PF geeft een 9.2 volgens mijn app op Spotify. Ook best new music.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Reflektor is trouwens gestegen van een 72 naar een 80 op Metacritic, en daar moet sowieso P4k nog bij.
Dat weet ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Fegalund het volgende:
[..]
PF geeft een 9.2 volgens mijn app op Spotify. Ook best new music.
Deze postquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
Wauw sterk album dit, is niet echt Horrorcore van kijk ons een schokkend doen, maar meer het schetsen van verhalen om te laten zien wat voor ernstige dingen er allemaal in de wereld gebeuren, stel hele sterke verhalen zitten ertussen die dan echt in de laatste regel pas helemaal duidelijk worden, bijvoorbeeld over aids.
Maar dan wel weer QOTSA fantastisch vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Soms denk ik echt dat je het er om doet, KerftministerAl die prachtige, klassieke albums luisteren en er niets aan vinden en dan een obscuur albumpje de hemel inprijzen.
Kan ik ook wel weer waarderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Soms denk ik echt dat je het er om doet, KerftministerAl die prachtige, klassieke albums luisteren en er niets aan vinden en dan een obscuur albumpje de hemel inprijzen.
Ik vind zat classics ook goed hoor. Loveless, In Court of the Crimson King, Kind of Blue, Loveless, Wish You Were Herequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vertalen en op Pitchfork zetten
In The Aeroplane Over The Seaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind zat classics ook goed hoor. Loveless, In Court of the Crimson King, Kind of Blue, Loveless, Wish You Were Here
Aeroplane Over The Seaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In The Aeroplane Over The Sea
London Calling
Nevermind
In Utero
Alle albums van Joy Division
Gelukkig komt kapitein duidelijk weer langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig komt kapitein duidelijk weer langsDan had je wel 'beide albums' gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dan zou kapitein duidelijk niet langs zijn gekomen, maar Moody hapt lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan had je wel 'beide albums' gezegd!
Ik hoop dat je me niet als een Italiaanse kapitein zietquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zou kapitein duidelijk niet langs zijn gekomen, maar Moody hapt lekker
Ken jij eigenlijk The Fiercy Furnaces? Is misschien wat voor jouquote:
Fiery Bob, Fiery....quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken jij eigenlijk The Fiercy Furnaces? Is misschien wat voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |