lekker belangrijk dus...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Crew was opeens opgeheven door hun crewleider, geen idee waarom trouwens
Wow, just wowquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hij was boos toch? was een discussie of je als lapo verplicht het topic moet openen (waar hij dus geen zin in had) volgens mij en toen opeens was de crew weg
Zitten net zoveel normale mensen bij als hier hoor, alleen die leider was een beetje een downie geloof ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Jeuzes, ik ben echt benieuwd naar de leeftijden in het xbox kamp maar ook in het ps3 kamp. Volgens mij zitten er echt van die schreeuwerige 12-jarigen tussen.
Zijn hier normale mensen??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Zitten net zoveel normale mensen bij als hier hoor
Net zoveel als hier zei je. Of beide geen is ook evenveel:pquote:
Allebei weinig kan ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Net zoveel als hier zei je. Of beide geen is ook evenveel:p
Kijk die selfie van mensen die een selfie maken van mensen die een selfie maken...quote:
Waarom PS3 topic beter is dan Xbox topic...? simpel... Jullie hebben (hadden) Durex!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
lees dit maar eens![]()
GAM / [GTA Online] [Xbox 360 ONLY] Only got $20 in my pocket #5
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Divje het volgende:
Cara
[ afbeelding ]
Direct dit shirt besteld
Hey dit is niet ontopicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef SevD het volgende:
Mariniers VS ontvoerd door piraten
Lolwhut
Die van mij ook. Is Easter Egg. Als je marinierspakje aantrekt wordt je ontvoerd door een stel "Arrrrrrr" schreeuwende Nigeriaanse piraten met streepjes achter hun boot. Wollahquote:
Ey niet fucken met Hardstyle brada. Nooit naar een festival geweest zeker?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee, wel als je weer van dat domme hardstyle gaat posten
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee, wel als je weer van dat domme hardstyle gaat posten
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef SevD het volgende:
[..]
Ey niet fucken met Hardstyle brada. Nooit naar een festival geweest zeker?
Het gaat over Hardstyle en dan kom je met Harlem Shake aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Slechter dan dat, kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |