SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:19:53 ]
Geen idee, ik onthou dat niet. Kwestie van selectief zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Ze gaat zaterdag alweer paaldansen toch?
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik best gemeen ben vandaag.
Ik begin twi te worden.
Check ouwe lurker!quote:
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik wil jou sowieso niet, lelijke draak. Je kunt mij niet eens krijgen.
Doe je het weer hequote:
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
die meetingen zijn allemaal altijd zo ver weg
Centraler in Nederland kan bijna nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je het weer he![]()
Wil je Joof bij de spelletjes meet zetten OVB?
Ga dan niet in Limbabwe wonenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.
ja maar, m'n huis staat hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga dan niet in Limbabwe wonen
Niet haten op kaneelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
ok... gaan we nu weer lief doen voor elkaar?
slaap lekker LoLaquote:
Whut? Het is eerder andersom. Hij zit alleen maar negatief te lullen tegen/over mij, ik heb nooit iets teruggezegd tot nu toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.
Lange lijst wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.
Juist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
ok... gaan we nu weer lief doen voor elkaar?
haha aaahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Kssssht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Uiltje90 het volgende:
haha aaahw
Ook niet lief, stommerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Als je enkel kunt janken op iemand die je niet eens kent ben je gewoonweg een lelijke draak. En gefrustreerd ook. Simpel.quote:
Op een gegeven moment kun je als je blijft bashen een reactie terugverwachten, dat is logisch. Maar slaap lekker.quote:
Gelukkig ken jij kaneel ook niet en je jankt wel over hem...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef Letsstaytogether het volgende:
Als je enkel kunt janken op iemand die je niet eens kent ben je gewoonweg een lelijke draak. En gefrustreerd ook. Simpel.
no thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij kaneel ook niet en je jankt wel over hem...
Je eigen idee, en vervolgens voer je het niet uit. Dat kan toch niet?quote:
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.quote:
Als je dat al erg vindtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je als je blijft bashen een reactie terugverwachten, dat is logisch. Maar slaap lekker.
Gewoon lekker vingeren in plaats van huilen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.
Kun je niet bij Dsquirt in bed kruipen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.
uuuh nee.. want lief = niet neukenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eigen idee, en vervolgens voer je het niet uit. Dat kan toch niet?
Die is toch bezet, gekkie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet bij Dsquirt in bed kruipen?
jup vol haat hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef Vijzel het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo onvriendelijk voor elkaar?
Ik haat iedereen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef Vijzel het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo onvriendelijk voor elkaar?
Wat is deze?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat iedereen.
Behalve Myra, want die gaat voor mij bakken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat iedereen.
Behalve Myra, want die gaat voor mij bakken.
Ik heb er nog twee vet gemaakt. Blijkbaar heb je zo'n lief ding niet ervoor over. Niet echt sympathiek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Uiltje90 het volgende:
uuuh nee.. want lief = niet neuken![]()
1lief (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: liever, overtreffende trap: liefst)
bemind, geliefd, dierbaar: lieve help, lieve tijd uitroepen van verbazing, medelijden enz.
dierbaar: ergens een lief ding voor overhebben
gewenst, begeerd: zijn liefste wens; iets voor lief nemen zich ermee tevredenstellen
vriendelijk en goed van karakter
hartelijk, voorkomend, aardig
prettig, sympathiek,
Niks op tinder kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik hier nog iets vrouwelijks hosselen?![]()
Tinder wil niet meewerken
quote:
Ik kan toch niet ineens zeggen dat ik mensen hier aardig vind? Daar gaat mijn hele imagoquote:
He, nog een kloon van faxie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Probeer grinder eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik geloof dat zeefje inmiddels weg is, maar uitgaande van alle anderen hier, is zij hosselbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goed puntquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan toch niet ineens zeggen dat ik mensen hier aardig vind? Daar gaat mijn hele imago
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee vet gemaakt. Blijkbaar heb je zo'n lief ding niet ervoor over. Niet echt sympathiek.
Wat een rare manier om 'je hebt gelijk' te zeggen.quote:
Echt 1 week selectief liken en daarna 2 weken alles wat vrouwelijk is liken en nog geen matchquote:
Je bent hier in het goede topic knul.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt 1 week selectief liken en daarna 2 weken alles wat vrouwelijk is liken en nog geen match
What's wrong with me![]()
![]()
Gelukkig weet jij wie er op mijn lijstje staan van brave FOK!kers en schattige FOK!sters en qt3.14 FOK!sters.quote:
Kga zo maar missmsx even proberen te hosselenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat zeefje inmiddels weg is, maar uitgaande van alle anderen hier, is zij hosselbaar.
Uhuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij wie er op mijn lijstje staan van brave FOK!kers en schattige FOK!sters en qt3.14 FOK!sters.
Ik sta zeker op het crazy lesbians-lijstje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij wie er op mijn lijstje staan van brave FOK!kers en schattige FOK!sters en qt3.14 FOK!sters.
Doe het nummer van de jouwe maar, dan ruilen we toch gewoon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kga zo maar missmsx even proberen te hosselen
Altijd met mijn mond vol tanden bij die ene he?quote:
Even mijn rugmunchers.txt openen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik sta zeker op het crazy lesbians-lijstje.
Absoluut.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
Ik sta zeker op het crazy lesbians-lijstje.
Geef je huisnr maar, ik stap nu in de auto om haar om te ruilenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe het nummer van de jouwe maar, dan ruilen we toch gewoon?
Dan krijg je een bats voor je harses want ze slaapt al.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geef je huisnr maar, ik stap nu in de auto om haar om te ruilen
Ik neem wel Bossche bollen mee van Bohemen, dan vergeeft elke vrouw allesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg je een bats voor je harses want ze slaapt al.
Ik twijfel, ondanks dat ze hier idd ook erg in de smaak vallen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik neem wel Bossche bollen mee van Bohemen, dan vergeeft elke vrouw alles
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi!!
Nog iets gemist?
Let op, ik zeg iets, niet iemand!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi!!
Nog iets gemist?
Nope.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi!!
Nog iets gemist?
Dan swaffel ik haar wel wakker, zoiets kan geen enkele vrouw weerstaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel, ondanks dat ze hier idd ook erg in de smaak vallen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan swaffel ik haar wel wakker, zoiets kan geen enkele vrouw weerstaan
Dan hoeft ze niet ver te reiken om je ballen eraf te bijten. Dat is namelijk de meest voor-de-hand-liggende reactie die je daarop krijgt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan swaffel ik haar wel wakker, zoiets kan geen enkele vrouw weerstaan
quote:
Wil toch geen kinderen meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet ver te reiken om je ballen eraf te bijten. Dat is namelijk de meest voor-de-hand-liggende reactie die je daarop krijgt.
Swaffelen of de bossche bollen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]alhoewel mijn onderzoek nog niet volledig afgerond is. Zoek nog vrijwilligers om te testen....... dus interesse?
Swaffelen met Bossche bollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Swaffelen of de bossche bollen?
Ik hou niet van Bossche bollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Swaffelen met Bossche bollen
Mueslirepen danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou niet van Bossche bollen
Zeg je nou heel verkapt dat ik dik benquote:
Niks verkapt aan hoor. Wat een hork.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeg je nou heel verkapt dat ik dik ben
Echt he.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks verkapt aan hoor. Wat een hork.
Gewoon vingeren, net als Fascination.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he.
Moet ik mij weer in slaap huilen enz
Daar wacht ik wel ff een weekje meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vingeren, net als Fascination.
Masochist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar wacht ik wel ff een weekje mee
Zo ben ikquote:
Daarom vind ik je ook zo leuk.quote:
You made me blushquote:
Mooi moment om de dag mee af te sluiten. Slaap lekker voor straks!quote:
Doe je mij emo.giffen?quote:
Jij ook lieverdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi moment om de dag mee af te sluiten. Slaap lekker voor straks!
Lekker direct, ik hou drvan!!quote:
Van wat ik begrepen heb was het met joof nog niet uhm afgerond zeg maar toen ze al met fax ging.quote:
Excuusnegert!!!quote:
Op de stoomboot!!quote:
Vooral ook omdat iedereen het gewoon weet!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Idd. Kotsmisselijk van al die schijnheiligheid hier allemaal. Wat smerig.
Mooi tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ironisch genoeg wil Geertje die niet het land uittrappen
ik kan iedereen hier ontkennen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral ook omdat iedereen het gewoon weet!!
Dat zou hetzelfde zijn als wanneer ik nu opeens heel Vin ga ontkennen. Het is zo zinloos!!
Maar tussen jou en Vin is toch ook nooit wat gebeurd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als wanneer ik nu opeens heel Vin ga ontkennen. Het is zo zinloos!!
ga roken, je wordt dik zoquote:
quote:
Rasist!quote:
Simpsons nu op tv!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan iedereen hier ontkennen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar tussen jou en Vin is toch ook nooit wat gebeurd?
Ik neuk dat er wel weer afquote:
Jij vuige lurker!!quote:
Ik mag datquote:
Jij en Vin?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij en Vin?Waarom ben ik de enige die dat niet wist?
liever family guyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Simpsons nu op tv!
[..]_!
[..]
Ik neuk dat er wel weer af
[..]
Jij vuige lurker!!
[..]
Ik mag dat
quote:
Hou op hoor!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liever family guy
Of twilight
Iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn geloofwaardigheid is hij nu voor altijd kwijt![]()
Nu kan ik Vin niet meer hosselenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liever family guy
Of twilight
Koksgereedschapquote:
Hij zoekt nog iemand om zn nieuwe crib mee in te wijdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu kan ik Vin niet meer hosselen![]()
[..]
geen last van lachen hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op hoor!!_!
Lachen is nog steeds pijnlijk
[..]
Idd
Zeefjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some one must be the firstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zoekt nog iemand om zn nieuwe crib mee in te wijden
Go your gang!!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ZeefjeZe is zo lek als een .... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik moet minderen van mijn zoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij....taalnazi....wat doe je me aan?!
Bij de modjes van SEX.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Cobra, waar kan ik een melding van klonen maken trouwens?
Volgens mij kunnen fax en joof ook nog in de problemen komen hierdoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind sowieso iemand die liegt over haar leeftijd zodat ze als minderjarige foto's in KPD kan posten niet echt een persoon die mijn respect waardig is.
Volgens mij kunnen mensen daar problemen mee krijgen omdat zij doet meerderjarig te zijn maar ja.
A_A is hem snel gepeerdquote:
Geen idee en vast wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen fax en joof ook nog in de problemen komen hierdooren ze deed nog iemand anders toch?
sherlockt admiraal zichzelf?quote:
Ik kan op internet zijn cijfers zien. Had hij een 4 voor NL. Dus ik GIL door het huis: ZIJN VOLLEDIGE NAAM NU HIERKOMEN.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Vanuit zijn oogpunt snap ik hem volledigMaar hier hoeft dat niet
En opquote:
Vast wel.quote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu kan ik Vin niet meer hosselen![]()
[..]
Misschien moet je hem ff quoten, dat ie daar een melding van krijgtquote:
Wat doe jij wakker trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan op internet zijn cijfers zien. Had hij een 4 voor NL. Dus ik GIL door het huis: ZIJN VOLLEDIGE NAAM NU HIERKOMEN.
Hoor ik vanuit de andere kamer: shit jij hebt zeker ontdekt wat mijn cijfer voor NL is?
Dat was ik niet, dat was huppel op mijn accountquote:
mooi.quote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan op internet zijn cijfers zien. Had hij een 4 voor NL. Dus ik GIL door het huis: ZIJN VOLLEDIGE NAAM NU HIERKOMEN.
Hoor ik vanuit de andere kamer: shit jij hebt zeker ontdekt wat mijn cijfer voor NL is?
jaquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi.
Admiraal_anaal,
Ik heb een zeer groot vermoeden dat zeefje en uiltje90 klonen zijn.
Mvg,
Een oplettende kijker.
Nee hoor, waren heerlijk!!quote:
Zo noem je je kind toch nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee echt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze vraagt gewoon om Admiraal_Anaal net als fax de sherlock tool gebruikt hoor
Geylquote:
Ik was in slaap gevallen met verlichting etc nog aan en nu wakker geschrokken en moet nog even een formulier invullen.quote:
Natuurlijk wel!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo noem je je kind toch niet
[..]
Nee echt?
[..]
Geyl
grammaticaal goed?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, waren heerlijk!!
En anders was jij er ook 1 of meer komen halen en dan had ik moeten gaan ontkennen dat we seks hebben gehad want zo gaat dat hier
Absoluut nietquote:
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:41 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat was ik niet, dat was huppel op mijn account
Of dat wij een orgie hebben terwijl we in de scheur liggen vanwege liegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En anders was jij er ook 1 of meer komen halen en dan had ik moeten gaan ontkennen dat we seks hebben gehad want zo gaat dat hier
IK MIS HET LIEGEN!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Of dat wij een orgie hebben terwijl we in de scheur liggen vanwege liegen![]()
Ik was nu echt niet meer naar jou toe gekomen hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
mooi.quote:
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was nu echt niet meer naar jou toe gekomen hoor
Ik moet die dingen okk weer eens halen.
GvsE zei het he, dus ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!!
Geef toe, je wist het niet!!
Ze had mijn telefoon toen wij te diep in het glaasje hadden gekeken, dus het is mogelijk dat zij op mijn account zitquote:
Ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK MIS HET LIEGEN!!
ER MOET WEER GELIEGENSPEELD WORDEN!!
Ik doe wel braaf thee drinken danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja!
En bijna weer net zo kapot gaan van de drank
Hmm maar daar kan ze je wachtwoord uit halenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze had mijn telefoon toen wij te diep in het glaasje hadden gekeken, dus het is mogelijk dat zij op mijn account zit
Ik moest die bij me houden omdat jij in dronken toestand je ex ging stalkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze had mijn telefoon toen wij te diep in het glaasje hadden gekeken, dus het is mogelijk dat zij op mijn account zit
Ik kan allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm maar daar kan ze je wachtwoord uit halen
Jaja en maandag lezen we dat je toch bent wezen zuipenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel braaf thee drinken dan![]()
Overigens, GvsE!! Ik ga morgen in de kroeg ook aan de thee
Nee nee, ik ga niet drinken want drinken gaat fout!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja en maandag lezen we dat je toch bent wezen zuipen
Weet gvse ook hoe je moet kaart-liegen?
Moeten we weer eens doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK MIS HET LIEGEN!!
ER MOET WEER GELIEGENSPEELD WORDEN!!
Don't know, don't care, they can shove it up in their assquote:
Met nadruk op bijnaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja!
En bijna weer net zo kapot gaan van de drank
Ze kon er toen van alles mee doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm maar daar kan ze je wachtwoord uit halen
Deed ik dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest die bij me houden omdat jij in dronken toestand je ex ging stalken
theequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel braaf thee drinken dan![]()
Overigens, GvsE!! Ik ga morgen in de kroeg ook aan de thee
Ja!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Moeten we weer eens doen
[..]
Don't know, don't care, they can shove it up in their ass
[..]
Met nadruk op bijna
[..]
Ze kon er toen van alles mee doen
[..]
Deed ik dat?![]()
Koffie.quote:
Oude wijven drankjequote:
met suiker, niet met betonquote:
trusten slettebakquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoon al 1 uur!!
Ik ga mijn bed in!!
Welterusten minions en sloerie
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi.
Admiraal_anaal,
Ik heb een zeer groot vermoeden dat zeefje en uiltje90 klonen zijn.
Mvg,
Een oplettende kijker.
trustenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoon al 1 uur!!
Ik ga mijn bed in!!
Truste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoon al 1 uur!!
Ik ga mijn bed in!!
wordt ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]word ik wakker gebeld door de fok! quote Sherlock telefoon
Vragen kunnen altijd per dm ( met meer info)
vooral die peuk he Hups?quote:
Dat had ik ook gedaan!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké stiekem was ik afwezig omdat ik hele vorige topic aan het lezen was
Hou op!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga niet drinken want drinken gaat fout!!
Ik heb het uitgelegd maar we waren maar met zn 2-en en dan is liegen niet leuk.
mooi. Ik heb geen vragen, alleen een melding. En daar IK niet achterbaks ben, doe ik dat gewoon open en bloot. (niet naaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]word ik wakker gebeld door de fok! quote Sherlock telefoon
Vragen kunnen altijd per dm ( met meer info)
omdat je schreef waarvoor ik te schijterig was? Dan mogen ze er bij mij ook een zetten nu.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan!!
En toen besloot ik hier een post met mijn mening daarover te plempen.
Heb ik er nu een note bij?
Ik wil niet slapen, jullie zijn te gezellig
Trustenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoon al 1 uur!!
Ik ga mijn bed in!!
dat worden een hoop notes dan. Count me in!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat je schreef waarvoor ik te schijterig was? Dan mogen ze er bij mij ook een zetten nu.
Ze kunnen ook positief zijn tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan!!
En wederom een man gevonden met minder ballen dan ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat je schreef waarvoor ik te schijterig was? Dan mogen ze er bij mij ook een zetten nu.
Ik note niks zolang het normaal binnen de grenzen blijft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan!!
Die had ik ooit, en toen ging Yv die verwijderenquote:
Ik vind dat wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo dat dan? Gewoon slap ouwehoeren tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk.
Geen bloot geen antwoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi. Ik heb geen vragen, alleen een melding. En daar IK niet achterbaks ben, doe ik dat gewoon open en bloot. (niet naakt)
Ja heel veel nadruk op bijnaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Moeten we weer eens doen
[..]
Don't know, don't care, they can shove it up in their ass
[..]
Met nadruk op bijna
[..]
Ze kon er toen van alles mee doen
[..]
Deed ik dat?![]()
Wilde het niet doen omdat ik de laatste keer iemand keihard heb laten janken toen ik de waarheid zeiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wederom een man gevonden met minder ballen dan ik
Over dingen waar ik niets vanaf weetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Gewoon slap ouwehoeren toch
Gezien het feit dat ik zoiets al weken wil plaatsen en het dus allemaal opgekropt zat vind ik dat ik nog verdomd netjes ben gebleven en dus geprezen zou moeten worden voor mijn vriendelijkheidquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik note niks zolang het normaal binnen de grenzen blijft.
Laten we wel gewoon lief blijven en van hun problemen niet onze problemen maken
Seks!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over dingen waar ik niets vanaf weet.
I lol'dquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik zoiets al weken wil plaatsen en het dus allemaal opgekropt zat vind ik dat ik nog verdomd netjes ben gebleven en dus geprezen zou moeten worden voor mijn vriendelijkheid
Smooth!!!quote:
Daar doe ik het voorquote:
bloot wel. Naakt niet.quote:
Je hebt geen verstand nodig om slap te ouwehoerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over dingen waar ik niets vanaf weet.
Nietusquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik zoiets al weken wil plaatsen en het dus allemaal opgekropt zat vind ik dat ik nog verdomd netjes ben gebleven en dus geprezen zou moeten worden voor mijn vriendelijkheid
eensch.:7quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wilde het niet doen omdat ik de laatste keer iemand keihard heb laten janken toen ik de waarheid zei![]()
Kan zeefje niet gewoon verwijderd worden wegens illegaal gedraag? Meerderjarige mannen verleiden tot illegale handelingen zal toch wel op worden neergekeken lijkt me?
Ik ben dus altijd op een te hoog niveau ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand nodig om slap te ouwehoeren
Mijn psych zei vandaag dat opkroppen van gevoelens lichamelijke klachten veroorzaakt dus nooit meer doen dus dat opkroppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben dus altijd op een te hoog niveau ?
Ik zal braaf zijn oh wijze anaalridderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn psych zei vandaag dat opkroppen van gevoelens lichamelijke klachten veroorzaakt dus nooit meer doen dus dat opkroppen.
Maar wel tolerant zijn. Hakuna Matata
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn oh wijze anaalridder
sommige dingen accepteer ik niet, en daar heb ik een permban voor overquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn psych zei vandaag dat opkroppen van gevoelens lichamelijke klachten veroorzaakt dus nooit meer doen dus dat opkroppen.
Dit moet ik even quoten!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige dingen accepteer ik niet, en daar heb ik een permban voor over
Nooit gedacht dat ik ooit dat over zou hebben voor een smurf![]()
Stel nou dat je geil voelt op een begrafenis? Ga je dan je vrouw/vriendin/scharrel doen tijdens de ceremonie? Volgens je psych moet je niet opkroppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sommige dingen accepteer ik niet, en daar heb ik een permban voor over
Nooit gedacht dat ik ooit dat over zou hebben voor een smurf![]()
alleen wij mogen hem het leven zuur makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit moet ik even quoten!!
En idd, nobody messes with smurf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen wij mogen hem het leven zuur maken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier moest ik zo typhushard om lachen dat mijn buren nu denken dat er een varken in de flat rondloopt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier moest ik zo typhushard om lachen dat mijn buren nu denken dat er een varken in de flat rondloopt!!misselijk nu. Had je me niet kunnen waarschuwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hier moest ik zo typhushard om lachen dat mijn buren nu denken dat er een varken in de flat rondloopt!!Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Je zal hem maar tegenkomenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misselijk nu. Had je me niet kunnen waarschuwen?
volgens mij vorige week nogquote:
Jij?quote:
Ja? Dit waardeer jij wel?quote:
Chippie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ineens zin om iets te eten, maar ik lig al in bed.
/toughlife
net 1/3 rol koekjes opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ineens zin om iets te eten, maar ik lig al in bed.
/toughlife
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij?
Ik niet hoor, alles wat ik tegenkwam was goed geschoren
SPOILER: Huppel's knorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben er helemaal nat vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja? Dit waardeer jij wel?
[..]
Chippie?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:12 schreef Viro het volgende:
SPOILER: Huppel's knorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft episch
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Trustequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga naar bed.
Bepaalde personen mogen voortaan wegblijven.
Niemand zit op dat kinderachtige gedoe te wachten.
Ik heb gesproken. Tegen hen die ik wel kan waarderen: welterusten popjes!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga naar bed.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, mijn app-gezelschap slaapt inmiddels ook dus ik ga ook maar mijn bed in.
Nu echt!!
Kusje voor jullie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga naar bed.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net 1/3 rol koekjes op
En zometeen proef ik ze denk ik weer
Ik sliep al voor ik er erg in hadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja? Dit waardeer jij wel?
[..]
Chippie?
3 kwartier voor de wekker wakker en mijn 7 uur niet gehaaldquote:
Ik sliep veel te laat!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik sliep al voor ik er erg in had
Waren de koekjes lekker?
Ik hou van jouquote:
* Huppelmuts schuift een pot koffie naar LoLaquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift een pot koffie naar LoLa
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schuift een pot thee naar Huppelmuts
Wut?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schokkend nieuws!!
Tegenwoordig duurt een jaar maar 2 maanden!!![]()
Bijna weer jarig dus
Ja, ik schrok ook!!quote:
Gaat wel hard met leeftijd danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schokkend nieuws!!
Tegenwoordig duurt een jaar maar 2 maanden!!![]()
Bijna weer jarig dus
Alleen de 20 euro hoerenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hebben hoeren tegenwoordig ook vroege dienst?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel hard met leeftijd dan
Then again... age is just a number.... unless its illegal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |