quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef Painore het volgende:
Crew sessie is opgestart! Ik ben nog even roken, dan kunnen jullie in de tussentijd mooi joinen. We beginnen met iets spectaculairs over 5 minuten
Hij is die beuker in de races altijdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef over_hedge het volgende:
luukw10 is een team killer. Echt zonder reden achter me aan rijden en killed me... Kick hem of zo
en hij faalt ook hardme opwachten en dan nog me niet kunnen killen
En nu zet die een 9k bounty op mequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hij is die beuker in de races altijd
Aai, net te laat. Ben er over een paar minutenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Volgens mij, ben ik geen bad sport meer
Er is een invite gestuurd voor Processed survival!
Klopt, je bent bad sport af. Nu kan ik weer met je spelen <3quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Volgens mij, ben ik geen bad sport meer
Er is een invite gestuurd voor Processed survival!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Klopt, je bent bad sport af. Nu kan ik weer met je spelen <3
Ik kan je niet joinen. Server is for bad sports only...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik join zo wel ff na de survival
Pfff waarom dat nou weer, boos omdat ik zogenaamd gisteravond je aan de kant beukte? Dat 14 jarig meisje zat de hele tijd mijn naam te schreeuwen maar zelf beukte ze elke ronde weer tegen mij aan. Maarja moeilijke verdedigen als ik geen mic heb...quote:
Kwam t nou omdat mensen je recommenden of omdat je veel missies speelde?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik join zo wel ff na de survival
Je schoot over_hedge vanmiddag dood zegt die netquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Pfff waarom dat nou weer, boos omdat ik zogenaamd gisteravond je aan de kant beukte? Dat 14 jarig meisje zat de hele tijd mijn naam te schreeuwen maar zelf beukte ze elke ronde weer tegen mij aan. Maarja moeilijke verdedigen als ik geen mic heb...
Donderdag naar nocturnalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef SevD het volgende:
[..]
Ey niet fucken met Hardstyle brada. Nooit naar een festival geweest zeker?
Ja, ik kom zelf wel zo als het wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan je niet joinen. Server is for bad sports only...
Beidenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kwam t nou omdat mensen je recommenden of omdat je veel missies speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |