Haha, zo slechtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Friek_ het volgende:
De andere kant van het verhaal, voor onze Pietfanitici. Verplicht kijkmateriaal voor deze verkapte racisten.
Het wordt sneu Friek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Friek_ het volgende:
De andere kant van het verhaal, voor onze Pietfanitici. Verplicht kijkmateriaal voor deze verkapte racisten.
Het is vooral typisch van een volk dat denkt dat zij ruimdenkend en tolerant is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Vervelend he..al die smerige racisten om je heen.
Nee, jij bent tolerantquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is vooral typisch van een volk dat denkt dat zij ruimdenkend en tolerant is.
Het zijn met name PVV'ers die inderdaad zo pro-Piet zijn; de domme onderlaag van de bevolking.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt sneu Friek.
En nu maar weer naar POL SC en klagen over die jankende PVV'ers op NWS.
Ik zie alleen maar slecht geïnformeerde mensen roepen dat ZP racistisch is omdat het nu eenmaal zo is. Zeer slechte argumentatie en ik mag hopen dat jij niet daar al je hoop op hebt ingezet, want dit betoog is zwak, niet onderbouwd en puur gericht op de tegenstanders in beeld te krijgen met hun racisme en discriminatie kaart ( vooral die laatste is nogalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is vooral typisch van een volk dat denkt dat zij ruimdenkend en tolerant is.
Deze meneer heeft zelf oogkleppen op. Hij focust op de uiterlijkheden maar vergeet de inhoud.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:04 schreef Joanne35 het volgende:
Hoogleraar over zwarte piet: We hebben oogkleppen op
[..]
Gelukkig ben jij wel tolerant, hypocriet dat je er bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn met name PVV'ers die inderdaad zo pro-Piet zijn; de domme onderlaag van de bevolking.
Het getuigt anders niet van bijstere intelligentie om onderscheid te maken op huidskleur en daarbij juist de zwarte te benadelen, met op het oog het uit de wereld helpen van racismequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn met name PVV'ers die inderdaad zo pro-Piet zijn; de domme onderlaag van de bevolking.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
hahaha, ga toch weg man, opeens lullen ze allemaal alsof zwarte piet het ergste ooit is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, maar de domste onderlaag van de bevolking sleept de arme Holocaust erbij om hun afkeer van wat lollig geschmink kenbaar te maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is hun groot onrecht aangedaan! Dat gaat alleen maar weg als we betalenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
hahaha, ga toch weg man, opeens lullen ze allemaal alsof zwarte piet het ergste ooit is.
Ik mag aannemen dat je een geintje maakt want geen zinnig mens zou serieus zo'n bewering durven te maken. Als ik in mijn eigen FB-vriendenlijst zie wie de pietitie geliked heeft dan doorkruist dat het politieke spectrum compleet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heel Nederland staat achter Piet, 2 miljoen FB likes zegt genoeg natuurlijk. Friek weet dat ook wel, maar deze nederlaag komt hard aan bij hem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je een geintje maakt want geen zinnig mens zou serieus zo'n bewering durven te maken. Als ik in mijn eigen FB-vriendenlijst zie wie de pietitie geliked heeft dan doorkruist dat het politieke spectrum compleet.
nee, dan al die pro-Pieten figuren ... opeens lullen ze allemaal of het hele sinterklaasfeest om de kleur van piet draait.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
hahaha, ga toch weg man, opeens lullen ze allemaal alsof zwarte piet het ergste ooit is.
Ik wil dat het sinterklaasfeest blijft zoals het is. Jij wilt dat de kleur van de Pieten gaat veranderen (of dat de Pieten compleet verdwijnen). Hoezo zeggen de 'pro-Pieten' dat het feest enkel om de kleur van de Piet draait? Dat doe je zelf juist!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
nee, dan al die pro-Pieten figuren ... opeens lullen ze allemaal of het hele sinterklaasfeest om de kleur van piet draait.
En dan nog serieus het Token Black nonargument van "you just don't get it" erbij gebruiken hèhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Morendo het volgende:
Ja, maar de domste onderlaag van de bevolking sleept de arme Holocaust erbij om hun afkeer van wat lollig geschmink kenbaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |