Royal panini, ben je nog online tot die tijd?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Painore het volgende:
Over een uurtje start ik weer een crew sessie, gewoon mij joinn tegen die tijd om mee te doen! vol=vol
Headset niet meer verplicht? Dan wil ik me aanmelden:)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/thefokelite
De echte bazen zijn in elk geval binnen, en nu kunnen ook andere mensen zich aanmelden.
Huishoudelijke mededeling:
Deze crew is door mij opgezet, apart van de bestaande crew.
Niet om herrie te schoppen, maar ik wil voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.
In de loop van de afgelopen weken hebben we onwijs toffe avonden gehad en deze mensen zijn dan nu ook gebundeld in 1 crew.
Je kan tot 5 crews joinen, dus je kan nog steeds bij de originele Fok!crew blijven.
Crew is alleen voor mensen met een headset, dit om de gameplay te bevorderen.
Crew kills zijn alleen toegestaan wanneer het om bounties gaat.
Dit om het vermogen binnen de crew te houden.
Na het herhaald killen van crewleden zal je uit de crew gezet worden
Wees actief! Doe dit uiteraard op jouw manier en jouw tempo.
Probeer bij het doen van missies en dergelijke altijd de steun van je mede crewleden te vragen.
Dit omdat wij allemaal beschikken over een headset en bazenskills
Vragen?Vragen!
Jazeker wel verplichtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Headset niet meer verplicht? Dan wil ik me aanmelden:)
Zag laatst een filmpje dat die bij iemand in de hangar kwam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef kawa4 het volgende:
als je een tankt gaat kopen he, waar wordt die dan neergezet?
denk nie je garage wel?
Kom er nu aabquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Royal panini, ben je nog online tot die tijd?
Belletje geven aan Pegasus en dan kun je hem ophalen bij het dichtstbijzijnde ophaalpuntquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef kawa4 het volgende:
als je een tankt gaat kopen he, waar wordt die dan neergezet?
denk nie je garage wel?
Mond houden kunnen ze ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef kensei het volgende:
Spanjolen kunnen echt niet racen, al 3 keer op rij 1e tegen 7 van die mongolen
Ik ga geld op je inzettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef kensei het volgende:
Spanjolen kunnen echt niet racen, al 3 keer op rij 1e tegen 7 van die mongolen
Nicequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze hebben me teruggepakt door gta race te starten en allemaal op mij te gaan schieten
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze hebben me teruggepakt door gta race te starten en allemaal op mij te gaan schieten
wrom race je niet met onsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Ach, ik dacht met mijn Sandking wel door het moeras bij het fort te kunnen. Wil dus ook niet..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef kensei het volgende:
Godver rij even door de bergen en moet mijn entity weer in het kleinste fucking bergmeertje parkeren, dag 10k #kwaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |