abonnement Unibet Coolblue
pi_132540026
quote:
Mijn Nidoran male van level 1 heeft een mogelijke IV op speed van 1 of 2 of 3 of 4....... of 30 of 31! :P De rest zit in ieder geval boven de 20 en allemaal mogelijk 31. Maar goed, dat wist ik op zich ook wel. Uit al mijn +- 650 mannetjes Nidorans was het beste wat ik kon vinden aan stats een 12 hp nidoran met 6-6-6-5-6. En deze is nog trots op zijn kracht ook!

Heb mijn zoektoch naar een shiny male maar opgegeven. Heb mezelf ervan overtuigd dat een paarse Nidoking toch veel stoerder is dan een blauwe. Heb sowieso een slechte streak RNG gehad. Mijn eerste 3 vrouwtjes females had ik na 450 nidorans al binnen. De daaropvolgende 900 geen enkele shiny meer. Heeft me wel 29 uur gekost ofzo. Heb nu ook een Ditto van level 94 en een nidoran van 83 (die heb ik er op level 1 in gestopt :P)

Maar goed, ook even een Honedge met een acceptabele nature gebreed en nu maar weer eens verder. Was net klaar met gym 4.

Zit alleen nog wel te twijfelen. Blastoise is mijn 1 na favo Pokemon of all time (Koning Squirtle #1) maar wil al een tijd een Kindra eens gebruiken. Misschien dak dan toch Blastoise uit mijn team mik. Twee water Pokemons is een no-no. Ook lijkt me een Luxray wel cool om te hebben. Heb al eigenlijk sinds Yellow geen Electro Pokemon gebruikt. Maar dan moet er weer een uit mijn team.

Heb nu:
Delphox
Blastoise (of Kingdra)
Sylveon
Nidoran
Honedge
Pidgeotto (Kan eventueel voor een toffere flying pokemon verruild worden, al is Pidgeot wel een baas)

Wil wel fly houden dus. Om nou Delphox of Sylveon eruit te knikkeren is ook weer zo. Nidoran blijft utieraard, als het niet uit tofheid was dan uit principe. Honedge lijkt me gewoon een Kicke pokemon met leuke typing. Dan past Luxray niet echt. Nou ja, misschien voor na mijn Eeveelution team (Vaporeon, Flareon, Jolteon, Espeon, Eevee/Glaceon/Sylveon/Umbreon en Leafeon).
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132540052
Ik heb zelf als Fly pokemon een Crobat, wat een bazenpokémon is dat :7

edit: Trouwens, Een paarse nidoking is inderdaad wel veel cooler :)

Als ik uit dat team er een uit zou ketsen, en dat mag niet blastoise of nidoran zijn, dan zou ik denk ik honedge doen.. Maar ik vind electric pokémon altijd super om eentje te hebben :P
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132541294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:49 schreef hylian het volgende:
Ik heb zelf als Fly pokemon een Crobat, wat een bazenpokémon is dat :7

edit: Trouwens, Een paarse nidoking is inderdaad wel veel cooler :)

Als ik uit dat team er een uit zou ketsen, en dat mag niet blastoise of nidoran zijn, dan zou ik denk ik honedge doen.. Maar ik vind electric pokémon altijd super om eentje te hebben :P
Juh, Brobats zijn tof. Heb er een gebruikt in SoulSilver een paar maanden terug en wil dan liever een andere flying. Beetje afwisseling. Daarom kwam die niet in aanmerking. Zat te denken aan een Aerodactyl als Fly/Rock.

Honedge heb ik om die reden er ook in. Een die ik normaal niet echt in mijn team zou opnemen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132541299
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:47 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mijn Nidoran male van level 1 heeft een mogelijke IV op speed van 1 of 2 of 3 of 4....... of 30 of 31! :P De rest zit in ieder geval boven de 20 en allemaal mogelijk 31. Maar goed, dat wist ik op zich ook wel. Uit al mijn +- 650 mannetjes Nidorans was het beste wat ik kon vinden aan stats een 12 hp nidoran met 6-6-6-5-6. En deze is nog trots op zijn kracht ook!
Je kunt het beste IVs checken bij een NPC in game.

Op level 1 kun je een pokemon zijn IVs niet calculeren.
pi_132541776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Je kunt het beste IVs checken bij een NPC in game.

Op level 1 kun je een pokemon zijn IVs niet calculeren.
Niet nauwkeurig nee. Wel een indicatie. Als hij begon met 5 op stats dan wassie slechter en had hij een erg laag IV. Maar goed, die kunnen me niet heel veel schelen. Ga toch niet competitatief battlen. Maar aangezien ik er honderden had heb ik wel even de beste uitgezocht met een leuke tekst. Vind " Proud of its power." wel mooi voor een Nidoking. Al vermoed ik dat dit ook een indicatie is van de IV's ofzo.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132541811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Niet nauwkeurig nee. Wel een indicatie. Als hij begon met 5 op stats dan wassie slechter en had hij een erg laag IV. Maar goed, die kunnen me niet heel veel schelen. Ga toch niet competitatief battlen. Maar aangezien ik er honderden had heb ik wel even de beste uitgezocht met een leuke tekst. Vind " Proud of its power." wel mooi voor een Nidoking. Al vermoed ik dat dit ook een indicatie is van de IV's ofzo.
Nee, want elke lvl 1, per nature hebben dezelfde stats.

Het enige waar je dit nauwkeurig op level 1 kunt doen is het te vragen aan die toeter is de post game stad of een online "IV Battle" met iemand te hebben.
pi_132542367
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Nee, want elke lvl 1, per nature hebben dezelfde stats.

Het enige waar je dit nauwkeurig op level 1 kunt doen is het te vragen aan die toeter is de post game stad of een online "IV Battle" met iemand te hebben.
Nope. Dat weet ik zeker van niet. Heb boxes vol met dezelfde nature. Sommige Nidorans met een 5 op al die stats en af en toe een 4 op sp. def.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132542661
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Je kunt het beste IVs checken bij een NPC in game.

Op level 1 kun je een pokemon zijn IVs niet calculeren.
Welke NPC :o
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132542796
De echte reden van de iPhone 5C:

pi_132542800
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:49 schreef hylian het volgende:

[..]

Welke NPC :o
Hij staat in dezelfde stad van de Friend Safari, in het Pokemon Center. (Kiloude City)

Hij zegt dan iets van "potential" en hoeveel het is.

Lees hier bij Gen V wat het betekend:

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Individual_values
pi_132542977
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:55 schreef Qunix het volgende:
De echte reden van de iPhone 5C:

[ afbeelding ]
die blauwe Squirtle en groene Bulbasaur variant zijn wel erg tof :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132543132
Eerste 5 Bagon eggs binnen

Here we go...
pi_132543472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef MrMoon het volgende:

[..]

die blauwe Squirtle en groene Bulbasaur variant zijn wel erg tof :P
en Squirtle maar even ingesteld als background :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132543490
Gisteren bijna de hele avond pokemon's zitten showen en vergelijken met een vriend. :') Wist niet dat je ook voice chat aan kunt zetten, erg handig.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132543550
Als ik tijdens het egg hatchen skate of fiets, telt dat dan als stappen? In vorige generaties wel met de fiets, maar aangezien je nu 360* rond kan draaien vraag ik me af hoe dat zit. Telkens als ik zit te breeden en fiets/skates gebruik hatchen mijn eggs niet. (10 min. fietsen)
En ja, ik gebruik flame body
pi_132543622
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef roy9 het volgende:
Als ik tijdens het egg hatchen skate of fiets, telt dat dan als stappen? In vorige generaties wel met de fiets, maar aangezien je nu 360* rond kan draaien vraag ik me af hoe dat zit. Telkens als ik zit te breeden en fiets/skates gebruik hatchen mijn eggs niet. (10 min. fietsen)
En ja, ik gebruik flame body
Met Skaten hatchen ze voor mij iig gewoon
Fietsen nog niet geprobeerd
pi_132543623
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef roy9 het volgende:
Als ik tijdens het egg hatchen skate of fiets, telt dat dan als stappen? In vorige generaties wel met de fiets, maar aangezien je nu 360* rond kan draaien vraag ik me af hoe dat zit. Telkens als ik zit te breeden en fiets/skates gebruik hatchen mijn eggs niet. (10 min. fietsen)
En ja, ik gebruik flame body
Ja, beide zouden moeten werken.

Hatch je eieren in het centrum van Luminose. Plak een stukje plakband op je -> Knop jop je d-pad en voila.
pi_132543706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:31 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ja, beide zouden moeten werken.

Hatch je eieren in het centrum van Luminose. Plak een stukje plakband op je -> Knop jop je d-pad en voila.
Oke skaten werkt dus, toch duurt het voor mijn gevoel langer.

EDIT:
Patch is uit!

EDIT2:

In The Games Department
Pokémon X & Y - Version 1.1 Patch Live

For those of you who have purchased Pokémon X & Y, the first patch is now live on the eShop. This patch will fix the Lumiose City issue, even if your game is afflicted by it, as well as an issue with the GTS where you'd get an error if you were using one of the filters. The patch is 229 Blocks to download
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:35:33 #94
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132543730
Ik denk dat je steeds het nieuwe ei aanneemt, daardoor reset de stappen teller zich, en kan het idd lang duren voor je eerste ei hatched. Daarna gaat het echter heel snel, 1 stap of 1 cycle per ei.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132543770
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:35 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik denk dat je steeds het nieuwe ei aanneemt, daardoor reset de stappen teller zich, en kan het idd lang duren voor je eerste ei hatched. Daarna gaat het echter heel snel, 1 stap of 1 cycle per ei.
Dus als ik een nieuw ei van de daycare aanneem, resetten alle eieren in mij party zich?

EDIT:
Nee, dat is het niet. Had zonet een eeg met May be close to hatching en toen ik een nieuw ei nam nog steeds
pi_132543973
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:36 schreef roy9 het volgende:

[..]

Dus als ik een nieuw ei van de daycare aanneem, resetten alle eieren in mij party zich?

EDIT:
Nee, dat is het niet. Had zonet een eeg met May be close to hatching en toen ik een nieuw ei nam nog steeds
De stappen die je moet zetten is een approximate stappen die je moet lopen.

Sommige kunnen lager uitvallen, sommige langer.

Gewoon blijven rondrennen :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:47:35 #97
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132544051
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:36 schreef roy9 het volgende:

[..]

Dus als ik een nieuw ei van de daycare aanneem, resetten alle eieren in mij party zich?

EDIT:
Nee, dat is het niet. Had zonet een eeg met May be close to hatching en toen ik een nieuw ei nam nog steeds
Nee. Er staan wel dingen over op inet. Je reset de cycle. Als je dat op het juiste moment doet, scheelt het je 1 cycle op je ei, en anders start de cycle overnieuw. Maar de doorlopen cycle's blijven staan.

Hatchen reset de cycle ook, daardoor kunnen er nooit twee eieren tegelijk hatchen, en niet meer dan 2 binnen een stap.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132544057
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Grandesco het volgende:

[..]

De stappen die je moet zetten is een approximate stappen die je moet lopen.

Sommige kunnen lager uitvallen, sommige langer.

Gewoon blijven rondrennen :)
Het werkt ook met bike!
pi_132544125
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef roy9 het volgende:

[..]

Het werkt ook met bike!
Ik hatch mijn eieren in het centrum van luminose, bij die Gym (die eiffeltoren) hoef je maar 1 knop in te duwen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:53:58 #100
388285 roy9
Oude Koek
pi_132544222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ik hatch mijn eieren in het centrum van luminose, bij die Gym (die eiffeltoren) hoef je maar 1 knop in te duwen.
Ik gewoon op route 7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')