Deze incidenten kan beter omgeschrijven als fake media events.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef RetepV het volgende:
Een false flag heeft natuurlijk een motief. Wat zou het motief hier moeten zijn? Iemand moet er een voordeel uit halen.
Het veranderen van de wapenwetgeving in de VS? Dat lijkt me een nogal mager motief om tientallen kinderen dood te schieten, en jezelf erbij.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Deze incidenten kan beter omgeschrijven als fake media events.
IMO,ze zijn allemaal in scene gezet en niemand is doodgegaan.
Columbine weet ik niet erg veel over.
Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tingo duikt er op als een zeeman na een jarenlange reis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...
Ik zeg niet dat Columbine nep was - omdat ik weet niet genoeg over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wacht, je weet er niks over maar claimt wel dat het nep is. Over een bekrompen onkritische houding gesproken...
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tingo duikt er op als een zeeman na een jarenlange reis.
Degodvarder, meet Tingoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:44 schreef Degodvader het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Columbine nep was - omdat ik weet niet genoeg over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al duurde het wel een hele tijd vor dit alles werd uitgelekt, de foto van de 2 daders pas 10 jaar na datoEr staat nog een vraag voor u open!!
Daar hebben ze jou dik geld voor betaald natuurlijk! Die CIA, NSA en andere clubjes hebben jou in het complot meegenomen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik weet 100% zeker dat Columbine geen hoax/false flag is.
Ik weet zeker dat er mensen zijn neergeschoten en dat er ook mensen zijn vermoord.
Enige jaren geleden heb ik zeer nauw contact gehad met Tom Mauser, de vader van één van de slachtoffers; Daniel Mauser. Ik heb hem daarna geholpen met enkele zaken rondom het onderwijs in Nederland en het verband tussen het Amerikaanse onderwijs en de schietpartijen.
Als mensen hier gaan roepen dat Columbine een hoax is, dan zijn deze personen echt niet goed geinformeerd.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:49 schreef theguyver het volgende:
In tegenstelling tot Sandy hook, zijn hier duidelijke camera beelden en Foto's van de omgekomen daders van.Nep (daarom pas na 10 jaar), deel van het complot, etc. Er is altijd wel iets te bedenken. Misschien heb ik een vreemd beeld van BNW, maar ik heb doorgaans nou niet bepaald het idee dat dit soort bewijzen een obstakel vormen hier. Waarom geldt het nu ineens wel als bewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al duurde het wel een hele tijd vor dit alles werd uitgelekt, de foto van de 2 daders pas 10 jaar na dato
Niet, sommige mensen maakt het geen hol uit bord voor de kop niet verder kijken dan hun neus lang is,quote:Op maandag 18 november 2013 21:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
Oh ja, dit topic!![]()
Ik heb bij een aantal reacties het idee dat mijn intentie niet goed over is gekomen. Ik geloof niet dat Columbine een False Flag is, maar ik vraag mij af waarom bepaalde personen dit denkbeeld met mij delen. Als ik kijk naar de bewijzen die door deze mensen aangeleverd worden wanneer het over andere mass schootings gaat snap ik niet wat zo anders is aan Columbine. Bijvoorbeeld: één van de schutters heeft in zijn dagboek geschreven over het kapen van een vliegtuig om ermee in een gebouw in New York te vliegen. In 1997. Nou zegt dat dus wat mij betreft helemaal niets, maar dit soort feiten zijn voor menig BNW'er doorgaans goud.
[..]
Nep (daarom pas na 10 jaar), deel van het complot, etc. Er is altijd wel iets te bedenken. Misschien heb ik een vreemd beeld van BNW, maar ik heb doorgaans nou niet bepaald het idee dat dit soort bewijzen een obstakel vormen hier. Waarom geldt het nu ineens wel als bewijs?
Shit, ik ben ontmaskerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar hebben ze jou dik geld voor betaald natuurlijk! Die CIA, NSA en andere clubjes hebben jou in het complot meegenomen!
-doe maar niet-
Geef toe, het zou de perfecte tactiek zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Shit, ik ben ontmaskerd.
Echt hoor, doe even normaal.
Niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er wordt aan veel van dit soort 'incidenten' getwijfeld. Sommige mensen vermoeden steevast dat het een cover-up is of een hoax of een false flag van de overheid. Ik heb nooit kunnen begrijpen wat de overheid heeft aan een random schietpartij op een school .quote:Op zondag 24 november 2013 05:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die aan Columbine twijfelen.Tragisch verhaal met weinig tot geen onverklaarbare of verdachte dingen. Barking up the wrong (& old) tree there.
Maar uiteindelijk is de wet niet aangepast.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:03 schreef theguyver het volgende:
wat wel het geval is geweest dat, zowel Comubine en Sandy hook de 2 grootste impact gehad hebben op de Wapen wetten, na de Columbine Shootings werden deze wetten voor het eerst in zo'n grote landelijke discussie gegooid, waarbij het ook veel media aandacht kreeg.
Hetzelfde gebeurde na Sandy Hook.
Nope, kleine aanpassingen, maar niet dusdanig groot.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is de wet niet aangepast.
Oh ? Ik had niemand gehoord twijfelen over Columbine dus waarom proberen jullie dat te associeren met 'incidenten' zoals Sandy Hook enz.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt aan veel van dit soort 'incidenten' getwijfeld. Sommige mensen vermoeden steevast dat het een cover-up is of een hoax of een false flag van de overheid. Ik heb nooit kunnen begrijpen wat de overheid heeft aan een random schietpartij op een school .
Om de wapenwet zou het gaan nou, die is niet veranderd dus die vlieger gaat niet op.
Zijn er genoeg hoorquote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ? Ik had niemand gehoord twijfelen over Columbine dus waarom proberen jullie dat te associeren met 'incidenten' zoals Sandy Hook enz.
Ik weet niet genoeg over Columbine.quote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus als er niemand anders twijfelt twijfel je niet? Over kuddegedrag gesproken...
Een motief is vaak ver te zoeken inderdaad. Zelf vind ik de Aurora Shooting / Batman schietpartij in die bioscoop uit juli 2012 dan weer wel heel erg fishy. Ik ben er stellig van overtuigd dat het officiële verhaal wel degelijk niet klopt en niet mogelijk is geweest, en andere motieven en bewijslasten zijn er ook zeker voor te vinden. Aanrader als je iets redelijk recents & happenings wil uitpluizen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt aan veel van dit soort 'incidenten' getwijfeld. Sommige mensen vermoeden steevast dat het een cover-up is of een hoax of een false flag van de overheid. Ik heb nooit kunnen begrijpen wat de overheid heeft aan een random schietpartij op een school .
Om de wapenwet zou het gaan nou, die is niet veranderd dus die vlieger gaat niet op.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet genoeg over Columbine.
Ik vind t gewoon grappig dat die OCT-gelovers zoeken wel wat.
Volgens mij er zijn meer links naar 'gekke complot theorieen' hier geplaatse door die OCT-ers dan van die 'complot denkers'. Tis gewoon 'n poging om 'n associatie te maken.
Hilarious....en wanhopig.
Je vergeet de voornaamste: Het Cassie Bernall She said yes verhaal.quote:Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er genoeg hoor
en nog 1
of gewoon ff googlen
De Bernalls waren trouwens op de hoogte van de feiten, ze hadden Schnurr ontmoet, maar toch verscheen deze rotzooi:quote:People thought I was a copycat," she recalls. "They thought I was just following the bandwagon. A lot of people just didn't believe my story. And you know, it gets frustrating. Because you know in your heart where you were and what you said, and then people doubt you. And that's what bothers me the most."
bron
De Bernalls claimen dat drie getuigen het verhaal bevestigd hebben, maar één van hen wees als plaats van het gebeuren de tafel aan waaronder Schnurr en niet Bernall verborgen zat, en Bernalls beste vriendin die naast haar zat toen ze gedood werd heeft het verhaal ontkent.quote:It was in the Columbine library that I faced my moment of truth. With the gun pointed at my face, I'd been asked to choose between my old life and my new life in Christ with the question, "Do you believe in God?" I took a deep breath, then answered with a clear voice, "YES!"
"Why?" the gunman asked. Before I could answer, he pulled the trigger, ending my life on earth. How glad I am I stood up for God with my YES! My death is in fact my answer to the gunman's final question, "Why?" For today I am with God. Nothing can take that away from me!
Ik zei al dat ik niet zoveel weten over Columbine.quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
ik snap niet wat er grappig is.
Je hebt een vreemde humor Tingo.
Jij zegt ik heb niemand horen twijfelen over Columbine nou ik antwoord dat er wel degelijk mensen zijn en jij vind het grappig? btw in sandyhook topic kwam het meer maals naar voren dat er over getwijfelt werd.
Plus ik leg de link tussen de 2 shootings. en dat is dat er vragen gesteld werden over de wapenwet.
Voor de rest zie ik veel andere overeenkomsten.
Nee, dat maak jij er van, ik heb me eerst grondig verdiept in de materie voor ik wat antwoord geef in zo'n topic.quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik niet zoveel weten over Columbine.
Maar jij gelooft nog steeds alle en elke OCT van wat-dan-ook.
Dylan Klebold was al lange tijd suicidaal en zag Columbine als een bevrijding van zijn menselijkheid. Hij dacht namelijk twee concrete kanten te hebben, een soort transcendaal bewustzijn (uit zijn dagboek zou geconcludeerd kunnen worden dat hij dacht verbonden te zijn met 'de vijde dimensie', een getal waar hij geobsedeerd door was) dat gevangen zat in menselijkheid, een fysiek lichaam en menselijke emoties. Hij was dan ook vrij rustig onder het geheel en schijnt nogal wat afgelachen te hebben tijden de schietpartij. Dat hij op het einde dood zou gaan was precies wat hij wilde, want hij zag zijn zelfmoord als het vinden van de mentale vrede waar hij al zo lang naar opzoek was. Hij dacht tevens in het hiernamaal eindelijk zijn grote liefde te vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net deze wikilink http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_op_Columbine_High_School weer eens gelezen en geen haar op mijn hoofd die hierbij aan een false flag denkt en ik kan me ook niet voorstellen dat sommige mensen zoiets zouden kunnen denken.
Deze jongens waren vastbesloten en hebben dit helemaal alleen afgesproken en uitgevoerd met koude precisie.
Al zullen ze van binnen ook wel doodsbang geweest zijn, want ze wisten dat ze er zelf ook niet meer zouden zijn na hun moordpartij.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik niet zoveel weten over Columbine.
[..]
[..]
Oh ? Ik had niemand gehoord twijfelen over Columbine dus waarom proberen jullie dat te associeren met 'incidenten' zoals Sandy Hook enz.
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef editoor het volgende:
Volgens mij maakt Tingo behoorlijk vaak gebruik van Google Translate, denken jullie niet?
[..]
Denk het ook. Maar is wel logisch aangezien Nederlands niet zijn eerste taal is.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef editoor het volgende:
Volgens mij maakt Tingo behoorlijk vaak gebruik van Google Translate, denken jullie niet?
[..]
Hij maakte precies het type fouten dat je zou verwachten bij iemand die het Engels als moedertaal heeft en weleens een grammaticale constructie daarvan 1-op-1 op het Nederlands toepast.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef editoor het volgende:
[..]
Leg uit? Ik vind bijna in elke post wel zo'n zinsopbouw. dus hoezo nee?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij maakte precies het type fouten dat je zou verwachten bij iemand die het Engels als moedertaal heeft en weleens een grammaticale constructie daarvan 1-op-1 op het Nederlands toepast.
Ik vraag mij af hoe jij dat Google Translate in zijn werk gaat..
Of Nederlands is zijn tweede taal of hij gebruikt Google translate en kan verder geen woord Nederlands spreken.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij maakte precies het type fouten dat je zou verwachten bij iemand die het Engels als moedertaal heeft en weleens een grammaticale constructie daarvan 1-op-1 op het Nederlands toepast.
De fouten die hij maakt zijn niet het type fout die je van Google Translate kan verwachten.quote:
De of ontgaat me aangezien ook in het tweede geval het Nederlands zijn tweede taal is en voor de rest zie hierboven.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef editoor het volgende:
[..]
Of Nederlands is zijn tweede taal of hij gebruikt Google translate en kan verder geen woord Nederlands spreken.
Juist wel. De juiste zinsopbouw is juist het allerlastigste, voor een vertaalsite. Het werkt vrij aardig maar is op dat gebied niet 100% vlekkeloos.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:15 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
De fouten die hij maakt zijn niet het type fout die je van Google Translate kan verwachten.
[..]
Laten we zeggen dat ik wel het één en ander van machine translation afweet, dus je hoeft me niets uit te leggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:17 schreef editoor het volgende:
[..]
Juist wel. De juiste zinsopbouw is juist het allerlastigste, voor een vertaalsite. Het werkt vrij aardig maar is op dat gebied niet 100% vlekkeloos.
Ik gebruik google translate nooit. Poppetje.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar is wel logisch aangezien Nederlands niet zijn eerste taal is.
Okee. Honnepon.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik gebruik google translate nooit. Poppetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |