quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:41 schreef 261013 het volgende:
Ik neem aan dat Colin jouw zoon is die gesneuveld is?
Heeft u, behalve de officiële website, tips voor meer informatie en/of contact met mensen (ex-gedienden in het FL) zoals u?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:52 schreef 261013 het volgende:
gedeeltelijk nummer ja.
en ja, met alle kennis die ik nu heb zou ik mezelf weer aanmelden en mijn leven net zo leiden als ik gedaan heb.
sterker nog, als mijn zoon oud genoeg is zal ik hem ook niet tegenhouden als hij bij het Legioen wil dienen, liever als dat hij in Nederland zou dienen eigenlijk.
?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:48 schreef 261013 het volgende:
Mag ik vragen waar je man gesneuveld is?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toevallig dat het ook net je aanmeldingsdatum hier op FOK! is...
Ik lees het zojuist nog eens terug, maar klinkt toch zeer geloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen geloven met een beetje leuk verpakt verhaal...
Ik lees anders niks nieuws wat ik nog niet gezien had in de laatste Discovery docu...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Ik lees het zojuist nog een terug, maar klinkt toch zeer geloofwaardig allemaal.
veel kans dat je er geen reactie op krijgt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:51 schreef DenHeldert het volgende:
Heb twee weken terug het contactformulier via de website ingevuld met wat vragen (in het Engels).
Dit zijn de enigste contactgegevens die vermeld staan.
Tot op heden geen antwoord gehad.
Dat heb ik gedaan (2.5 week terug) en geen antwoord...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
veel kans dat je er geen reactie op krijgt.
ik heb het ook eens aangevraagd en nooit antwoord gehad.
Ik heb het vermoeden dat jij uit je nek aan het zwatsen bent...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:52 schreef 261013 het volgende:
gedeeltelijk nummer ja.
en ja, met alle kennis die ik nu heb zou ik mezelf weer aanmelden en mijn leven net zo leiden als ik gedaan heb.
sterker nog, als mijn zoon oud genoeg is zal ik hem ook niet tegenhouden als hij bij het Legioen wil dienen, liever als dat hij in Nederland zou dienen eigenlijk.
Ook ik ben teleur gesteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij uit je nek aan het zwatsen bent...
Stel ik heb het fout, prima. maar tot zover...
Het is altijd verrekte toevallig dat bij dit soort topics altijd wel een "onbekende" uit het niets opduikt en de meest fantastische verhalen ophangt... Ook nu weer, een topic over het legioen en prompt hebben we er een nieuw FOK! lid bij, alsof hij de hele dag op google zit te F5'en op zoek naar een legioen topic op FOK!...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij uit je nek aan het zwatsen bent...
Stel ik heb het fout, prima. maar tot zover...
ik was ook van plan om naar Lille te gaan. omdat ik het heel slecht had, problemen, sociaal isolement, geen aansluiting. in de opvang beland, groepswoning, woonbegeleiders die op de zenuwen werken en ik was het zat. ben naar een maat gegaan en vroeg hem om mij naar Lille te brengen. hij zei: ok, dat kan, maar dat doen we morgenochtend. dus heb bij hem een nacht op de bank geslapen, joint gerookt, en de volgende morgen voelde ik me verre van fit, dus dacht ik ga maar terug naar de groepswoning, uitslapen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:03 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan (2.5 week terug) en geen antwoord...
Vragen in het Engels gesteld overigens.
1) Paspoort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:35 schreef sturmpie het volgende:
een waslijst aan spullen die je bij je moet hebben als je je wilt aanmelden
dat is zijn FOK registratiedatumquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:49 schreef DenHeldert het volgende:
261031
(Mag ik aannemen dat dat uw registratienummer is trouwens?)
- Zou u zichzelf weer aanmelden, met de kennis van nu?
En vergeet niet dat het ook de datum van vandaag is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is zijn FOK registratiedatum
TS neemt aan dat het zijn leger nummer is
het nummer is gedeeltelijk omdat er nog een tijdsaanduiding bij kan
ja, hij is nieuwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:40 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
En vergeet niet dat het ook de datum van vandaag is.
Als er om een "registratienummer" gevraagd wordt staat een (ex)militair nog net niet in de houding zijn nummer op te boeren... Zeker gezien de staat van dienst van deze kwast... KCT + 15 jaar legioen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is zijn FOK registratiedatum
TS neemt aan dat het zijn leger nummer is
het nummer is gedeeltelijk omdat er nog een tijdsaanduiding bij kan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja, hij is nieuw
ik weet het verder ook niet he, forget it
Goed, noem me naïef, maar ik geloofde het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er om een "registratienummer" gevraagd wordt staat een (ex)militair nog net niet in de houding zijn nummer op te boeren... Zeker gezien de staat van dienst van deze kwast... KCT + 15 jaar legioen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |