Brennan Heartquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Slechter dan dat, kan niet
Vind t allemaal kutquote:
Euhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:32 schreef kensei het volgende:
Het is ook allemaal kut, alleen maar van die boeren die willen "stampen" luisteren ernaar
De reis was leuker dan de bestemmingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb trouwens, een EPIC nieuwe startplek bedacht!
Btw, raiden van het nudistenkamp gister was toch echt wel het hoogtepunt....
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef kensei het volgende:
[..]
De reis was leuker dan de bestemming
daar behaalde je toch je bad sport? dat was echt fantastischquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb trouwens, een EPIC nieuwe startplek bedacht!
Btw, raiden van het nudistenkamp gister was toch echt wel het hoogtepunt....
Groeten vanuit de good sport pool pikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik dacht dat ik dat hoedje kreeg, omdat ik mij als een KKK-er in dat kamp begaf...
[ afbeelding ]
Nee, Ik kreeg hem onderweg, toen ik de stickybomb die nog op wiwa zijn auto zat liet ontploffen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
daar behaalde je toch je bad sport? dat was echt fantastisch
Ja ik wel, moet je ff bad sport wordenquote:
Hmm liever nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, Ik kreeg hem onderweg, toen ik de stickybomb die nog op wiwa zijn auto zat liet ontploffen.
[..]
Ja ik wel, moet je ff bad sport worden
Die hele crew is awesomequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
de eerste minuut al... ik ga kapot hier
n00bquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
Zit ik ineens in het Xbox topic te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |