SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:19:53 ]
Geen idee, ik onthou dat niet. Kwestie van selectief zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Ze gaat zaterdag alweer paaldansen toch?
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik best gemeen ben vandaag.
Ik begin twi te worden.
Check ouwe lurker!quote:
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik wil jou sowieso niet, lelijke draak. Je kunt mij niet eens krijgen.
Doe je het weer hequote:
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
die meetingen zijn allemaal altijd zo ver weg
Centraler in Nederland kan bijna nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je het weer he![]()
Wil je Joof bij de spelletjes meet zetten OVB?
Ga dan niet in Limbabwe wonenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.
ja maar, m'n huis staat hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga dan niet in Limbabwe wonen
Niet haten op kaneelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
ok... gaan we nu weer lief doen voor elkaar?
slaap lekker LoLaquote:
Whut? Het is eerder andersom. Hij zit alleen maar negatief te lullen tegen/over mij, ik heb nooit iets teruggezegd tot nu toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.
Lange lijst wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.
Juist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
ok... gaan we nu weer lief doen voor elkaar?
haha aaahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Kssssht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Uiltje90 het volgende:
haha aaahw
Ook niet lief, stommerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Als je enkel kunt janken op iemand die je niet eens kent ben je gewoonweg een lelijke draak. En gefrustreerd ook. Simpel.quote:
Op een gegeven moment kun je als je blijft bashen een reactie terugverwachten, dat is logisch. Maar slaap lekker.quote:
Gelukkig ken jij kaneel ook niet en je jankt wel over hem...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef Letsstaytogether het volgende:
Als je enkel kunt janken op iemand die je niet eens kent ben je gewoonweg een lelijke draak. En gefrustreerd ook. Simpel.
no thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij kaneel ook niet en je jankt wel over hem...
Je eigen idee, en vervolgens voer je het niet uit. Dat kan toch niet?quote:
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.quote:
Als je dat al erg vindtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je als je blijft bashen een reactie terugverwachten, dat is logisch. Maar slaap lekker.
Gewoon lekker vingeren in plaats van huilen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.
Kun je niet bij Dsquirt in bed kruipen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.
uuuh nee.. want lief = niet neukenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eigen idee, en vervolgens voer je het niet uit. Dat kan toch niet?
Die is toch bezet, gekkie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet bij Dsquirt in bed kruipen?
jup vol haat hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef Vijzel het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo onvriendelijk voor elkaar?
Ik haat iedereen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef Vijzel het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo onvriendelijk voor elkaar?
Wat is deze?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat iedereen.
Behalve Myra, want die gaat voor mij bakken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat iedereen.
Behalve Myra, want die gaat voor mij bakken.
Ik heb er nog twee vet gemaakt. Blijkbaar heb je zo'n lief ding niet ervoor over. Niet echt sympathiek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Uiltje90 het volgende:
uuuh nee.. want lief = niet neuken![]()
1lief (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: liever, overtreffende trap: liefst)
bemind, geliefd, dierbaar: lieve help, lieve tijd uitroepen van verbazing, medelijden enz.
dierbaar: ergens een lief ding voor overhebben
gewenst, begeerd: zijn liefste wens; iets voor lief nemen zich ermee tevredenstellen
vriendelijk en goed van karakter
hartelijk, voorkomend, aardig
prettig, sympathiek,
Niks op tinder kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik hier nog iets vrouwelijks hosselen?![]()
Tinder wil niet meewerken
quote:
Ik kan toch niet ineens zeggen dat ik mensen hier aardig vind? Daar gaat mijn hele imagoquote:
He, nog een kloon van faxie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Probeer grinder eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik geloof dat zeefje inmiddels weg is, maar uitgaande van alle anderen hier, is zij hosselbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goed puntquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan toch niet ineens zeggen dat ik mensen hier aardig vind? Daar gaat mijn hele imago
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee vet gemaakt. Blijkbaar heb je zo'n lief ding niet ervoor over. Niet echt sympathiek.
Wat een rare manier om 'je hebt gelijk' te zeggen.quote:
Echt 1 week selectief liken en daarna 2 weken alles wat vrouwelijk is liken en nog geen matchquote:
Je bent hier in het goede topic knul.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt 1 week selectief liken en daarna 2 weken alles wat vrouwelijk is liken en nog geen match
What's wrong with me![]()
![]()
Gelukkig weet jij wie er op mijn lijstje staan van brave FOK!kers en schattige FOK!sters en qt3.14 FOK!sters.quote:
Kga zo maar missmsx even proberen te hosselenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat zeefje inmiddels weg is, maar uitgaande van alle anderen hier, is zij hosselbaar.
Uhuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij wie er op mijn lijstje staan van brave FOK!kers en schattige FOK!sters en qt3.14 FOK!sters.
Ik sta zeker op het crazy lesbians-lijstje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij wie er op mijn lijstje staan van brave FOK!kers en schattige FOK!sters en qt3.14 FOK!sters.
Doe het nummer van de jouwe maar, dan ruilen we toch gewoon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kga zo maar missmsx even proberen te hosselen
Altijd met mijn mond vol tanden bij die ene he?quote:
Even mijn rugmunchers.txt openen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik sta zeker op het crazy lesbians-lijstje.
Absoluut.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
Ik sta zeker op het crazy lesbians-lijstje.
Geef je huisnr maar, ik stap nu in de auto om haar om te ruilenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe het nummer van de jouwe maar, dan ruilen we toch gewoon?
Dan krijg je een bats voor je harses want ze slaapt al.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geef je huisnr maar, ik stap nu in de auto om haar om te ruilen
Ik neem wel Bossche bollen mee van Bohemen, dan vergeeft elke vrouw allesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg je een bats voor je harses want ze slaapt al.
Ik twijfel, ondanks dat ze hier idd ook erg in de smaak vallen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik neem wel Bossche bollen mee van Bohemen, dan vergeeft elke vrouw alles
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi!!
Nog iets gemist?
Let op, ik zeg iets, niet iemand!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi!!
Nog iets gemist?
Nope.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi!!
Nog iets gemist?
Dan swaffel ik haar wel wakker, zoiets kan geen enkele vrouw weerstaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel, ondanks dat ze hier idd ook erg in de smaak vallen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan swaffel ik haar wel wakker, zoiets kan geen enkele vrouw weerstaan
Dan hoeft ze niet ver te reiken om je ballen eraf te bijten. Dat is namelijk de meest voor-de-hand-liggende reactie die je daarop krijgt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan swaffel ik haar wel wakker, zoiets kan geen enkele vrouw weerstaan
quote:
Wil toch geen kinderen meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet ver te reiken om je ballen eraf te bijten. Dat is namelijk de meest voor-de-hand-liggende reactie die je daarop krijgt.
Swaffelen of de bossche bollen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]alhoewel mijn onderzoek nog niet volledig afgerond is. Zoek nog vrijwilligers om te testen....... dus interesse?
Swaffelen met Bossche bollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Swaffelen of de bossche bollen?
Ik hou niet van Bossche bollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Swaffelen met Bossche bollen
Mueslirepen danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou niet van Bossche bollen
Zeg je nou heel verkapt dat ik dik benquote:
Niks verkapt aan hoor. Wat een hork.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeg je nou heel verkapt dat ik dik ben
Echt he.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks verkapt aan hoor. Wat een hork.
Gewoon vingeren, net als Fascination.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he.
Moet ik mij weer in slaap huilen enz
Daar wacht ik wel ff een weekje meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vingeren, net als Fascination.
Masochist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar wacht ik wel ff een weekje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |