Als ik de centen over had....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef Uncle het volgende:
Opruiming bij Calumet. Wellicht zit er nog iets interessants tussen voor sommigen![]()
http://www.calumetphoto.n(...)nfo.specialpricelist
Moet je me even adden.quote:
Leuk gezien met die pijl, maar waarom niet portrait voor de compo?quote:
Ik niet iig. Want ABOquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:18 schreef Nalbandian het volgende:
Ben ik de enige die sinds vandaag megagrote advertenties in de mobiele lay-out ziet?
Nee, ik zie ze ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:18 schreef Nalbandian het volgende:
Ben ik de enige die sinds vandaag megagrote advertenties in de mobiele lay-out ziet?
Nee, Auw aan de ogen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:18 schreef Nalbandian het volgende:
Nee klopt ga op vakantie naar la palma. Nog nooit geweest dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In de zee ook echt?
[..]
Dan ben je niet in NL in elk geval!
uit de broekzakquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Waar heb je die 24mm nu weer vandaan
Ik krijg nooit zoveel van een show mee als ik aan het schieten ben. Maar publiek ging los en ik heb mn shots. Dus prima.quote:
Mooi is dat altijd. Dat heb ik ook met sportfotografie, krijg je niets mee van de wedstrijd en het wedstrijd verloopquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel van een show mee als ik aan het schieten ben. Maar publiek ging los en ik heb mn shots. Dus prima.
Precies, terwijl je de show in beelden wel bewust mee krijgt. Iets heel raars eigenlijk omdat je continue gefocust bent op bepaalde momenten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:59 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd. Dat heb ik ook met sportfotografie, krijg je niets mee van de wedstrijd en het wedstrijd verloop
ach, je beleeft de eerste 3 nummers op een totaal andere manier, maar daarna kun je meestal gewoon de rest van de show zien. Ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:01 schreef Ener-G het volgende:
Same here, als ik naar een show wil omdat ik de artiest echt wil zien koop ik wel een kaartje en laat de camera thuis
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef Susteren het volgende:
Hee hallo, was een tijd niet meer zo actief op fot, maar dat gaat veranderen!
Klopt en toch geniet ik meer van een show als ik mn camera bij me heb dan wanneer nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel van een show mee als ik aan het schieten ben. Maar publiek ging los en ik heb mn shots. Dus prima.
Overal ook nogquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]veranderen als in minder kuttopics overal openen?
Ik heb gelukkig weinig met de 3-song rule te maken, schiet voornamelijk de wat kleinere optredens. In grote locaties ook regelmatig meegemaakt dat de fotografen na 3 songs het pand uit moestenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
ach, je beleeft de eerste 3 nummers op een totaal andere manier, maar daarna kun je meestal gewoon de rest van de show zien. Ik heb er geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |