twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:50:20OPSTELLING PSV tegen Dinamo Zagreb: Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Arias, Maher, Toivonen, Schaars; Depay, Locadia en Jozefzoon. #dinpsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:51:32WISSELSPELERS PSV: Bertrams, Zanka, Matavz, Narsingh, Brenet, Hiljemark en Tamata. Niet in wedstrijdselectie: Van Leer, Van Ooijen. #dinpsv reageer retweet
Nesquick erdoor roeren en smullen maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alcohol houdende paarden melk?
Je kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk is hij te vroeg hoofdtrainer geworden van PSV. Hij had nog beter een jaartje assistent kunnen blijven. Maar goed, ik zou ook niet weten wie het dan anders zou moeten worden. Toevallig heeft Cocu wel het geluk dat hij begint in een competitiejaar waarbij alle andere topclubs zo enorm verzwakt zijn dat hij toch nog kampioen kan worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Hopen op straks een paar mooie cliches van Cocu
Cocu is gewoon ongeschikt als trainer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk is hij te vroeg hoofdtrainer geworden van PSV. Hij had nog beter een jaartje assistent kunnen blijven. Maar goed, ik zou ook niet weten wie het dan anders zou moeten worden. Toevallig heeft Cocu wel het geluk dat hij begint in een competitiejaar waarbij alle andere topclubs zo enorm verzwakt zijn dat hij toch nog kampioen kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een goed paard is nog geen goede ruiter inderdaad, behalve in Kazachstan dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cocu is gewoon ongeschikt als trainer.
ja, zijn vrouwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef Shreyas het volgende:
Kan Johan niet iemand inhuren die dat doet?
quote:
...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik sla de eerste helft over voor Geer en Goor
Hier heb je drie grappige mannen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg he? maar die twee zijn zo grappig
Dat is wel waar. Maar met het topic erbij is het leuker en ik zap wel tijdens de reclamesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je drie grappige mannen.
Ik ga later nog wel de mp4 kijken van Geer & Goor, dan kan ik ook al die reclames overslaan.
Serieus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geniale move om de rechten te kopen van die wedstrijd.
Je kunt Derksen beter niet iets off the record toevertrouwenquote:
Hehe. Maar vertel, was het een grapje? Of komt het echt op RTL.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een paar van die tijgervellen van de zeeman op de vloer.
Of Pi-Airquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt Derksen beter niet iets off the record toevertrouwen
Dat zeiden ze net wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe. Maar vertel, was het een grapje? Of komt het echt op RTL.
Als je niet naar Geer en Goor had gekeken wist je het antwoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens Genee hadden ze echt de rechten voor Zweden - Portugal gekocht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Jaja dat kon ik verwachten natuurlijk die opmerking.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet naar Geer en Goor had gekeken wist je het antwoord.
Zit je al aan de paardenmelk met alcohol?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Genee hadden ze echt de rechten voor Zweden - Portugal gekocht.
Halemeelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit je al aan de paardenmelk met alcohol?
Het moet ook wel lekker zijn, anders zou Sierd het niet als tip geven.quote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Grifte het volgende:
Zal Stompie weer aan movember mee doen
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 24-10-2013 om 20:26:10Gelukkig zijn mijn Kroatische collega's dolblij dat ze wel bij Dinamo Zagreb - #PSV mogen zijn. #dinpsv http://t.co/FIHyNKAEhE reageer retweet
maakt in dit geval weinig uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo'n sintelbaan om het veld is altijd zo sneu.
Heracles - NEC gemist?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Geen publiek, tegenstander van een waardeloos niveau, PSV dat af en toe heel slecht voetbalt = alle ingrediënten voor potentieel de saaiste wedstrijd dit jaar.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-10-2013 om 20:21:48#nostradamus komt net zwetend uit de rekenkamer. Alle plussen en minnen eindelijk op een rijtje. Zijn voorspelling: #zagpsv 1-1 reageer retweet
Wel jammer dat ze de tifo van Ajax kopiëren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer sfeer dan de gemiddelde van Feyenoord.
De wedstrijden van Feyenoord zijn over het algemeen ook geen reet aan. Logisch dat er dan meer sfeer is. Beter dan zo een achterlijke debiel die op een trommel staat te raggen. Jostiband is er niks bij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer sfeer dan de gemiddelde van Feyenoord.
Evenveel als bij thuis wedstrijden van PSVquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel toeschouwers zijn er bij deze wedstrijd?
75. Stadion is praktisch net zo groot als dat van PSV.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel toeschouwers zijn er bij deze wedstrijd?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Evenveel als bij thuis wedstrijden van PSV
Dat komt omdat er geen kaarten verkocht zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat stadion is wel erg leeg, net een oefenwedstrijdje met een derdeklasser.
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Ratelbak het volgende:
Zijn er eigenlijk PSV supporters aanwezig?
Evenveel als altijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Ratelbak het volgende:
Zijn er eigenlijk PSV supporters aanwezig?
Jouw off-topic posts van een jaar geleden uit het Alba topic zijn inmiddels ook terecht verwijderdquote:
Toegangskaarten voor de halve prijs had wel wat gescheeld denk ik....maargoed, de tegenstander is ook niet echt van dat je zegt, daar ga ik heen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen kaarten verkocht zijn.
[..]
Ja
Er zijn helemaal geen kaarten verkocht. Dinamo heeft een straf voor racistisch gedrag van het publiek. Jij denkt dat dat stadion vrijwillig helemaal leeg is?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Toegangskaarten voor de halve prijs had wel wat gescheeld denk ik....maargoed, de tegenstander is ook niet echt van dat je zegt, daar ga ik heen!
Denk ik dan.
Klootzak. Dat was een hilarische opmerking.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw off-topic posts van een jaar geleden uit het Alba topic zijn inmiddels ook terecht verwijderd
Grapjes - leer ze herkennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen kaarten verkocht. Dinamo heeft een straf voor racistisch gedrag van het publiek. Jij denkt dat dat stadion vrijwillig helemaal leeg is?
Ah, vandaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen kaarten verkocht. Dinamo heeft een straf voor racistisch gedrag van het publiek. Jij denkt dat dat stadion vrijwillig helemaal leeg is?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klootzak. Dat was een hilarische opmerking.
Jij kijkt voor het eerst PSV?quote:
Die krijgen nog wat van me te horen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je je woede op de actieve B&H mods richten en niet op mij
goeien garpquote:
Dat is niet beledigen, dat is satire.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik wil Mexicano niet beledigen.
Oh goed om te wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet beledigen, dat is satire.
Je was een beetje een stout jongetjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die krijgen nog wat van me te horen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Schandalig nu weer. Die oerwoudgeluiden.
Je moet goed luisteren, maar je hebt een punt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Schandalig nu weer. Die oerwoudgeluiden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Is het iemand al duidelijk waarom het stadion van Shakhtar in de OP staat?
Dat vind ik niet zo'n leuke opmerkingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Die bal op de boarding klinkt alsof er een vuurwerkbom ontploft.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Die bal op de boarding klinkt alsof er een vuurwerkbom ontploft.
Ja, de scheidsrechter ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
die ballenjongens zijn er wel gewoon bij
Of op de tribune zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n leuke opmerking
Stel dat er ook Twente supporters in dit topic zijn.
quote:Dit veranderde in 2006 toen er nieuwe plannen werden gemaakt door het Duitse bedrijf Alpine. Deze zal het stadion 15 jaar lang overnemen en zal ¤150 miljoen investeren in vernieuwingen. Verwacht is dat de renovaties in 2010 afgerond zijn. Er zullen 55.000 plaatsen en een verschuifbaar dak zijn. Anno 2013 is er nog steeds niets gerenoveerd.
Wat een debiel ben jij dat jij die wiki pagina ook net zat te lezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
De commentator zat net Wikipedia op te lezen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maksimirstadion
[..]
Ik zocht op hoe groot die tent was.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een debiel ben jij dat jij die wiki pagina ook net zat te lezen.
lolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Pascalus het volgende:
Het is toch wel raar, zo'n wedstrijd van PSV zonder die drie mensen die altijd "Come on PSV" zingen.
Die zijn per ongeluk naar Donetsk afgereisd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Pascalus het volgende:
Het is toch wel raar, zo'n wedstrijd van PSV zonder die drie mensen die altijd "Come on PSV" zingen.
Een veelgemaakte vergissing.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Marie30 bent.
Ben maar 24.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Marie30 bent.
GGMM is anders geaard, die heeft dat liever niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de gifjes die niet komen.
Dat kun je wel zeggen inderdaad, lekker sfeertje tegen PSV afgelopen zondag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is bij ons bij FC Groningen wel anders!
Daar gaat mijn stem voor de VBL Mod 2013 award.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM is anders geaard, die heeft dat liever niet.
GGMM is de VN waar wij de Zwarte Pieten steunen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM is anders geaard, die heeft dat liever niet.
Gaan we nog naar het Malieveld om te demonstreren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is de VN waar wij de Zwarte Pieten steunen.
#FREEPIETquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is de VN waar wij de Zwarte Pieten steunen.
Louis is een man, dat mag dus wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[loewietje-juichen.gif]
Mag vast niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Louis is een man, dat mag dus wel.
Maar geen lekkere manquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Louis is een man, dat mag dus wel.
Altijd al geweest de laatste jaren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
PSV kan echt niks. Er zit helemaal geen idee achter het spel. Wat een treurig elftal.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe speelt de aanstaand landskampioen?
GGMMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
En wie is Verene Shepherd?
Sorry dat ik een leven heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]Grapjas.
Slechte supporter ben jij trouwens, na 20 minuten binnenkomen.
bra bra pow powquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry dat ik een leven heb.
Shit daar heb je me.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus nu doet je fiets het weer?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn bandavond is op donderdag, maar als er EL is spelen we kort.
Ah soort DWDD band. Als er voetballen is stoppen jullie eerder.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fappen op foto's van Strootman telt als het hebben van een leven?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat er meer publiek dan bij de wedstrijd?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah soort DWDD band. Als er voetballen is stoppen jullie eerder.
Denk jij wel eens niet aan DWDD?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah soort DWDD band. Als er voetballen is stoppen jullie eerder.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Arias kan er helemaal niets van.
GGMM is het eens.
Dat doet dr. Mikey ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Fappen op foto's van Strootman telt als het hebben van een leven?
GGMM zou nu een plaatje van Calvin en Hobbes kunnen posten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus nu doet je fiets het weer?
Hoi Verene Shepherdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat er meer publiek dan bij de wedstrijd?
Ja. Want de wereld draait de hele dag he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk jij wel eens niet aan DWDD?
Ja, paar man publiek bij de repetitie vandaag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat er meer publiek dan bij de wedstrijd?
Maar dat mag niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM zou nu een plaatje van Calvin en Hobbes kunnen posten.
Huh?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat mag niet.
Net als jouw off-topic post in B&H die vakkundig verwijderd is.
Hehe in het Alba topic zeker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei
[ afbeelding ] Real Madrid gaat winnen.
Oh, dat was verkeerde topic danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei
[ afbeelding ] Real Madrid gaat winnen.
Ja, want die speler loopt zich nou nooit vast.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat leuk dat ze zich steeds vast lopen
Gooi maar Narsingh erin
Wij snappen elkaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die speler loopt zich nou nooit vast.
Het gaat geweldig zo, houd dit vast.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoi Verene Shepherd
Doe ik het zo goed VMSDKR?
Net in het Alba topic zeker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat was verkeerde topic dan
Ik zit in een flow.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het gaat geweldig zo, houd dit vast.
dit jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat een kanjer saaie wedstrijd zeg
Stond direct naast het CL topic omdat iemand ernaar linkte.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net in het Alba topic zeker.
Een schrale troost: je hebt dezelfde humor als GGMM.
Ja, dat was ikzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond direct naast het CL topic omdat iemand ernaar linkte.
De baas.
Komt dit van Frank of Ronald de Boer?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
Zagreb heeft niets te vertellen hoor, wij hadden zojuist 3% meer balbezit. We domineren dus.
Je kan helemaal niet 3% meer balbezit hebben, gekkie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
Zagreb heeft niets te vertellen hoor, wij hadden zojuist 3% meer balbezit. We domineren dus.
R:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt dit van Frank of Ronald de Boer?
Mikequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
48,5 tegen 51,5quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet 3% meer balbezit hebben, gekkie.
Superquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blame de Uefa.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet 3% meer balbezit hebben, gekkie.
Ninja jij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik nemen je vanaf nu niet meer serieus.
Dat zegt vrij weinig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik schreef eerst de belangrijkste persoon op en toen vergat ik, bescheiden als ik ben, mezelf.quote:
Ik wilde vragen sinds wanneer GGM uit meerdere personen bestaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik schreef eerst de belangrijkste persoon op en toen vergat ik, bescheiden als ik ben, mezelf.
Uit GGM & Mquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wilde vragen sinds wanneer GGM uit meerdere personen bestaat
Mmm beetje dubbelzinnig Johannes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had hem wel even goed op z'n plaats gezet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van Me Nikes?quote:
Daar kan havik wel om lachen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm beetje dubbelzinnig Johannes.
Vroeger heette ie M en M's.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |