quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Die vraagprijsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:03 schreef daNpy het volgende:
Dan liever dit Hondaatje:
http://www.marktplaats.nl(...)eauto-zeer-snel.html
Ik vind het aardig wat geld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef daNpy het volgende:
Niet gek toch?
Als wat er staat er ook echt op/in zit.
zet maar alvast klaar, een lekkere cake is ook goed.quote:
Ik heb geen taart of cake, helaasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zet maar alvast klaar, een lekkere cake is ook goed.
Ik hoop dat we voor 20.00 klaar zijn hier
Met Webers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het aardig wat geld.
Zo'n blok bijvoorbeeld is voor bijna een appel en een ei te koop als je de juiste mannetjes weet.
sjit.. Nah, ik kom toch maar naar huis.. Wel eerst effe belastingontduiken in. bequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen taart of cake, helaas.
Morgen wel, maar dat red jij dan niet!
Tot straksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sjit.. Nah, ik kom toch maar naar huis.. Wel eerst effe belastingontduiken in. be
correct, 8 of 16 klepppert?quote:
heb ze niet geteld maar ik dacht een 16klepper. staat ondertussen binnen, past preciesquote:
8v; (onverwoestbare 115pk) C20NE met hoog en smal kleppendeksel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ze niet geteld maar ik dacht een 16klepper. staat ondertussen binnen, past preciesAstra is toch wat groter dan een Visa daar kon ik nog omheen lopen
wellicht de kasten in de garage een stukje opschuiven
En je was zo blij dat je eindelijk van al dat blik af was!quote:
deze is niet van mij gelukkigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
En je was zo blij dat je eindelijk van al dat blik af was!
alsof hij die gebruiktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Duvel het volgende:
Maar hij staat wel in jouw garage de toegang tot je kasten te blokkeren.
Zo'n kruidvat/bartsmit dingetje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef densmee het volgende:
net een tablet besteld, een pipo voor 75 euro om eens te proberen of dat wat is een tablet voor mij
GSniequote:
quote:
het is de pipo s1 proquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo'n kruidvat/bartsmit dingetje?
Die zijn best ok, alleen wat traag
M'n Beppe wil ik daar voorlopig nog niet dood vinden nee. De rest van m'n familie die daar woont overigens ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:13 schreef Paladijn het volgende:
We praten natuurlijk wel over sint Nyk, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |