Sanoma heeft het momenteel zwaar. Heeft dat nog gevolgen voor jou? Ik heb namelijk weleens een foto van je in de Nieuwe Revu gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goedemorgen! Word je wakker zit er een klusje voor vanavond in de mail. Goed begin vd dag
Nee, heb al eerder ingezien dat bladen dood zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sanoma heeft het momenteel zwaar. Heeft dat nog gevolgen voor jou? Ik heb namelijk weleens een foto van je in de Nieuwe Revu gezien.
Moggel... Bij mij voor zondag! Gaat mn rust...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goedemorgen! Word je wakker zit er een klusje voor vanavond in de mail. Goed begin vd dag
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moggel... Bij mij voor zondag! Gaat mn rust...
das zeker waar. Ik mag hopelijk volgende week zaterdag men eerste echte betaalde opdracht gaan doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]rusten doen we wel als we dood zijn.
Tof! Wat ga je doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:34 schreef spreading het volgende:
[..]
das zeker waar. Ik mag hopelijk volgende week zaterdag men eerste echte betaalde opdracht gaan doen
Als je dood gaat door een gebrek aan rust, kun je geen leuke dingen doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]rusten doen we wel als we dood zijn.
lekker druk leuke dingen doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je dood gaat door een gebrek aan rust, kun je geen leuke dingen doen
De zonsopkomsten zijn de laatste dagen werkelijk prachtig met bijna groene tinten in de lucht..!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:53 schreef Uncle het volgende:
ik krijg vandaag mijn Lumia en dan heb ik 3 weken om er foto's mee te maken voor de National Geographic contest![]()
*inspiratie zoekt
Binnenkort kan ik de zonsopkomst vanuit zee zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De zonsopkomsten zijn de laatste dagen werkelijk prachtig met bijna groene tinten in de lucht..!
Onderwerp: Story within a story - inspired by travel and adventurequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De zonsopkomsten zijn de laatste dagen werkelijk prachtig met bijna groene tinten in de lucht..!
Geef me dan ook geen halve informatiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Uncle het volgende:
[..]
Onderwerp: Story within a story - inspired by travel and adventure
Vanuit zee nog wel...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik de zonsopkomst vanuit zee zien.
Een foto van een whatsappende toerist?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Uncle het volgende:
[..]
Onderwerp: Story within a story - inspired by travel and adventure
In de zee ook echt?quote:
Dan ben je niet in NL in elk geval!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar ik bedoelde natuurlijk dat de zon uit de zee komt haha.
Meerdere dingen meteen.. een feest fotograferen, het eerste elftal van de voetbal(wat ik al bijna altijd doe) voor een krant en mag binnenkort een sinterklaasintocht doen. Wel allemaal voor andere "klanten" maar wel super leuk om te zien dat men werk in de smaak valt!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tof! Wat ga je doen?
Ik schiet vanavond voor de Crystal Fighters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |