Ik doe het sowieso, maakt niet uit waar ik sta. Soort respect voor publiek en artiest. Tenzij ik uiteraard voor de artiest in kwestie schiet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weinig met de 3-song rule te maken, schiet voornamelijk de wat kleinere optredens. In grote locaties ook regelmatig meegemaakt dat de fotografen na 3 songs het pand uit moesten
Zodat je de mensen etc niet in de weg staat of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso, maakt niet uit waar ik sta. Soort respect voor publiek en artiest. Tenzij ik uiteraard voor de artiest in kwestie schiet.
Sorry, maar moest lachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]veranderen als in minder kuttopics overal openen?
Yes, inprincipe sta je betalende bezoekers in de weg. Dus na drie nummers de boel in de tas en als het een interessant optreden is blijf ik even plakken. Aan de bar meestalquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Zodat je de mensen etc niet in de weg staat of hoe moet ik dat zien?
Maar jij schiet doorgaans in wat grotere zalen (Paradiso, Melkweg etc.) waar het licht wat makkelijker is dan de stikdonkere holen waar ik soms in staquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso, maakt niet uit waar ik sta. Soort respect voor publiek en artiest. Tenzij ik uiteraard voor de artiest in kwestie schiet.
Das ons Bramquote:
"Hoe het ook zou kunnen".quote:
Niet oordelen voordat je zijn foto's gezien hebtquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat hij nog niet weg gejaagd is. Tering.
Dat maakt hem nog niet minder irritant.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef Uncle het volgende:
[..]
Niet oordelen voordat je zijn foto's gezien hebt
volgens het bijschrift op facebook zei de 1e band die avond wel tegen hem dat hij moest kappen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat hij nog niet weg gejaagd is. Tering.
ergens wel terrecht toch? Niet echt onopvallend.. en lekker "boom in your face" flitsen, das niet heel slim.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens het bijschrift op facebook zei de 1e band die avond wel tegen hem dat hij moest kappen.
heb jij geld in je zak branden?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:40 schreef Uncle het volgende:
Gitzo heeft trouwens ook een cashback momenteel...
Jeps, ik ben een Susteren cloonquote:
Statief is bij mij ook ondergeschoven kindje, heb een onverwoestbare manfrotto van ijzer, perfect voor film maar geen fotografiekop en ook tering zwaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:07 schreef Uncle het volgende:
En overigens moet ik nog wel een nieuw statief. Twijfel alleen een beetje over merk/model/etc... en kan eigenlijk ook wel wachten tot de zomer
Daarom wil ik nu ook gewoon een goede kopen. Ik heb het afgelopen jaar al mijn gear geupgrade behalve mijn statief. En dat statief was prima voor mijn oude set-up maar bij mijn huidige zwaarste combinatie staat het verre van stabiel. Dan ga je hem automatisch minder meenemen en dus gebruiken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:10 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een soort haat/liefde verhouding met statieven.
Het zijn ondingen om mee te nemen. Maar als ik hem bij me heb en ik ga er mee fotograferen, dan vind ik de rust die ik ineens heb om een compositie te maken werkelijk heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |