SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:19:53 ]
Geen idee, ik onthou dat niet. Kwestie van selectief zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Ze gaat zaterdag alweer paaldansen toch?
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik best gemeen ben vandaag.
Ik begin twi te worden.
Check ouwe lurker!quote:
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik wil jou sowieso niet, lelijke draak. Je kunt mij niet eens krijgen.
Doe je het weer hequote:
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
die meetingen zijn allemaal altijd zo ver weg
Centraler in Nederland kan bijna nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je het weer he![]()
Wil je Joof bij de spelletjes meet zetten OVB?
Ga dan niet in Limbabwe wonenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Snoepie85 het volgende:
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ik lelijk ben. Het aantal mensen van wie je een kloon kan zijn wordt kleiner.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.
ja maar, m'n huis staat hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga dan niet in Limbabwe wonen
Niet haten op kaneelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weet ik helemaal niks van jou, ik ken jou serieus niet, maar dat je een lelijke draak bent is wel heel erg duidelijk.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
ok... gaan we nu weer lief doen voor elkaar?
slaap lekker LoLaquote:
Whut? Het is eerder andersom. Hij zit alleen maar negatief te lullen tegen/over mij, ik heb nooit iets teruggezegd tot nu toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.
Lange lijst wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso iemand die een hekel aan je heeft.
Juist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
ok... gaan we nu weer lief doen voor elkaar?
haha aaahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Kssssht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Uiltje90 het volgende:
haha aaahw
Ook niet lief, stommerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Als je enkel kunt janken op iemand die je niet eens kent ben je gewoonweg een lelijke draak. En gefrustreerd ook. Simpel.quote:
Op een gegeven moment kun je als je blijft bashen een reactie terugverwachten, dat is logisch. Maar slaap lekker.quote:
Gelukkig ken jij kaneel ook niet en je jankt wel over hem...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef Letsstaytogether het volgende:
Als je enkel kunt janken op iemand die je niet eens kent ben je gewoonweg een lelijke draak. En gefrustreerd ook. Simpel.
no thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik je borsten lieflijk kneden terwijl we stoute meiden-tv kijken?
Dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij kaneel ook niet en je jankt wel over hem...
Je eigen idee, en vervolgens voer je het niet uit. Dat kan toch niet?quote:
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.quote:
Als je dat al erg vindtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je als je blijft bashen een reactie terugverwachten, dat is logisch. Maar slaap lekker.
Gewoon lekker vingeren in plaats van huilen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.
Kun je niet bij Dsquirt in bed kruipen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wordt weer mezelf huilend in slaap brengen.
uuuh nee.. want lief = niet neukenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eigen idee, en vervolgens voer je het niet uit. Dat kan toch niet?
Die is toch bezet, gekkie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet bij Dsquirt in bed kruipen?
jup vol haat hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef Vijzel het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo onvriendelijk voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |