quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA Ik wilde een IG filmpje maken - ik bekijk de preview, HOOR je gewoon m'n rommelende maag!
het is je opgevallen dat jij de hele tijd degene bent die hierover begint hier?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteraard gaat editie NL ook over piet
maak dezequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wilde dat ik 'even' een Battenberg cake voor haar ging maken
Gadverdammequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze
http://quirkycookiescakes(...)/eat-your-heart-out/
is dat een reuzenmergpijp iofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wilde dat ik 'even' een Battenberg cake voor haar ging maken
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepeinquote:
ja da's een reuzenmergpijp ermahgerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepein![]()
Dus je maakt 2cakemixen die in 1 vierkante bakvorm moeten met een bakpapier die je op een speciale manier moet vouwen blablabla
de hele tijd inderdaad. Ik ben de bron van alle kwaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
het is je opgevallen dat jij de hele tijd degene bent die hierover begint hier?![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's een reuzenmergpijp ermahgerd
ik wist dat deze reactie ging komenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele tijd inderdaad. Ik ben de bron van alle kwaad.
maak deze, die ziet er niet zo moeilijk uit toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepein![]()
Dus je maakt 2cakemixen die in 1 vierkante bakvorm moeten met een bakpapier die je op een speciale manier moet vouwen blablabla
dat was 1 gesprekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wist dat deze reactie ging komen
Ik zat even snel terug te lezen en het viel me gewoon even op, voor een hater heb je het er redelijk vaak over
je het het serieus op zitten zoeken?quote:
Ik heb de great british bake off aflevering gezien met die, ik denk niet dat het zomaar even luktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze, die ziet er niet zo moeilijk uit toch?
[ afbeelding ]
je had het er gisteren en eergsteren toch ook al over of vergis ik me nou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik herinner het me
Maar goed, ik zal er rekening mee houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |