abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132535033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik moet mijn propedeuse nog afronden dit jaar en doe ook een paar tweedejaarsvakken.

Ik heb liever dat je vertelt dat het allemaal goed kwam :P
Nee sorry _O-
Ben nog steeds bang voor studies door mijn studie ontwijkende gedrag + lege motivatieloze gevoel wat tevoorschijn komt als de studie faal concreter wordt.
Rustig aan.
pi_132535084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee sorry _O-
Ben nog steeds bang voor studies door mijn studie ontwijkende gedrag + lege motivatieloze gevoel wat tevoorschijn komt als de studie faal concreter wordt.
Hou eens op joh }:|
Maar wat doe je op dit moment dan?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_132535132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef kuolema het volgende:

[..]

Hou eens op joh }:|
Maar wat doe je op dit moment dan?
Werken. Is in principe ook niet alles, maargoed, ik weet het niet... Ik kijk een beetje neer op het leven in de zin van dat ik het allemaal wel gescheten vind.. Ik vind het allemaal niet boeiend... Ik heb er geen interesse in, geen motivatie voor... Et schiet niet op.
Rustig aan.
pi_132535230
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werken. Is in principe ook niet alles, maargoed, ik weet het niet... Ik kijk een beetje neer op het leven in de zin van dat ik het allemaal wel gescheten vind.. Ik vind het allemaal niet boeiend... Ik heb er geen interesse in, geen motivatie voor... Et schiet niet op.
Maar daar krijg je geld voor in plaats van slechte cijfers :Y
Ik vind veel dingen juist té boeiend, wat anderen over me denken, hoe ik presteer, dat soort dingen, dat zorgt ervoor dat ik graag wil studeren maar het ook heel stressvol is en vaak deprimerend.
pi_132535253
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Maar daar krijg je geld voor in plaats van slechte cijfers :Y
Ik vind veel dingen juist té boeiend, wat anderen over me denken, hoe ik presteer, dat soort dingen, dat zorgt ervoor dat ik graag wil studeren maar het ook heel stressvol is en vaak deprimerend.
..

Tjah, gimmy some :P
Rustig aan.
pi_132535305
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

..

Tjah, gimmy some :P
some what? Geld of motivatie? :P
pi_132535366
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef kuolema het volgende:

[..]

some what? Geld of motivatie? :P
Ik bedoelde het 2e, maar het eerste is ook goed.
Rustig aan.
pi_132535382
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het 2e, maar het eerste is ook goed.
Dat dacht ik, maar beide moet je zelf maar fixen.
pi_132535401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:54 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat dacht ik, maar beide moet je zelf maar fixen.
Hmm dankje _O-
Rustig aan.
pi_132535417
Maar motivatie willen is ook motivatie :Y
pi_132535450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:55 schreef kuolema het volgende:
Maar motivatie willen is ook motivatie :Y
Enigszins...
Zolang ik niet weet hoe ik dat kan bereiken is zoeken in het donker nog teveel moeite voor mij.
Rustig aan.
pi_132535476
Ik heb een goed voorstel, een eerlijke ruil: jij geeft mij geld en de pizza die ik nog tegoed ben, dan krijg je van mij wat motivatie.
pi_132535489
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:57 schreef kuolema het volgende:
Ik heb een goed voorstel, een eerlijke ruil: jij geeft mij geld en de pizza die ik nog tegoed ben, dan krijg je van mij wat motivatie.
Ik krijg zo een hoeren gevoel bij geld weggeven aan vrouwen :o
Rustig aan.
pi_132535577
Als iemand in geldnood zit en je geeft haar 5 euro voor eten, dan heb je het gevoel dat je haar hebt betaald voor seks? 8)7 :D
pi_132535595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:00 schreef kuolema het volgende:
Als iemand in geldnood zit en je geeft haar 5 euro voor eten, dan heb je het gevoel dat je haar hebt betaald voor seks? 8)7 :D
Neehoor, maar ik wist niet dat het voor eten was :P
Rustig aan.
pi_132535671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neehoor, maar ik wist niet dat het voor eten was :P
Dat is het bij mij niet. En het gaat ook niet om 5 euro.Het was een random voorbeeld. Maar ik snap het niet.

Om even ontopic verder te gaan: geld maakt gelukkig.
pi_132535771
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:02 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is het bij mij niet. Het was een random voorbeeld. Maar ik snap het niet.

Om even ontopic verder te gaan: geld maakt gelukkig.
Ik kan het mezelf ook niet helemaal uitleggen merk ik op, maargoed, geld geef je niet zomaar weg zonder geen zelfrespect te hebben. Daar moet een bepaalde reden achter zitten.

Geld maakt zeker gelukkig, ik hou van vrouwen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_132535907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan het mezelf ook niet helemaal uitleggen merk ik op, maargoed, geld geef je niet zomaar weg zonder geen zelfrespect te hebben. Daar moet een bepaalde reden achter zitten.

Geld maakt zeker gelukkig, ik hou van vrouwen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hea? :?
Jaja :P Ik ben dan toch wat zuiniger. Gewoon ontvoeren enzo.
pi_132535945
Ik zit me hier toch een partij hard na te denken over die zin...
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:15:14 #45
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_132536035
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:11 schreef kuolema het volgende:
Ik zit me hier toch een partij hard na te denken over die zin...
Ik ook. _O-
Weet er niks zinnigs over te zeggen. Ik ken niemand die zomaar geld weggeeft.
Ken wel een vriend die redelijk 'spiritueel' het leven doorgaat en niet veel waarde aan geld hecht. Ik was bij hem met iemand anders die echt te weinig geld had voor de maand. Die spiri-jongen gaf hem zo 50 euro. Die vriend van me nam het nog aan ook. Vond het maar raar. Hij hoefde het niet eens terug 8)7
:')
pi_132536188
Ik doe/ deed het ook wel eens. Heeft iemand (uit mijn vriendenkring!) geen geld om te eten: ik ga boodschappen doen voor je! Ik vraag het ook niet terug.
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:21:59 #47
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_132536248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:19 schreef Elvi het volgende:
Ik doe/ deed het ook wel eens. Heeft iemand (uit mijn vriendenkring!) geen geld om te eten: ik ga boodschappen doen voor je! Ik vraag het ook niet terug.
Er is eigenlijk maar 1 iemand aan wie ik zoiets zou toevertrouwen. De enige persoon die ik helemaal vertrouw in vriendschap
:')
pi_132536259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:19 schreef Elvi het volgende:
Daar zit allemaal een reden achter :)
Zou dat soort dingen prima kunnen doen, wat zeg ik... Waarschijnlijk heb ik veel meer geld uitgegeven aan anderen dan zij aan mij als ik mijn ouders even vergeet.
Rustig aan.
pi_132536296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]
geld geef je niet zomaar weg zonder geen zelfrespect te hebben.
Ik kom er niet uit hoor. Helemaal in de war.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik ook. _O-
Weet er niks zinnigs over te zeggen. Ik ken niemand die zomaar geld weggeeft.
Ken wel een vriend die redelijk 'spiritueel' het leven doorgaat en niet veel waarde aan geld hecht. Ik was bij hem met iemand anders die echt te weinig geld had voor de maand. Die spiri-jongen gaf hem zo 50 euro. Die vriend van me nam het nog aan ook. Vond het maar raar. Hij hoefde het niet eens terug 8)7
Oh ik hoop echt dat zo'n goed persoon niet met de verkeerde mensen in aanraking komt. Kan nogal misbruik van worden gemaakt namelijk.

Als je niet bang hoeft te zijn dat je je huis niet kunt betalen, je leuke dingen kunt kopen waar je blij van wordt, of als je iemand anders blij kunt maken, is dat een stuk fijner dan constant geldzorgen hebben. Veel zorgen=stress=niet leuk=ongelukkig
pi_132536411
Ik heb ook niet veel geld. Ik heb geen inkomen, maar wel te eten (bij mn ouders :') ) dus als ik dan weet dat iemand geen geld heeft om eten te kopen waarom zou ik dan niet bijspringen?

En ja er is misbruik van gemaakt... Ik zal ook nooit meer een maand huur voor iemand betalen :') Dan worden ze maar het huis uitgezet. Logeren mag je dan nog wel bij me doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')