abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132806136
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef kuolema het volgende:
Ik kwam vanochtend een half uur te laat bij de training omdat de trein niet reed }:| Chaos met de treinen vandaag. Maar ja op zich geen ramp. Er waren 5 mensen i.p.v. 8, de rest is dus gewoon niet komen opdagen. Huiswerk meegekregen, o.a. het überhippe mindfulness elke dag. Ik vind het wel grappig.

Ik heb een leuk weekend voor de boeg. Morgen werken (naja niet leuk maar ik vind het fijn om dagbesteding te hebben). Morgenavond Halloween-avondje bij mij thuis, komen wat vrienden en 1 of 2 blijven slapen. Ik heb er wel zin in :)
En ik ga aan mijn propedeusethese beginnen, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in :D Moet alleen even door dat onzekere begin zien heen te komen.
Nu ben ik aan het chillen met muziek.

Fijn weekend :*

En vanwege dat verdachte koffertje op station Breda dat je trein niet reed?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:27:57 #177
399061 kuolema
vermaledijd
pi_132806334
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Fijn weekend :*

En vanwege dat verdachte koffertje op station Breda dat je trein niet reed?
Dank je :)

Nee, seinstoringen of zo. Hoe gaat het met jou?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_132828134
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Sterkte maat.
Dank. Echt heftig. Gisteren met mijn vader in zijn huis geweest waar hij ligt opgebaard. We waren daar met zijn 2en, en dan zie je zo'n kist met hem er in. Alles nog met het oog op dat hij dingen zou doen, koelkast, eten, rekeningen die op een tafeltje lag die nog betaald moeten worden.

En dan, poef, dan lig je in je eigen woonkamer in een grafkist..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132828173
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dank. Echt heftig. Gisteren met mijn vader in zijn huis geweest waar hij ligt opgebaard. We waren daar met zijn 2en, en dan zie je zo'n kist met hem er in. Alles nog met het oog op dat hij dingen zou doen, koelkast, eten, rekeningen die op een tafeltje lag die nog betaald moeten worden.

Het kwam onverwacht dus?

Heb je trouwens nog contact met hem opgenomen daarvoor? Ik meen me te herinneren dat ik je adviseerde het één en ander bij te leggen met hem. Hoop dat je in vrede afscheid kan nemen.
pi_132840418
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan, wees blij dat je er bent. Wees blij dat je leeft. Ik heb helaas vandaag een familie lid verloren en op zulke momenten denk je, het is dan echt voorbij.. terwijl jij gewoon nog naar bed kan.
Gecondoleerd Elfling, veel sterkte gewenst voor jou en je familie.

OT: Ik val weer in een dipje, ik heb elke dinsdag een sessie bij de psycholoog. De woensdag en donderdag gaan dan nog wel maar de dagen daarna is een hele opgave. Ik verdrink gewoon in onzekerheid,paniekaanvallen en verdriet.

[ Bericht 31% gewijzigd door -Bushok op 03-11-2013 07:36:33 ]
pi_132846376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

gecondoleerd.
En triest inderdaad. een abrupt afgebroken leven.

Ik ben in een ver, grijs verleden behoorlijk suicidaal geweest. Ik ben toen anderhalf jaar opgenomen geweest, waarvan deels op een gesloten omgeving. Ondanks dat dit een veilige plek moest zijn, heb ik in die periode 5 keer in min of meer naaste omgeving een zelfmoord meegemaakt. (leek wel een soort domino effect.) Juist door die ervaringen kreeg ik steeds meer het gevoel "ik wil dat niet" Wat ga ik dan allemaal niet missen. Hoeveel kwets ik de mensen om me heen. Waarom geef ik mijzelf niet de kans om beter te willen worden.
En uiteindelijk het besluit dat ik het aan mijzelf verplicht ben om te leven en er het beste van te maken. ondanks alle tegenslagen die nog zouden gaan volgen.
Ik heb nog vaak het gevoel gehad dat ik het niet meer zo nodig vond om er nog te "zijn". Maar ik ben elke keer weer uit diepe dalen gekomen en elke keer daar weer trots en blij van geworden.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_132848696
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Het kwam onverwacht dus?

Heb je trouwens nog contact met hem opgenomen daarvoor? Ik meen me te herinneren dat ik je adviseerde het één en ander bij te leggen met hem. Hoop dat je in vrede afscheid kan nemen.
Neen, helaas niet. Het vreet.

Hij was opgenomen in het ziekenhuis, puur ter observatie, niks levensbedreigend. Vocht achter de longen. Voelde zich niet ziek verder. Hij viel ergens middennacht naar de wc, bloedprop, coma, rond een uur of 4 in de ochtend overleden. Alleen verpleging was er bij..

En nu, in een kist in zijn huis. Dinsdag begravenis. Echt kutzooi dit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132849176
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Neen, helaas niet. Het vreet.

Hij was opgenomen in het ziekenhuis, puur ter observatie, niks levensbedreigend. Vocht achter de longen. Voelde zich niet ziek verder. Hij viel ergens middennacht naar de wc, bloedprop, coma, rond een uur of 4 in de ochtend overleden. Alleen verpleging was er bij..

En nu, in een kist in zijn huis. Dinsdag begravenis. Echt kutzooi dit.
Bwoh, wat rot voor je, zeg. ;(

Ook al geloof je er niet in, ik zou toch wat geruststellende woorden spreken alsof je het tegen hem zegt. Ik denk dat het wat helpt, al snap ik dat je daar nu nog niet aan wil. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, dus ik weet eigenlijk niet wat te zeggen of doen in zo'n situatie.

Hoe dan ook wens ik je sterkte. En weet dat je me mag bellen, d/pmen, facebooken of whatever als je je hart wil luchten. :)
pi_132854303
En als ik iets geks meemaak (meerdere overledenen in familie + zelfmoord afgelopen maanden, etc) en ik me niet goed voel (mijn stoornissen, etc), dan wordt er tegen mij gezegd dat ik toneel zit te spelen. Schever kan niet volgens mij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132855851
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Comp_Lex het volgende:
En als ik iets geks meemaak (meerdere overledenen in familie + zelfmoord afgelopen maanden, etc) en ik me niet goed voel (mijn stoornissen, etc), dan wordt er tegen mij gezegd dat ik toneel zit te spelen. Schever kan niet volgens mij.
Waarom zeggen ze dat dan?
pi_132856084
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zeggen ze dat dan?
Omdat ik het vaak over mijn problemen had. Dat komt weer omdat ik mijn hele leven alles binnen houd. Mensen waren overtuigd dat zielig gevonden wil worden. Als iemand anders hetzelfde doet, dan is het perfect in orde.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_132856332
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat ik het vaak over mijn problemen had. Dat komt weer omdat ik mijn hele leven alles binnen houd. Mensen waren overtuigd dat zielig gevonden wil worden. Als iemand anders hetzelfde doet, dan is het perfect in orde.
Maar jij bent een speciaal geval?
pi_132856814
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar jij bent een speciaal geval?
Nee ik ben geen speciaal geval, maar toch word ik als enige anders behandeld.
pi_132856887
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee ik ben geen speciaal geval, maar toch word ik anders behandeld.
Uitzonderlijk dus? Uniek zelfs?
pi_132856996
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Uitzonderlijk dus? Uniek zelfs?
Ik heb mijn vorige reactie ge-edit, maar dat heb je niet gezien en dat geeft verder niks. Waar het om gaat is dat ik als enige anders behandeld word.
pi_132857287
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb mijn vorige reactie ge-edit, maar dat heb je niet gezien en dat geeft verder niks. Waar het om gaat is dat ik als enige anders behandeld word.
Dat moet dan echt aan jezelf liggen :P
  zondag 3 november 2013 @ 16:34:57 #192
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132857348
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

En zie hier denk ik de reden.
In jouw overtuiging behandelen ze je anders, je betrekt alles op jezelf en kruipt meteen in een slachtofferrol.
pi_132857771
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En zie hier denk ik de reden.
In jouw overtuiging behandelen ze je anders, je betrekt alles op jezelf en kruipt meteen in een slachtofferrol.
Dat woordje wordt ook als enige tegen mij gezegd en niet tegen anderen.
pi_132857796
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat denk je maar.
pi_132857990
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 16:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat denk je maar.
Ik heb nog nooit gezien dat hier tegen iemand anders gezegd werd dat ie toneel zat te spelen en ik ben een actieve user.
  zondag 3 november 2013 @ 16:54:41 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132858046
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt, jij bent de enige in de wereld waar dat tegen gezegd word.
Maar dat ligt niet aan jou maar aan de rest van de mensheid.
pi_132858169
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Klopt, jij bent de enige in de wereld waar dat tegen gezegd word.
Maar dat ligt niet aan jou maar aan de rest van de mensheid.
Als S_E hier constant zit te praten over zijn borderline ex en nu over zijn overleden vader, dan is het prima. Als ik wat zeg, dan wil ik weer aandacht krijgen en zielig gevonden worden. Dit is de enige (digitale) plek op aarde waar dat tegen mij gezegd wordt. Bij de psychiatrische instelling hebben ze nog nooit tegen mij gezegd dat ik me aanstel en alleen aandacht wil hebben. Denk er maar even over na.
  zondag 3 november 2013 @ 17:02:04 #198
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_132858282
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als S_E hier constant zit te praten over zijn borderline ex en nu over zijn overleden vader, dan is het prima. Als ik wat zeg, dan wil ik weer aandacht krijgen en zielig gevonden worden. Dit is de enige (digitale) plek op aarde waar dat tegen mij gezegd wordt. Bij de psychiatrische instelling hebben ze nog nooit tegen mij gezegd dat ik me aanstel en alleen aandacht wil hebben. Denk er maar even over na.
Ik denk niet dat wij degene zijn die er over na moeten denken.
En ook wij zeggen niet dat je je aanstelt.
Niemand twijfelelt hier aan je problemen.
Maar die liggen voor een groot deel bij jezelf, en liggen niet aan de maatschappij.
pi_132858326
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gezien dat hier tegen iemand anders gezegd werd dat ie toneel zat te spelen en ik ben een actieve user.
Met hier bedoel je FOK!? Meen je dat? :?

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Appels, peren.

Misschien komt het door je UI. Of post je op katerdagen. Wellicht kom je net de verkeerden tegen.

Maar wie weet hè... ligt het toch wel een beetje bij jezelf.

Overigens denk ik niet dat je je aanstelt of aandacht wil. Ik denk dat je een verstoord beeld hebt van de wereld, jezelf, en jouw plek in die wereld. Maar wat weet ik, ouwe zweverd dat ik d'r bent.
pi_132858528
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wij degene zijn die er over na moeten denken.
En ook wij zeggen niet dat je je aanstelt.
Niemand twijfelelt hier aan je problemen.
Maar die liggen voor een groot deel bij jezelf, en liggen niet aan de maatschappij.
Als je zegt dat iemand in een slachtofferrol zit, dan neem je die persoon niet serieus, zeg je feitelijk dat zijn problemen niet echt zijn en dat hij alleen aandacht wil en zielig wil worden gevonden. Dat is wat het volgens mij inhoudt.
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 17:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Met hier bedoel je FOK!? Meen je dat? :?

[..]

Appels, peren.

Misschien komt het door je UI. Of post je op katerdagen. Wellicht kom je net de verkeerden tegen.

Maar wie weet hè... ligt het toch wel een beetje bij jezelf.

Overigens denk ik niet dat je je aanstelt of aandacht wil. Ik denk dat je een verstoord beeld hebt van de wereld, jezelf, en jouw plek in die wereld. Maar wat weet ik, ouwe zweverd dat ik d'r bent.
Dat kan. Ik ben sowieso gestoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')