een groot verschil maakt met bv. Frankrijk oid.
ben bij een lezing van Andre Kuipers geweest over fotograferen in de ruimte. Erg interessant!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel
Wel toffe foto's altijd zo.
Genoot ook van de foto's uit de ruimte van Andre Kuipers
Nice!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Uncle het volgende:
[..]
ben bij een lezing van Andre Kuipers geweest over fotograferen in de ruimte. Erg interessant!
Lijkt me gaver om het zelf een keer te kunnen doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Uncle het volgende:
ben bij een lezing van Andre Kuipers geweest over fotograferen in de ruimte. Erg interessant!
Tsja... Ik wens je daar veel succes meequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:57 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Lijkt me gaver om het zelf een keer te kunnen doen
Ben bang dat ik niet door de keuringen kom..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Uncle het volgende:
Tsja... Ik wens je daar veel succes mee
Spaar genoeg geld en je komt nog wel de ruimte in. Denk aan Richard Branson en consorten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:53 schreef bakkerl het volgende:
Ben bang dat ik niet door de keuringen kom..
Ook dan zul je nog wel wat keuringen krijgen..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Spaar genoeg geld en je komt nog wel de ruimte in. Denk aan Richard Branson en consorten.
De kans dat je met Richard Branson de ruimte in kan (lees; paar seconden gewichtloosheid en meer niet voor een flinke prijs) is een stuk (lees: een STUK) groter dan via NASA.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef bakkerl het volgende:
Ook dan zul je nog wel wat keuringen krijgen..
Levert geen moment op om een dergelijke foto te maken.. dus via die weg is geen nuttige optie..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Iemand91 het volgende:
De kans dat je met Richard Branson de ruimte in kan (lees; paar seconden gewichtloosheid en meer niet voor een flinke prijs) is een stuk (lees: een STUK) groter dan via NASA.
Vraag me af of je dan überhaupt wel een DSLR met dikke tele mee zou mogen nemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef bakkerl het volgende:
Levert geen moment op om een dergelijke foto te maken.. dus via die weg is geen nuttige optie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |