FS?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef Flightguy1986 het volgende:
Oh god oh god oh god, FS Ditto, eindelijk
Yo dat was ik. Mensen die me toevoegen stuur even een pm of dm dan voeg ik jullie ook toe. Die dittos zijn ideale ouders om mee te breeden want pokemon uit de friendsafari hebben sowieso 2x31 en een vriend van me heeft van de ongeveer 30 dittos die hij bij me heeft gevangen een paar met 3x31 en een 4x31 dus is goed te doen. Nu zelf nog iemand zoeken met ditto in de safariquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:41 schreef roy9 het volgende:
Wie had ook alweer Ditto in zijn Friend Safari? Heb ik ergens gelezen maar weet het niet meer, staat ook niet in de OP.
emolgaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:38 schreef Flightguy1986 het volgende:
Zou iemand mijn Friend Safari willen checken trouwens? FC etc. staan gewoon in de wiki.
Bij voorbaat dank
Luxray shiny is wel een stuk cooler trouwens. Misschien daar nog een poging voor wagen binnenkortquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:49 schreef hylian het volgende:
edit: Trouwens, Een paarse nidoking is inderdaad wel veel cooler![]()
Mijn allerfavoriete shiny is een Wobbuffet shiny, maar volgens mij zitten die alleen in caves, wel erg jammerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:33 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Luxray shiny is wel een stuk cooler trouwens. Misschien daar nog een poging voor wagen binnenkort
Wynaut zit volgens mij ook in de Friend Safari, al ben ik hier niet zeker van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:35 schreef hylian het volgende:
[..]
Mijn allerfavoriete shiny is een Wobbuffet shiny, maar volgens mij zitten die alleen in caves, wel erg jammer
Ik ben juist fan van Shiny Haxorus. Kan niet wachten tot de Pokemon Bank online is om hem over te zetten!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:44 schreef Sjiznit het volgende:
Dragonair shiny is ook wel mooi. Dat roze. Alleen een Dragonite is lelijk.
Sylveon shiny was ook wel cool, wordt ie wat groenig. Maar verder niet super veel pokemons gezien die er echt cooler van worden als ze shiny zijn. De rest van de Eeveelutions zijn hopeloos. Jolteon wordt Tsjernobyl groen bijvoorbeeld.
Jepquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:31 schreef Roburtt het volgende:
Oh wie had er ookalweer een Larvitar voor me?
Een vriend van me kwam eens een shiny swablu tegen, die shiny altaria vind ik ook erg bruutquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:44 schreef Sjiznit het volgende:
Dragonair shiny is ook wel mooi. Dat roze. Alleen een Dragonite is lelijk.
Sylveon shiny was ook wel cool, wordt ie wat groenig. Maar verder niet super veel pokemons gezien die er echt cooler van worden als ze shiny zijn. De rest van de Eeveelutions zijn hopeloos. Jolteon wordt Tsjernobyl groen bijvoorbeeld.
Dan pak je een Shiny vis, iedereen kan een Shiny vis vangen met een beetje geduld. Zo lang hij maar opvisbaar is.quote:
Die is wel een stuk toffer ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef Schuppie het volgende:
[..]
Ik ben juist fan van Shiny Haxorus. Kan niet wachten tot de Pokemon Bank online is om hem over te zetten!
Die heeft ook wel wat inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:49 schreef hylian het volgende:
[..]
Een vriend van me kwam eens een shiny swablu tegen, die shiny altaria vind ik ook erg bruut
Ik ken geen Shiny vis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan pak je een Shiny vis, iedereen kan een Shiny vis vangen met een beetje geduld. Zo lang hij maar opvisbaar is.
Ja en Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:53 schreef Schuppie het volgende:
Werkt de Masuda methode ook in X & Y? En is dat ook mogelijk met een ditto?
Alles wat je kunt opvissen = Easy shinies.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ken geen Shiny vis.![]()
Maar serieus: nee het is geen doel op zich, zodra ik die pokeradar heb ga ik het wel eens proberen.
Kan je een shiny chinchou voor me vangen.. Het lukt niet helemaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alles wat je kunt opvissen = Easy shinies.
Hier is wat je doet, je gaat in een hoekje staan met je vishengel. Je blijft vissen tot er iets schijnt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan je een shiny chinchou voor me vangen.. Het lukt niet helemaal
Waarom is Sunction Cups een must? Het houdt toch alleen het ingame wisselen tegen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hier is wat je doet, je gaat in een hoekje staan met je vishengel. Je blijft vissen tot er iets schijnt.
Het duurde voor mij maar 15 magikarps on er 2 uit de rivier te trekken.
Oh en zet een pokemon met Sunction cups boven aan je party.
Laat je vaker een pokemon uit de rivier vissen outside combat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef Schuppie het volgende:
[..]
Waarom is Sunction Cups een must? Het houdt toch alleen het ingame wisselen tegen?
Ik weet hoe het werkt, het werkt enkel bij mij niet zo fantastischquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hier is wat je doet, je gaat in een hoekje staan met je vishengel. Je blijft vissen tot er iets schijnt.
Het duurde voor mij maar 15 magikarps on er 2 uit de rivier te trekken.
Oh en zet een pokemon met Sunction cups boven aan je party.
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, het werkt enkel bij mij niet zo fantastisch
Die Super Single Battles zijn best lastig...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:03 schreef Flightguy1986 het volgende:
Maar weer even de Battle Maison in duiken voor wat Power Items
Ja, vooral met de RNG die bijna altijd tegen je werkt, of bullshit als Double Team en Bright Powder...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die Super Single Battles zijn best lastig...
Ik werd gesweeped door een Jolteon met Rain dance/Thunder...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Ja, vooral met de RNG die bijna altijd tegen je werkt, of bullshit als Double Team en Bright Powder...
Swek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Schuppie het volgende:
EINDELIJK EEN SHINY!
Poliswag is binnen!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Schuppie het volgende:
EINDELIJK EEN SHINY!
Poliswag is binnen!
Zal je zien dat je gecrit wordt met een HP Icequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik werd gesweeped door een Jolteon met Rain dance/Thunder...
Alleen voor die reden ga ik nu een Garchomp halen....
Poliwag met #swag?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef Schuppie het volgende:
EINDELIJK EEN SHINY!
Poliswag is binnen!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Zal je zien dat je gecrit wordt met een HP Ice
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef Flightguy1986 het volgende:
2 Power Items binnen, da's genoeg frustratie voor vandaag
Tijd om aan Bagon generatie 3 te beginnen
Fuck dat, tegen die tijd ga ik gewoon aan de Stealth Rock of Sandstormquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]Wacht maar dot je de Shedinja's tegenkomt die elke keer hun Focus Band triggeren...............
Ga voor Swekcarp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
even een suction cupper vangen uit de safari van een vriend en dan ga ik ook hengelen naar shinies
elke pokemongame gespeeld en nog nooit een shinie tegengekomen
Das een rijke tata.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
zat meer te denken aan whiscashmoney![]()
![]()
Quickball? Of 'm in slaap proberen te krijgen eerst, eventueel nog snel wat damage doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef SGYENZO het volgende:
Hij vlucht echt constant, da's best naaiend.
Mesprit zit in X of Y?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef SGYENZO het volgende:
Hij vlucht echt constant, da's best naaiend.
* SGY verkoopt alle Ultra Balls en de helft van Poké Balls omdat hij blut is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Quickball? Of 'm in slaap proberen te krijgen eerst, eventueel nog snel wat damage doen.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
* SGY verkoopt alle Ultra Balls en de helft van Poké Balls omdat hij blut is.
Haha, ik had veel totdat ik 100 Poké Balls en 100 Ultra Balls ging kopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ik had al bijna 100.000 voor de 3e gym, wel vaak misbruik gemaakt van de amulet coin.
Voeg mij toe, ik voeg je straks ook toe! Ik ben helemaal into EV training en breeding, misschien kunnen we wat tradenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ahaha na een chain van kleine 30 een shiny politoed waar ik naar opzoek was![]()
doet ie perish song en dood ie zichzelf![]()
![]()
![]()
![]()
Da's best wel humor eigenlijk, sorry manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ahaha na een chain van kleine 30 een shiny politoed waar ik naar opzoek was![]()
doet ie perish song en dood ie zichzelf![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had de papa een everstone gegeven, maar er kwam maar 1 jolly, de rest was rotzooi. Ik heb nog een male jolly, maar die is onbruikbaar omdat hij Rivalry heeft (25% minder attack op tegenovergestelde geslacht)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
als je een jolly ouder een everstone geeft zijn toch alle babys jolly?ik zou hem opnieuw maken :p
hmm zou het toch nog even proberen/opzoeken volgens mij zouden alle babys jolly moeten zijn. Zo werkte het bij mijn aerodactyl ook en die was ook man denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:42 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik had de papa een everstone gegeven, maar er kwam maar 1 jolly, de rest was rotzooi. Ik heb nog een male jolly, maar die is onbruikbaar omdat hij Rivalry heeft (25% minder attack op tegenovergestelde geslacht)
Gewoon 200 BP grinden en een Ability Capsule gebruiken op die Rivalry Axew als de rest van de stats wel bruikbaar zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:42 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik had de papa een everstone gegeven, maar er kwam maar 1 jolly, de rest was rotzooi. Ik heb nog een male jolly, maar die is onbruikbaar omdat hij Rivalry heeft (25% minder attack op tegenovergestelde geslacht)
Awesome, thnx voor de tip. Ik ben pas voorbij eerste gym, en nu al aan het breedenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Gewoon 200 BP grinden en een Ability Capsule gebruiken op die Rivalry Axew als de rest van de stats wel bruikbaar zijn
Heb je EVs getrained?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Draganta het volgende:
Guys. ik heb mijn eerste generatie Axews gebreed, en eentje was EV-training waardig. Ik heb hem nu gemaxt op speed, attack, en 6 op HP. Zijn nature is Jolly.
Hij is nu level 7, en ik krijg uit de calcs dit er uit:
Axew - #610 (Jolly)
Male (♂)
HP: 22 - 30
Att: 6 - 20
Def: 23 - 30
SpA: 0 - 11
SpD: 20 - 31
Speed: 25, 30
De meeste stats hebben potentie, maar volgens mij is zijn attack heel erg ruk. Ik weet dat het nog vroeg is (level 7 pas) maar ik denk niet dat zijn attack opeens naar 25+ gaat, toch? Wat vinden jullie er van, nieuwe breeden of deze houden (gezien de moeite dat het kost om een Jolly te krijgen, want hij is male)
Alvast bedankt!
alleen als je de moeder een everstone geeft toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
als je een jolly ouder een everstone geeft zijn toch alle babys jolly?ik zou hem opnieuw maken :p
Je hoeft maar 1 of 2 roggenrollas te vangen om een nieuwe te krijgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef Schuppie het volgende:
Kuuuuuut, per ongeluk mijn pokemon met Everstone op de wonder trade gedaan....
Moeder of vader zou niet uit moeten makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen als je de moeder een everstone geeft toch?
Oh echt? Ik dacht dat ze maar eenmalig te verkrijgen warenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 of 2 roggenrollas te vangen om een nieuwe te krijgen.
Wild Pokemon houden deze vastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:33 schreef Schuppie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat ze maar eenmalig te verkrijgen waren
Klopt, ik heb er weer 1. Bedanktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wild Pokemon houden deze vast
Roggenrola 50%
Geodude 5%
oh ik dacht dat het er om ging dat de moeder de juiste nature had en ook de everstone vasthield..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Moeder of vader zou niet uit moeten maken
Gen IV en V volgens mij wel, vanaf VI niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het er om ging dat de moeder de juiste nature had en ook de everstone vasthield..
ah dan heb ik dat gemist..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gen IV en V volgens mij wel, vanaf VI niet meer.
- Battle Icon: Player is looking to battle; If this symbol is grayed out, it indicates the player is currently engaged in a battle.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:05 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als ik verbinding heb met internet en ik zie mijn vrienden enzo dan hebben sommige mensen zo'n chat balonnetje boven hun hoofd, wat wil dat zeggen?
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pokerusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:05 schreef gebakken-koekje het volgende:
En wat houdt dat pokerus ook alweer in?
Torchic zit in mijn main team, omdat hij een blazekenite steen bij zich heeft, en dus later een mega evolutie heeft. Ik zeg doen! Wel even torchic houden totdat hij flamethrower leert met een everstone.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:23 schreef Munchlax het volgende:
Mensen, tot wanneer is dat Torchic event want vandaag ga ik wss Pokemon X bestellen.
Is die Torchic een succes of zou het jullie niet uitmaken als je hem niet had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |