Ik mis een drempel, een plaatsnaambord en een 2e paal waar een plaatsnaambord aan gehangen ken hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik één bord kan vinden, grote steden zijn niet de makkelijkste.
Toch gevonden
De mensen die daar wonen hebben een schuurtje gebouwd in de tussentijd
Dan ga je morgen nog een keertjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:32 schreef valentijn101 het volgende:
Maastricht? MAASTRICHT!!!!Verdorie.. Ik was vanmorgen nog in Maastricht.
Dat gaat niet, moet vandaag naar Brusselquote:
Flink verbouwd dus. Verder klopt het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik mis een drempel, een plaatsnaambord en een 2e paal waar een plaatsnaambord aan gehangen ken hebben.
Dat zegt niet alles natuurlijk ...
Nope.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was de verplaatsing naar Maastricht een samenwerking van SinisterD en AF_?
Die eerste twee klinken als muziek in mn oren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:47 schreef Jhali het volgende:
Als ie er volgende week nog ligt kan ik 'm naar Zoetermeer, Den Haag of Twente brengen, maar dat zal wel niet.
Dan gaat ie weer naar Groningen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben trouwens zondag in Brabant, als hij dan in de omgeving ligt kan ik hem misschien een slinger geven
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gaat ie weer naar Groningen?
Gewoon op de terugweg een klein stukje omrijden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 04:03 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dat gaat niet, moet vandaag naar Brussel
Zeg het even van te voren als de reis naar Twente gaat, maak ik er direct een sociaal uitje vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:47 schreef Jhali het volgende:
Als ie er volgende week nog ligt kan ik 'm naar Zoetermeer, Den Haag of Twente brengen, maar dat zal wel niet.
Doe maar Den Haag, een leuke race tussen mij en Maringoquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:47 schreef Jhali het volgende:
Den Haag is ook voor mij een optiequote:Op vrijdag 1 november 2013 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar Den Haag, een leuke race tussen mij en Maringo![]()
Zeeland was de eerste provincie die in zijn geheel gedaan was qua gemeentesquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Zeeland is niet echt vaak aan de beurt geweest toch?
Ik met de auto en jij op de fiets? Ligt eraan welke kant van Den Haag die komt. Ik heb drie wegen met borden binnen 5 minuten van mn werk staan en vier wegen met borden binnen vijf minuten van mn huis, dat wordt een niet eerlijke race dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar Den Haag, een leuke race tussen mij en Maringo![]()
Luie donder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, ik weet waar hij ligt
Maar dat is me te ver op de fiets
Mocht het morgen mooi weer zijn, dan wil ik wel overwegen hem op te gaan halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |