quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA Ik wilde een IG filmpje maken - ik bekijk de preview, HOOR je gewoon m'n rommelende maag!
het is je opgevallen dat jij de hele tijd degene bent die hierover begint hier?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteraard gaat editie NL ook over piet
maak dezequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wilde dat ik 'even' een Battenberg cake voor haar ging maken
Gadverdammequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze
http://quirkycookiescakes(...)/eat-your-heart-out/
is dat een reuzenmergpijp iofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wilde dat ik 'even' een Battenberg cake voor haar ging maken
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepeinquote:
ja da's een reuzenmergpijp ermahgerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepein![]()
Dus je maakt 2cakemixen die in 1 vierkante bakvorm moeten met een bakpapier die je op een speciale manier moet vouwen blablabla
de hele tijd inderdaad. Ik ben de bron van alle kwaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
het is je opgevallen dat jij de hele tijd degene bent die hierover begint hier?![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's een reuzenmergpijp ermahgerd
ik wist dat deze reactie ging komenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele tijd inderdaad. Ik ben de bron van alle kwaad.
maak deze, die ziet er niet zo moeilijk uit toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepein![]()
Dus je maakt 2cakemixen die in 1 vierkante bakvorm moeten met een bakpapier die je op een speciale manier moet vouwen blablabla
dat was 1 gesprekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wist dat deze reactie ging komen
Ik zat even snel terug te lezen en het viel me gewoon even op, voor een hater heb je het er redelijk vaak over
je het het serieus op zitten zoeken?quote:
Ik heb de great british bake off aflevering gezien met die, ik denk niet dat het zomaar even luktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze, die ziet er niet zo moeilijk uit toch?
[ afbeelding ]
je had het er gisteren en eergsteren toch ook al over of vergis ik me nou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik herinner het me
Maar goed, ik zal er rekening mee houden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb de great british bake off aflevering gezien met die, ik denk niet dat het zomaar even lukt
ze zijn goedkoopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En damn you sjaan, nu wil ik ook gouden blaadjes
www.hoemaakjeeensjaalaanelkaar.nl raadplegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik de hele tijd van
ZOMG ZOU JE DAT WEL DOEN
ZOMG DAT ZIE JE TOCH
ZOMG DAT IS VAST LELIJK
mehe
YW babequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Heavy rainnogmaals thx voor de tip sjaantje
![]()
je was pas de veertiende gelukkigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik zeik ook de hele dag dus trek je vooral niets er van aan, serieus
Net als de stiekeme feestboek uitnodiging naar Spees en SQ voor het tekenen van de Pietietie, sorry, was te garpig en kon het niet weerstaan![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je was pas de veertiende gelukkig
sorry overheen gelezen. Geef cook&co veel kans, maar ook bijenkorf, v&d. En de taartenwinkels op de hoogstraat en de leenderweg, maar dan moet je het centrum uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe, als ik in Eindhoven een springvorm wil kopen.
Waar moet ik dan in het centrum zoeken?
-Blokker
-Cook&Co
Ik heb 20cm nodig, wat een poepmaat is, en bestellen is niet echt een optie meer![]()
jij bent dan ook zo blank als room, vuilen rassist!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLO HEBBEN JULLIE NIET DOOR HOE BRAAF IK MIJN MUIL HOU OVER DAT HELE PIETEN GEBEUREN
ik leer t wel
van binnen ben k een neg0rquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
jij bent dan ook zo blank als room, vuilen rassist!
"van binnen, is iedereen blank"quote:
ik had die uitnodigingen na de derde al geblokkeerd natuurlijk dus dat valt wel meequote:
zit bb al in zijn onesie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had die uitnodigingen na de derde al geblokkeerd natuurlijk dus dat valt wel mee
huiswerk makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bazenlange sjaal is ook af, WAT NU
leer mij maar hakenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bazenlange sjaal is ook af, WAT NU
is het zo erg?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stfu daar wil ik niet aan denken
[ afbeelding ]
Op de spelletjesmeet?quote:
prima ik zorg dat de camera klaar staatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de spelletjesmeet?
ik heb alleen geen geduld dus als ik met dingen ga smijten en wegloop en ga stampen op de grond en/of schelden dan weet je hoe laat het is
Ik loop vooral achter met leeswerk maar ik ben bang voor statistiek omdat ik imo niets kan en dan ga ik stressen en doe ik niksquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de spelletjesmeet?
ik heb alleen geen geduld dus als ik met dingen ga smijten en wegloop en ga stampen op de grond en/of schelden dan weet je hoe laat het is
[..]
Op de spelletjesmeet?
statistiek is zooooo kut vind ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop vooral achter met leeswerk maar ik ben bang voor statistiek omdat ik imo niets kan en dan ga ik stressen en doe ik niks
Ik kan alleen slierten maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe ik die koleredraad moet vasthouden. Ik heb het al vier keer geprobeerd en het lukt.me.niet.
ik alleen knopen waar ik slierten of andere losse dingen wilquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan alleen slierten maken.
[..]
Op de spelletjesmeet?
ik snap niet eens de richting waar de draad naartoe moetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]Ik zie het ook zo voor me.
En Skjoe, het maakt niet uit hoe je de draad vast houdt, als t maar lekker werkt![]()
(en anders veel youtubefilmpjes kijken, zijn er wel een aantal over hoe je de draad vast kunt houden).
Er moet natuurlijk wel wat spanning op staan.... (en mocht Space echt gaan stampen wil ik ook wel helpen hoor)
Zegt me niks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:22 schreef Molo het volgende:
IJs, draag jij Hades schoenen? Zo ja, ze hebben nieuwe collectie op attitudeholland.nl
velen youtubefilmpjes kijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe ik die koleredraad moet vasthouden. Ik heb het al vier keer geprobeerd en het lukt.me.niet.
ik vond het wel eckten van-de-trap-val-schoenenquote:
Ik zie wat je bedoelt inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vond het wel eckten van-de-trap-val-schoenen
ah ok, nou ja, ik dacht, ik attendeer je er eens opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt inderdaad.Maar nah, deze zijn niet mijn ding.
Als je rechts bent komt de draad van links (uit je linkerhand) en ga je met je haaknaald de draad halen.dan door het lusje halen en de draad nogmaals omslaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap niet eens de richting waar de draad naartoe moet
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, nou ja, ik dacht, ik attendeer je er eens op
wat bedoel je met de draad halen en de draad nogmaals omslaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als je rechts bent komt de draad van links (uit je linkerhand) en ga je met je haaknaald de draad halen.dan door het lusje halen en de draad nogmaals omslaan.
(Beknopte versie!!!)
dan nog niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
velen youtubefilmpjes kijken?
ah nee nu snap ik het helemaal!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als je rechts bent komt de draad van links (uit je linkerhand) en ga je met je haaknaald de draad halen.dan door het lusje halen en de draad nogmaals omslaan.
(Beknopte versie!!!)
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop kwam vragen waar 'ie mensen uit kon zetten.
Hij snapt mijn ergernis eindelijk.
godver, jij lijkt teveel op mij (of andersom want jij bent ouwer)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah nee nu snap ik het helemaal!!!
NIETUS!!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom zijn we zo gemeen tegen elkaar molo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
checkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik baal er wel van want ik wíl het wel kunnen. En omdat iedereen die kan haken dan ook loopt te roepen dat het zo supermakkelijk is krijg ik nog minder zelfvertrouwen
Zo bedoel ik het niet mopjequote:
Hoe dun is het dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan nog niet.
Heb ik te dun draad voor een beginner misschien
ZE ZIJN ZO BAAS HELDINNNNNNNquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net 1 rolschaats voor Priem afNu snel aan de tweede beginnen. ..
niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit er gewoon letterlijk om te janken nu.
nee, dat doe ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
niet?
Serieus, je maakt een geintje toch?
SQ ik kan ook niet haken hoor, ik gooide elke keer zo snel die bende weg omdat ik er geen moer van kan en alles mislukte en ik was er helemaal klaar meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit er gewoon letterlijk om te janken nu.
het is amigurimi garen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is de maat, maar dat is zo ongelooflijk KUT
Ja, dat is gefriemel. Ik heb ook nog katoen liggen voor beestjes maar ik begin er nooit aan om die redenquote:
Begin met een dikke grove sjaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dit stelt me weer enigzins gerust. Ja ik kon vroeger wel breien en iedereen roept dat haken velen makkelijker is.
Kom op SQ, dat gaat nergens overquote:
In jouw geval is dat natuurlijk ook wel zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij zit het in de lucht, mijn hoofd roept al weken dat ik beter met school kan stoppen en huisvrouw kan worden omdat ik toch niets kan
Ik zou niet met amigururueumi shit willen beginnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga wel een keer langs de wibra dan. Echt, heb dit pakket van mijn schoonmoeder gekregen en die is haakbaas natuurlijk...
het is juist therapeutisch voor mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan daar ook moeilijk mee omgaan, van die frutzooi
Dat weet ik niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is juist therapeutisch voor mij![]()
Maar jij hebt dan ook scumbag handen toch?
hehehhee, of haak je met je voeten?quote:
bwhehehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Oh kut sorry spees... Ik dacht dat het een post van Sjaan was
Foto!quote:
jawel, want ik wil het écht graag kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kom op SQ, dat gaat nergens over
Het si fucking haken en het zijn gewoon je hormonen die je fucken ofzo, je kunt genoeg andere dingen en je zou je er geen seconde druk om moeten maken
Je koopt je oma onderbroeken maar bij de zeeman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef Molo het volgende:
Kun je onderbroeken haken voor mij Spees?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, want ik wil het écht graag kunnen
dan gewoon lekker lesje in de praktijk nemen, blijkbaar is youtube of die beschrijvingen niet jouw manier van leren bij zoiets. Moet je het echt 3D zien en voelen en zulks. Komt vast goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, want ik wil het écht graag kunnen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je koopt je oma onderbroeken maar bij de zeeman.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had wat vaags..
Ik leg een tasje met papieren op tafel, open kant naar achter. Ik leg telefoon op dat tasje. Vervolgens bedenk ik me dat ik hem moet draaien want dan ligt ie 'veiliger'. En een half uur later stoot ik een glas water om, wat vol over dat tasje gaat. Alleen lag de open kant van het tasje dus naar achter dus inhoud bleef droog. En telefoon lag in hoesje met dichtere kant naar voor dus die is ook niet verzopen.![]()
En ergens vraag ik me af waarom ik dat zo heb weggelegd want ik leg mijn telefoon echt nooit zo weg. Alsof ik het aan voelde komen of zo
geprobeerd, met schoonmoeder, did not work. Ik begrijp wát ik moet doen, het lukt me alleen nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
dan gewoon lekker lesje in de praktijk nemen, blijkbaar is youtube of die beschrijvingen niet jouw manier van leren bij zoiets. Moet je het echt 3D zien en voelen en zulks. Komt vast goed
Je moet idd gewoon een bolletje wol kopen voor naald 4 of 5. Geen katoen want dat zijn ook allemaal draadjes waar je achter kunt blijven haken..haken ja...maar dan op de verkeerde manierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder had me niet meteen een amigurimi pakket moeten geven. Maar ja, zij doet normaliter aan kantklossen, voor haar is amigurimi ontspanning
of ze dacht dat het makkelijk was omdat wat jij zegtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonmoeder had me niet meteen een amigurimi pakket moeten geven. Maar ja, zij doet normaliter aan kantklossen, voor haar is amigurimi ontspanning
ja idd!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je moet idd gewoon een bolletje wol kopen voor naald 4 of 5. Geen katoen want dat zijn ook allemaal draadjes waar je achter kunt blijven haken..haken ja...maar dan op de verkeerde manier
ik had ooit es laten vallen dat ik ook van die beessies wilde leren haken...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
of ze dacht dat het makkelijk was omdat wat jij zegt
of ze vindt het gewoon leuk om je op te naaien (<-- no pun intended), gewoon in beide gevallen lekker laten liggen
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIj bent oud, hoezo weet jij dit niet.
Charquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had wat vaags..
Ik leg een tasje met papieren op tafel, open kant naar achter. Ik leg telefoon op dat tasje. Vervolgens bedenk ik me dat ik hem moet draaien want dan ligt ie 'veiliger'. En een half uur later stoot ik een glas water om, wat vol over dat tasje gaat. Alleen lag de open kant van het tasje dus naar achter dus inhoud bleef droog. En telefoon lag in hoesje met dichtere kant naar voor dus die is ook niet verzopen.![]()
En ergens vraag ik me af waarom ik dat zo heb weggelegd want ik leg mijn telefoon echt nooit zo weg. Alsof ik het aan voelde komen of zo
Die beessies zijn best moeilijk en priegelig en kutquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ooit es laten vallen dat ik ook van die beessies wilde leren haken...
DUDE, LEES HET BOLD ITALIC EN GEEN IDEE WAAR DE U VOOR STAAT WOORDJE EENSquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geprobeerd, met schoonmoeder, did not work. Ik begrijp wát ik moet doen, het lukt me alleen niet
huuuuuhhhhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIj bent oud, hoezo weet jij dit niet.
Dat heeft jouw gids je ingefluisterdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had wat vaags..
er zit een kern van waarheid in, dat kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
DUDE, LEES HET BOLD ITALIC EN GEEN IDEE WAAR DE U VOOR STAAT WOORDJE EENS![]()
Dat moet je met vriendinnen ofzo doen, niet met je schoonmormel
ja hoor. Spees wil toch niet spellenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik wol en naalden meepak, kunnen we er dan een deels haak-leer-meet van maken?![]()
Wie weetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon je op een oude indianen begraafplaats soms?
het was ook niet de bedoeling om allemaal tegelijk hetzelfde spel te doen. Ik wil drie tafels makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb daar geen enkele moeite mee. We kunnen waarschijnlijk met zoveel man toch niet allemaal tegelijk een spelletje doen?
Mijn moeder weet dat de enige (schoon)dochter die ze het misschien kan leren, SQ is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
of ze dacht dat het makkelijk was omdat wat jij zegt
of ze vindt het gewoon leuk om je op te naaien (<-- no pun intended), gewoon in beide gevallen lekker laten liggen
dan moet je dingen gaan doen die je stiekem al heul goed kan, maar zeggen dat je het niet kan en dan mag zij het je leren en dan kun j het daarna goed en dan is iedereen blijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zit een kern van waarheid in, dat klopt
Maar ik dacht, als ik het haar vraag voelt ze zich vereerd ende trots en bevordert dat de schoondochter bonding...
Dat snapte ik ook wel maar er zal toch gerouleerd worden enzo. Dus ik zie wel ruimte toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was ook niet de bedoeling om allemaal tegelijk hetzelfde spel te doen. Ik wil drie tafels maken
volgens mij had ik die dingen vroeger als kind welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+1
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borstrok
iedereen moet doen waar ie zin in hebquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel maar er zal toch gerouleerd worden enzo. Dus ik zie wel ruimte toch?
deur gaat om 1 uur al open!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik naar de meet zal komen, ik moet om half 7 thuis weer thuis weg dus het zou een kort bezoek worden. Maar wel leuk
bwhehehehehe, tsja... ach, weet je, wie weet waar wij allemaal nog mee eindigen als we ouder zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn moeder weet dat de enige (schoon)dochter die ze het misschien kan leren, SQ is.
En wat SQ al zei, die doet aan kantklossen. Dan is dat haakgefriemel van beestjes een eitje.
Moet wel zeggen dat we ons allemaal afvragen waarom mijn moeder in vredesnaam zo een debiele hobby als kantklossen op na houdt.
soms moet je gewoon niet denken en puur je intuïtie gebruikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wie weet
Maar was echt stom, dat water ging en ik dacht echt 'zie je wel!' En daarna 'da kon ik nie weten'
Als ik dat gevoel nog een keer heb, haal ik mijn foon wel gewoon van tafel af denk
vuistje in de lucht erbij en al?quote:
Je hebt het tegen mij hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet denken en puur je intuïtie gebruiken
video conferencequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skjoe ik kan wel zeggen dat ik je kan leren haken maar ik weet nog steeds niet of ik wel of niet kom
Pahahahah alhoewel het iemand is die ook vaker haakt enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga maar es aan de tweede rolschaats beginnen. Nu heb ik nog beloofd het begrijpelijk op te gaan schrijven ook nog. Ik...die niet eens patronen kan lezen
hehehehhee, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik dat af en toe moet doen, meestal komt het hartstikke goed uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij he
Portie intuïtie is weer op voor deze week
Maar kom dan denk toch wel
wil je dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik een jipenjannekeuitlegfilmpje voor je maken skjoe?
FTFYquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik een jipenjannekeuitlegfilmpje voor je maken skjoe en molo?
HOEZO WAT IS ER MIS MET MIJN HANDEN DANquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Oh kut sorry spees... Ik dacht dat het een post van Sjaan was
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
Spees, ben je er nog?
Bonuskaart hoef je niet te activeren, dan krijg je wel korting, maar hebben ze niet je gegevens
Bij onze Appie hoef ik niet mijn eigen bonuskaart te laten zien, maar andere scannen vaak niet voor je heb ik gemerkt en dan krijg je zonder kaart gewoon geen korting
(en ik zag net een Space Invaders poppetje in GTA V)
maar dan kun je je airmiles niet koppelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO WAT IS ER MIS MET MIJN HANDEN DAN
oh wait
Ja hoorquote:
ja boeiend, ik doe daar toch niks meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
maar dan kun je je airmiles niet koppelen.
Daar ging mijn gezeik over. Dat dat dus niet kan als je niet registreert.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja boeiend, ik doe daar toch niks mee
en "gratis" cadeautjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ging mijn gezeik over. Dat dat dus niet kan als je niet registreert.
WAT HEBBEN MIJN KNEUZENHANDEN MET AIRMILES TE MAKENquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
maar dan kun je je airmiles niet koppelen.
JANKZAK! ....OH WAIT....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT HEBBEN MIJN KNEUZENHANDEN MET AIRMILES TE MAKEN
JANKAAP! ....OH WAIT....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn airmiles gaan naar stichting aap btw
Ik vind mezelf wel een goed doel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn airmiles gaan naar stichting aap btw
Ik weet niet hoeveel ik er hebquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een goed doel.
Ik heb 9 airmiles
luie aapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik er hebvast niet zo heel veel
maar k heb zo'n aap pas dus t wordt automatisch bij stichting aap gestort, als ik er geen moeite voor hoef te doen vind ik het wel prima
misschien kun je met een mes in je wangen kerven zodat er straaltjes bloed door lopen die op tranen lijken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHNEE DIE SMILEY KAN DUS NIET!
ik laat wel traantjes tat zettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien kun je met een mes in je wangen kerven zodat er straaltjes bloed door lopen die op tranen lijken?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO WAT IS ER MIS MET MIJN HANDEN DAN
oh wait
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat wel traantjes tat zetten
Doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
zal ik er een topic voor aanmaken in onz?
Crybaby!quote:
Tukse Piemelquote:
same herequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom lees ik bovenstaand als Turkse Piemel?
Fu bwain...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja hoorwilde ik toch nog al eens doen voor mn blog maar dit is een mooie gelegenheid het nu maar eens echt te doen. Zal morgen eens kijken
Nee sorry...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
iemand nog tips voor laarzen met brede schacht?
Mijn kuiten vallen in de obesitas plus plus categorie namelijk
bij zaadlando heb je die geloof ik, en van haren ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
zaadlando heeft alleen van die lelijke platte stamplaarzen in obesitasplusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
bij zaadlando heb je die geloof ik, en van haren ook.
ohquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zaadlando heeft alleen van die lelijke platte stamplaarzen in obesitasplus
Neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Die link die ik postte iets?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nl ook obesitaskuiten met mijn schoenmaat 36
Ik zo'n mooie post typen om te onderbouwen waarom ik vind dat je het moet doen. Post weg.quote:
Het is echt een investering. Daar doe je jaren meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Al heb ik mezelf dit jaar voor 1 keer mooie laarzen beloofd.
Nee. Beetje military look misschien, maar dat kan (imho) altijd wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn ze niet te trendgevoelig? /miep
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn ze niet te trendgevoelig? /miep
Ik hou er ook van. Uniformenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou ook van militairy, omdat papa
Wat zei zij...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
WATDEFUCK MAAKT DAT NOU UIT SQ
koop iets omdat je het tof vindt, KLAAR!
KAPPEN MET SMOESJES ZOEKEN
als je het niet zeker weet prima, maar iets niet kopen omdat het misschien trendgevoelig is dat slaat nergens op, je koopt iets omdat jij het tof vind en de rest van de wereld doet er dan niet toequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog nooit zoiets duurs gekocht, mag ik éven twijfelen?
laarzen zijn niet zomaar schoenen, als je wat meer neerlegt gaan ze veel langer mee en zitten ze veel lekkerderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dus jij lapt ook zo ff 250 ekkies voor leuke schoenen![]()
waarom niet :/ dat is gewoon je geld weggooien imhoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ooit een (baggy!!) spijkerbroek gekocht van 180 euro die na drie maanden vreselijk uitscheurde en ik ben niet eens terug gegaan naar de winkel
Als ik het geld zou hebben wel ja. Zeker voor kwaliteitslaarzen. Ooit in mijn welvarender verleden legde ik zonder blikken of blozen 150 ekkies voor een paar mooie laarzen neer. Maar daar heb ik ook zeker 5 jaar mee gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dus jij lapt ook zo ff 250 ekkies voor leuke schoenen![]()
ja is ook zo. En ik kán ruilen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laarzen zijn niet zomaar schoenen, als je wat meer neerlegt gaan ze veel langer mee en zitten ze veel lekkerder
ja mijn budget was eigenlijk 150. Toen ging ik passen en bleek dat een illusiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben wel ja. Zeker voor kwaliteitslaarzen. Ooit in mijn welvarender verleden legde ik zonder blikken of blozen 150 ekkies voor een paar mooie laarzen neer. Maar daar heb ik ook zeker 5 jaar mee gedaan.
BESTEL ZE NU!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja is ook zo. En ik kán ruilen.
Gebrek aan assertiviteit (destijds). Nu zou ik er zeker mee terug gegaan zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom niet :/ dat is gewoon je geld weggooien imho
Ik snap heel goed dat je twijfelt hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gewoon nog nooit zoiets duurs gekocht, mag ik éven twijfelen?
Ik vind 150 voor laarzen echt goedkoop, laarzen zit gewoon veel meer leer aan en kost vaak een stuk duurderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn budget was eigenlijk 150. Toen ging ik passen en bleek dat een illusie
Ja, maar jouw norm is wel iets anders dan die van sommige anderen denk ik, omdat je meer te besteden hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind 150 voor laarzen echt goedkoop, laarzen zit gewoon veel meer leer aan en kost vaak een stuk duurder
Dat probleem is ook kut ja, met van die skinny kuitenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ, sowieso weet je pas echt of ze het geld waard zijn als je ze hebt.
Ik had toch die van zalando besteld, waarvan de kleur uiteindelijk heel anders was. Ik vond ze helemaal niet zo lekker zitten, de kleur was meh dus ze waren het geld niet waard, gelijk teruggestuurd. Het enige jammere was dat deze echt mooi aansloten om mijn benen dat komt niet zo vaak voor.
dat is ook zo... Maar goed, je weet hoeveel moeite ik heb met ergens meer dan 50 euro aan uitgevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ, sowieso weet je pas echt of ze het geld waard zijn als je ze hebt.
Ik had toch die van zalando besteld, waarvan de kleur uiteindelijk heel anders was. Ik vond ze helemaal niet zo lekker zitten, de kleur was meh dus ze waren het geld niet waard, gelijk teruggestuurd. Het enige jammere was dat deze echt mooi aansloten om mijn benen dat komt niet zo vaak voor.
* SpaceInvaders fluistert iets over een lampquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is ook zo... Maar goed, je weet hoeveel moeite ik heb met ergens meer dan 50 euro aan uitgeven
En ook dat is niet geheel waar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is ook zo... Maar goed, je weet hoeveel moeite ik heb met ergens meer dan 50 euro aan uitgeven
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders fluistert iets over een lamp
het duurde niet zomaar 5 jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders fluistert iets over een lamp
Wat kosten al je andere schoenen bij elkaar? En je lakjes?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het duurde niet zomaar 5 jaar
wat is dat nou voor rare laatste zin? Dat is helemaal hartstikke de reden. Dat is voor mij echt héél anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ook dat is niet geheel waar.
Nieuwe lamp voor boven de tafel? Of is dat omdat jullie die samen hebben gekocht, en het voor het huis is dat die niet telt? I think not Madam.
Kalm...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is dat nou voor rare laatste zin? Dat is helemaal hartstikke de reden. Dat is voor mij echt héél anders.
okee okeequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kalm...
Daarmee bedoel ik alleen maar te zeggen dat dat inderdaad helemaal te verklaren is omdat dat dus voor het huis is, een gezamenlijke beslissing is e.d.
Maar nu gaat het om laarzen. Alleen voor jou, niet voor enig nut in het huis, of voor BB. Puur voor jou. En dan krijg jij moeite om een dergelijke uitgave te verklaren/verantwoorden voor jezelf. En dan mag dat niet ofzo in je hoofd.
Maar guess what? Het mag dus best!! Doe nou gewoon morgen bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |