Die ga ik volgende week eens beluisteren. Heb 'm al binnen, maar ben nu 'te druk' met de releases van Nils Frahm (quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef Moody het volgende:
Ik zet de nieuwe van Radical Face weer op, die bevalt toch een stuk beter op het moment
Ik vind The Branches misschien zelfs wel iets beter. Er ontbreekt een echte knaller a la Always Gold of Welcome Home, maar de productie is iets dynamischer en er zijn geen inkakmomenten. Aanradertjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die ga ik volgende week eens beluisteren. Heb 'm al binnen, maar ben nu 'te druk' met de releases van Nils Frahm () en AF.
Hoe steekt The Branches af tegen zijn voorganger?
Die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef kciR het volgende:
En nog even spam voor een andere Fok traditie: e Digitale Pakjesavond.
In het kort is het de bedoeling dat jij voor een andere user een cd maakt en van een andere user een cd krijgt. Kost dus slechts twee postzegels, een lege cd, een envelop en een berg tijd. Maar is zeker de moeite om je cadeau te openen en te beluisteren!
Nils Frahm gaat in de playlist. Kon zijn vorige albums ook waarderen....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Sodeju, dat debuut van Mutual Benefit is goed. Ik laat Arcade Fire lekker voor wat 't is, aan deze plaat, Radical Face (had 'm toch al geluisterd, Moody, en hij is weer prachtig inderdaad) en Nils Frahm heb ik méér dan genoeg.![]()
Zal ik straks eens luisteren. Probeer ook vooral Mutual Benefit, die plaat ligt volgens mij helemaal in jouw straatje!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Nils Frahm gaat in de playlist. Kon zijn vorige albums ook waarderen....
Ben nu voornamelijk ondersteboven van Son Lux. Een hele fijne mix tussen folk, electronica en ambient
Son Luxquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Nils Frahm gaat in de playlist. Kon zijn vorige albums ook waarderen....
Ben nu voornamelijk ondersteboven van Son Lux. Een hele fijne mix tussen folk, electronica en ambient
Zonder clip is het beter vol te houdenquote:
Ik dropte hem ook niet voor de clipquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zonder clip is het beter vol te houden
De minste van de 3, maar lovenswaardig dat je er aan begintquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
Weer hoop leuke dingen binnengehaald om te luisteren, meeste ken ik nog niet. Denk dat ik Moody ook erg blij maak met het feit dat ik Voidist van Imaad Wasif heb binnengehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |