Veel beterschapjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren ziek thuis gekomen, nu nog steeds ziek.. Ik baal..
Dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef Uncle het volgende:
[..]
Veel beterschapjes![]()
en bekijk het positief... nu hoef je in elk geval het huis niet uit en de orkaan des doods in
Lekker bezig weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Great news! Your portfolio has been selected for sponsorship by one of our brand partners: NOKIA.
W00T.
Nice!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Great news! Your portfolio has been selected for sponsorship by one of our brand partners: NOKIA.
W00T.
Lekker bezig!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
W00T.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
W00T.
Zodra hij zn handtekening zet wel, kassaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, ik dacht dat Ener-G een paar euro had gescoord
Meervoud, meerdere foto's.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
95 ekkies voor een onbeperkt gebruik van een foto
Tof! Je moet het ijzer smeden als het heet isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, grote klussen stroom dag dit. Hou die telefoon roodgloeiend
Precies, en beetje innovatief zijn dus nieuwe plannen aan het makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Tof! Je moet het ijzer smeden als het heet is!
Welke foto?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Heb ik jou op Facebook Energ? Anders deel ik de foto ff
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Uncle het volgende:
Die zag ik op facebook ook al langskomen ja
Briljant ook dat na tekenen de fotograaf toestemming aan de band moet vragen om de foto te gebruiken ipv andersom![]()
Hoeft geen probleem te zijn, als er een juist bedrag tegenover staat....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Uncle het volgende:
Die zag ik op facebook ook al langskomen ja
Briljant ook dat na tekenen de fotograaf toestemming aan de band moet vragen om de foto te gebruiken ipv andersom![]()
Dat moet wel een heel flink bedrag zijn dan...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn, als er een juist bedrag tegenover staat....
Het ging om bij (opnieuw) commercieel gebruik, dat je weer toestemming moet vragen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:16 schreef Uncle het volgende:
maar al je rechten als fotograaf verkopen gaat toch wel een stapje verder wat mij betreft...
Het is altijd te proberen. Beetje brutaal zijn moet mogen..quote:
Mijn spaarrekening is net leeg :pquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef over_hedge het volgende:
vorige week mijn eerste betaalde opdracht gehad. En nu aankomende week weer 1. Gaat mooi mijn spaarrekening op om te sparen voor een betere camera.
hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening is net leeg :p
http://petapixel.com/2013(...)ciest-items-sold-bh/
Hoezo die krijg je tegenwoordig toch voor niks als ik sommige op FOK moet geloven ^^quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hahaIk zat zelf meer aan een tweedehands 5d mark II te denken
Heerlijk, dat soort lijstjes!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening is net leeg :p
http://petapixel.com/2013(...)ciest-items-sold-bh/
Waar is die Canon store als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:11 schreef andreas612 het volgende:
3 dagen terug camera laten schoonmaken voor 27eu, moet zeggen dat t wel waard was
En die canon storeApple of Sony store is er niks bij.
Nathan road, hong kong. Echt onwijs gave winkel. Modern en strak ingericht, ze hebben alle modellen met verschillende lenzen. Ze hebben een hele traintrack gebouwd waar je testshots kan maken, ze hebben een 3D hologram van hun 1Dx model, ze hebben langs het raam hun grootste lenzen opgesteld waardoor je als een soort CIA agent iedereen kan zien en fotograferen (20 hoog dus vandaar) en ze hebben een snelservice voor een goede prijs, ik werd gelijk geholpen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar is die Canon store als ik vragen mag?
Tof!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nathan road, hong kong. Echt onwijs gave winkel. Modern en strak ingericht, ze hebben alle modellen met verschillende lenzen. Ze hebben een hele traintrack gebouwd waar je testshots kan maken, ze hebben een 3D hologram van hun 1Dx model, ze hebben langs het raam hun grootste lenzen opgesteld waardoor je als een soort CIA agent iedereen kan zien en fotograferen (20 hoog dus vandaar) en ze hebben een snelservice voor een goede prijs, ik werd gelijk geholpen.
Hehe, open er een topic overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:23 schreef Uncle het volgende:
next FOT!Meet in Hongkong? In zulke 'winkeltjes' kan deze Nikon fanboy ook wel een paar uurtjes genieten hoor ;-)
Geven ze daar ook gratis MKII's weg trouwens? :p
Ben net te laat. Iemand was me al voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoezo die krijg je tegenwoordig toch voor niks als ik sommige op FOK moet geloven ^^
Balen joh ^^quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben net te laat. Iemand was me al voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |