Haha nee, ik wou eigenlijk echt zo'n neger als karakter maar dit is het maximale zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben jij net zo donker als je character?
Ik denk niet dat je veel donkerder kan gaan in deze game neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Haha nee, ik wou eigenlijk echt zo'n neger als karakter maar dit is het maximale zo'n beetje.
man in het donker zag ik hem niet eens!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel donkerder kan gaan in deze game nee
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh god die PS3 kneusjes weer. Jullie wilden toch zo graag een eigen topic? Blijf daar dan lekker.
Wehehe het zit nog heel diep bij die malle xbox-ers, blij dat de leuke en gezellige mensen hier zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:05 schreef Vendris het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, jullie wilde zo graag splitten en kickte iedere xbox gebruiker van de gedeelde crew, blijf dan lekker in je hoekje en laat ons met rust
Ik lig er niet wakker van hoor, maar als jij onder de indruk bent van wel, blijf dat vooral geloven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef kensei het volgende:
[..]
[..]
Wehehe het zit nog heel diep bij die malle xbox-ers, blij dat de leuke en gezellige mensen hier zitten![]()
Niet tegen een grapje kunnen, wat sneuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van hoor, maar als jij onder de indruk bent van wel, blijf dat vooral geloven.
Het is alleen kinderachtig, meer niet. Plus je verziekt onze reeks door de nummering er uit te halen.
dit inderdaad...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet tegen een grapje kunnen, wat sneu
Een grap oké, maar de hele xbox topic reeks verneuken is niet grappig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet tegen een grapje kunnen, wat sneu
Kap eens met je getroll.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef kensei het volgende:
[..]
[..]
Wehehe het zit nog heel diep bij die malle xbox-ers, blij dat de leuke en gezellige mensen hier zitten![]()
lekker denigrerend weer....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Vendris het volgende:
[..]
Een grap oké, maar de hele xbox topic reeks verneuken is niet grappig.
Of zijn de PS3 spelertjes niet mans genoeg om hun verwijderde reply's te herhalen?
Jij hebt echt issues manquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Vendris het volgende:
[..]
Een grap oké, maar de hele xbox topic reeks verneuken is niet grappig.
Of zijn de PS3 spelertjes niet mans genoeg om hun verwijderde reply's te herhalen?
oh, hoe lang ben jij dan? Omdat je het over spelertjes had....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Wat pijnlijk, de confronterende waarheid.
senzei had het Xbox topic gekaapt en het nieuwe deel geopend.. De xboxers konden dat niet aan en gingen over de rooie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Samenvatting iemand? Gezeik allemaal hoor ik
kunnen ook niks hebben..quote:
Haha geweldig, wat boeit het wie er een nieuwe deel opent...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
senzei had het Xbox topic gekaapt en het nieuwe deel geopend.. De xboxers konden dat niet aan en gingen over de rooie.
Wie dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
volgens mij is er een fokker me heel veel honger want die zit nu live z'n headset op te vreten!! niet alleen smerig maar ook super irritant om naar te luisteren
Ik had ook een provocerende TT gemaaktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha geweldig, wat boeit het wie er een nieuwe deel opent...
was ist dank pasiert daarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef Lisker het volgende:
Aangezien wat er in de crew van de Xbox spelers gebeurd is leek mij dit inderdaad niet echt het geschikte moment voor zo'n "grapje". Met een beetje begrip kom je een heel eind.
Yep daarom.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nop nog niks, morgen laatste dag dat ze kans hebben, ze zouden het eind deze week geven.
Waar ben je nou?:)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
bally zet mij op een gebouw of zo midden in de stad dan komen ze allemaal voor m'n bounty
Wat ben je toch een heerlijke simpele ziel hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:48 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
ha..... ha
ga lekker gta spelen van je uitkering
Uhh wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef kensei het volgende:
[..]
[..]
ja kom na een uurtje nog even langs joh!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uhh wat?
Lieverd je trolled maar een eind weg maar houd het gewoon in je eigen topic, dat doen wij ook.
Ik zat op mijn mobiel dus zag niet dat ik gequote wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja kom na een uurtje nog even langs joh!wij waren het al weer vergeten..jullie niet blijkbaar
Hou ook van jou schatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke simpele ziel he
Ja fantastisch figuurquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha ik heb het verhaaltje even terug gelezen, en die vendris moet echt even zn zand uit zn vagina halen zeg.![]()
Met het iedereen (inc. Mod) een klapjosti noemen.
Crew was opeens opgeheven door hun crewleider, geen idee waarom trouwensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Maar wat was het minder leuke wat er met die xboxers is gebeurd dan?
hij was boos toch? was een discussie of je als lapo verplicht het topic moet openen (waar hij dus geen zin in had) volgens mij en toen opeens was de crew wegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Crew was opeens opgeheven door hun crewleider, geen idee waarom trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |