leuk!!!!!quote:
Wie zegt dat ie in Leeuwarden terecht komt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan pluk ik 'm zaterdag wel weer uit Leeuwarden vandaan
Geweldig.quote:
Heb je hem eigenlijk al?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie in Leeuwarden terecht komt?
Ik was al bang dat je die vraag ging stellen. Metacommunicatie (smileys, sarcasme) komt niet echt bij je aan hè.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie in Leeuwarden terecht komt?
Als ie bij een station lag, en er treinen reden tussen Steenwijk en Heerenveen had ik het misschien gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens 9292: als je om 7:49 uit Leiderdorp vertrekt, ben je met het snelste alternatief om uiterlijk 11:08 bij dat bord.
3:19 uur reistijd. Maximaal 4x overstappen.
It's doable.
Mijn Frysk is alderbelabberdstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
leuk!!!!!
Eigenlijk zou je platFries moeten praten waardoor ik er niets van verstond!
Desalniettemin
Loopafstandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef boertie het volgende:
Indien O2frl zich niet aan de afspraak houd issie maandag van mijDit mede doordat ik op het moment bij DE aan het werk ben
![]()
Mwoa loopafstandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
LoopafstandDat maak je niet vaak mee.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb em hoor...hij ligt ook al maar maak morgen vroeg effe foto´s...mijn accu van de telefoon is 2% en kan geen flitser gebruiken dus je ziet al geen moer
Bijzondere wijze van verplaatsenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb em hoor...hij ligt ook al maar maak morgen vroeg effe foto´s...mijn accu van de telefoon is 2% en kan geen flitser gebruiken dus je ziet al geen moer
Vandaag neerleggen, morgen foto's maken. Vind het wel een grappige actiequote:
Tis meer een tijdsissue dat ik er niet aan toegekomen ben vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vandaag neerleggen, morgen foto's maken. Vind het wel een grappige actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |