quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
HAHAHAHA Ik wilde een IG filmpje maken - ik bekijk de preview, HOOR je gewoon m'n rommelende maag!
het is je opgevallen dat jij de hele tijd degene bent die hierover begint hier?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteraard gaat editie NL ook over piet
maak dezequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wilde dat ik 'even' een Battenberg cake voor haar ging maken
Gadverdammequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze
http://quirkycookiescakes(...)/eat-your-heart-out/
is dat een reuzenmergpijp iofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wilde dat ik 'even' een Battenberg cake voor haar ging maken
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepeinquote:
ja da's een reuzenmergpijp ermahgerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepein![]()
Dus je maakt 2cakemixen die in 1 vierkante bakvorm moeten met een bakpapier die je op een speciale manier moet vouwen blablabla
de hele tijd inderdaad. Ik ben de bron van alle kwaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
het is je opgevallen dat jij de hele tijd degene bent die hierover begint hier?![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja da's een reuzenmergpijp ermahgerd
ik wist dat deze reactie ging komenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele tijd inderdaad. Ik ben de bron van alle kwaad.
maak deze, die ziet er niet zo moeilijk uit toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee cake met botercreme tussen de 4 delen en eromheen nog marsepein![]()
Dus je maakt 2cakemixen die in 1 vierkante bakvorm moeten met een bakpapier die je op een speciale manier moet vouwen blablabla
dat was 1 gesprekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wist dat deze reactie ging komen
Ik zat even snel terug te lezen en het viel me gewoon even op, voor een hater heb je het er redelijk vaak over
je het het serieus op zitten zoeken?quote:
Ik heb de great british bake off aflevering gezien met die, ik denk niet dat het zomaar even luktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
maak deze, die ziet er niet zo moeilijk uit toch?
[ afbeelding ]
je had het er gisteren en eergsteren toch ook al over of vergis ik me nou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik herinner het me
Maar goed, ik zal er rekening mee houden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb de great british bake off aflevering gezien met die, ik denk niet dat het zomaar even lukt
ze zijn goedkoopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En damn you sjaan, nu wil ik ook gouden blaadjes
www.hoemaakjeeensjaalaanelkaar.nl raadplegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik de hele tijd van
ZOMG ZOU JE DAT WEL DOEN
ZOMG DAT ZIE JE TOCH
ZOMG DAT IS VAST LELIJK
mehe
YW babequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Heavy rainnogmaals thx voor de tip sjaantje
![]()
je was pas de veertiende gelukkigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik zeik ook de hele dag dus trek je vooral niets er van aan, serieus
Net als de stiekeme feestboek uitnodiging naar Spees en SQ voor het tekenen van de Pietietie, sorry, was te garpig en kon het niet weerstaan![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je was pas de veertiende gelukkig
sorry overheen gelezen. Geef cook&co veel kans, maar ook bijenkorf, v&d. En de taartenwinkels op de hoogstraat en de leenderweg, maar dan moet je het centrum uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe, als ik in Eindhoven een springvorm wil kopen.
Waar moet ik dan in het centrum zoeken?
-Blokker
-Cook&Co
Ik heb 20cm nodig, wat een poepmaat is, en bestellen is niet echt een optie meer![]()
jij bent dan ook zo blank als room, vuilen rassist!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLO HEBBEN JULLIE NIET DOOR HOE BRAAF IK MIJN MUIL HOU OVER DAT HELE PIETEN GEBEUREN
ik leer t wel
van binnen ben k een neg0rquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
jij bent dan ook zo blank als room, vuilen rassist!
"van binnen, is iedereen blank"quote:
ik had die uitnodigingen na de derde al geblokkeerd natuurlijk dus dat valt wel meequote:
zit bb al in zijn onesie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had die uitnodigingen na de derde al geblokkeerd natuurlijk dus dat valt wel mee
huiswerk makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bazenlange sjaal is ook af, WAT NU
leer mij maar hakenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bazenlange sjaal is ook af, WAT NU
is het zo erg?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stfu daar wil ik niet aan denken
[ afbeelding ]
Op de spelletjesmeet?quote:
prima ik zorg dat de camera klaar staatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de spelletjesmeet?
ik heb alleen geen geduld dus als ik met dingen ga smijten en wegloop en ga stampen op de grond en/of schelden dan weet je hoe laat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |