Zonder clip is het beter vol te houdenquote:
Ik dropte hem ook niet voor de clipquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zonder clip is het beter vol te houden
De minste van de 3, maar lovenswaardig dat je er aan begintquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
Weer hoop leuke dingen binnengehaald om te luisteren, meeste ken ik nog niet. Denk dat ik Moody ook erg blij maak met het feit dat ik Voidist van Imaad Wasif heb binnengehaald.
You say what???quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Als er toevallig iemand van plan was wakker te blijven vannacht, hier een live stream van de Bridge School Benefit Concert. Gaat over een uurtje van start met op het programma: Arcade Fire, Tom Waits, My Morning Jacket, Jenny Lewis, Queens of the Stone Age, Elvis Costello, Crosby, Stills, Nash & Young, fun., Heart, Jack Johnson en Diana Krall.
Schijnbaar twee dagen met bijna dezelfde bands. Tom Waits treed alleen morgen op, Arcade Fire alleen vandaag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Maxerazzi het volgende:
O, ik zie nu dat Waits niet op deze live stream langs zal komen, de rest wel. Zonde. Dan maar een nummertje om het leed te verzachten.
Neee joh. Teen Dream uit 2010 is een geweldig album. Zebra was een van mijn favorieten van dat jaar.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
Blegh wat is dat Beach House niet om aan te horen zeg. Zangeres kan amper zingen en de muziek is gruwelijk saai, moeten eens op Dream-pop les gaan bij Asobi Seksu.
Was zeer chill op Pukkelpop!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:06 schreef brooklyndodger het volgende:
Mensen nog naar factory floor volgende week. Als er een band nu goed live is zijn hun het wel.
Ach ik had m'n t-shirt uit en stond daar in trance...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:05 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Die hitte in de castello was dat niet
Meh ik doe mijn shirt niet aan omdat ik de mensheid die pijn en ongemak wil besparen. Algemeen mensen zonder shirts op pukkelpop>boiler room....maar ja goede trance was het welquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach ik had m'n t-shirt uit en stond daar in trance...
Maar dat zijn allemaal van die gasten die hun borsthaar wegscheren en hun tieten trainen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:08 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Meh ik doe mijn shirt niet aan omdat ik de mensheid die pijn en ongemak wil besparen. Algemeen mensen zonder shirts op pukkelpop>boiler room....maar ja goede trance was het wel
Vergeet het uber gegelde haar en zonnebrillen niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal van die gasten die hun borsthaar wegscheren en hun tieten trainen..
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal van die gasten die hun borsthaar wegscheren en hun tieten trainen..
Een echte indiër kent de begrippen sportschool, zonneschijn, scheermes en haarverzorging niet, zoals het hoortquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:10 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Vergeet het uber gegelde haar en zonnebrillen niet.
Kwa uiterlijk pas ik perfect in de slacker jaren 90 indieschool.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 16:10 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Vergeet het uber gegelde haar en zonnebrillen niet.
Een echte indiër kent de begrippen sportschool, zonneschijn, scheermes en haarverzorging niet, zoals het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |