Ja dat is zeker waar. Maar je wilt je huidige gevoel gewoon postenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, haha. Dat vind ik het mooie aan jou, jij vindt het helemaal niet erg om op een mening terug te komen. Ik probeer tegenwoordig na een eerste luisterbeurt van een album niet meer er iets over te posten, omdat het toch vaak helemaal een ander oordeel is dan je definitieve.
Ik wil een album toch minstens 3 keer hebben geluisterd voordat ik een cijfer voor geef. Meestal begint pas na een paar luisterbeurten duidelijk te worden of het een groeialbum is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit is wel waar natuurlijk, mja ik luister een album niet zo snel meer als ik hem de eerste luisterbeurt niet memorabel genoeg vind, er is namelijk zoveel goede muziek.
Precies. Daarom doe ik ook niet mee aan RYM en dat soort onzin. Ik heb soms het idee dat mensen daar raten om het raten, dat vind ik nutteloos. Ik geef in iTunes cijfers aan nummers op het moment dat ik er een mening over heb kunnen vormen en een cijfer aan het album als (bijna) alle nummers zijn ingevuld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wil een album toch minstens 3 keer hebben geluisterd voordat ik een cijfer voor geef. Meestal begint pas na een paar luisterbeurten duidelijk te worden of het een groeialbum is.
Ik rate eigenlijk vooral als reminder..als ik dat niet doe vergeet ik wat ik geluisterd heb en wat ik goed vond...quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Daarom doe ik ook niet mee aan RYM en dat soort onzin. Ik heb soms het idee dat mensen daar raten om het raten, dat vind ik nutteloos. Ik geef in iTunes cijfers aan nummers op het moment dat ik er een mening over heb kunnen vormen en een cijfer aan het album als (bijna) alle nummers zijn ingevuld.
Ik doe het vooral om een overzicht voor mezelf te kunnen krijgen, zonder dat was ik een hoop albums en nummers alweer compleet vergeten. Maar nu kan ik alles dat ik geluisterd heb moeiteloos in mijn lijst opzoeken om te herluisteren. Bijvoorbeeld een album als deze was ik anders compleet vergeten:quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Daarom doe ik ook niet mee aan RYM en dat soort onzin. Ik heb soms het idee dat mensen daar raten om het raten, dat vind ik nutteloos. Ik geef in iTunes cijfers aan nummers op het moment dat ik er een mening over heb kunnen vormen en een cijfer aan het album als (bijna) alle nummers zijn ingevuld.
Precies dit ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om een overzicht voor mezelf te kunnen krijgen, zonder dat was ik een hoop albums en nummers alweer compleet vergeten. Maar nu kan ik alles dat ik geluisterd heb moeiteloos in mijn lijst opzoeken om te herluisteren. Bijvoorbeeld een album als deze was ik anders compleet vergeten:
http://rateyourmusic.com/release/album/gevende/ev/
Dat zijn er heel erg veel denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
Als een album zo onmemorabel is dat je niet eens meer weet wat je er van vond zegt dat wel genoeg toch?
Maar het luistert nauwer dan dat. Gewoon het beetje onderscheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
Als een album zo onmemorabel is dat je niet eens meer weet wat je er van vond zegt dat wel genoeg toch?
Tja soms zitten er een aantal tussen die je goed vond, maar niet meer kon herinneren, als je die dan opnieuw luistert en nog steeds goed vindt is zoiets best handig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
PF geeft een 9.2 volgens mijn app op Spotify. Ook best new music.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Reflektor is trouwens gestegen van een 72 naar een 80 op Metacritic, en daar moet sowieso P4k nog bij.
Dat weet ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Fegalund het volgende:
[..]
PF geeft een 9.2 volgens mijn app op Spotify. Ook best new music.
Deze postquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
Wauw sterk album dit, is niet echt Horrorcore van kijk ons een schokkend doen, maar meer het schetsen van verhalen om te laten zien wat voor ernstige dingen er allemaal in de wereld gebeuren, stel hele sterke verhalen zitten ertussen die dan echt in de laatste regel pas helemaal duidelijk worden, bijvoorbeeld over aids.
Maar dan wel weer QOTSA fantastisch vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Soms denk ik echt dat je het er om doet, KerftministerAl die prachtige, klassieke albums luisteren en er niets aan vinden en dan een obscuur albumpje de hemel inprijzen.
Kan ik ook wel weer waarderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Soms denk ik echt dat je het er om doet, KerftministerAl die prachtige, klassieke albums luisteren en er niets aan vinden en dan een obscuur albumpje de hemel inprijzen.
Ik vind zat classics ook goed hoor. Loveless, In Court of the Crimson King, Kind of Blue, Loveless, Wish You Were Herequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vertalen en op Pitchfork zetten
In The Aeroplane Over The Seaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind zat classics ook goed hoor. Loveless, In Court of the Crimson King, Kind of Blue, Loveless, Wish You Were Here
Aeroplane Over The Seaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In The Aeroplane Over The Sea
London Calling
Nevermind
In Utero
Alle albums van Joy Division
Gelukkig komt kapitein duidelijk weer langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig komt kapitein duidelijk weer langsDan had je wel 'beide albums' gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |