quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Is dat motief niet te opvallend?
Thanksquote:
Zal een mooie rekening worden als je eruit wordt gepikt, zullen wel allemaal bij elkaar zitten als één pakketquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef Riot- het volgende:
Jiayu G4T 1.5 GHz 2/32GB is nu 2 dagen $247 hier: http://www.aliexpress.com(...)b-rom/937573178.html
Heb er zelf 3 besteld voor $259 per stuk een week geleden helaas, weet niet of de 14 dagen regeling ook op AliExpress teltTevens traceercodes gehad van seller maar deze laten vooralsnog niks zien op singpost.com
Jouw toestel is dan toch gewoon de g4 advanced en niet de g4t? Of wat is het verschil?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef Riot- het volgende:
Jiayu G4T 1.5 GHz 2/32GB is nu 2 dagen $247 hier: http://www.aliexpress.com(...)b-rom/937573178.html
Heb er zelf 3 besteld voor $259 per stuk een week geleden helaas, weet niet of de 14 dagen regeling ook op AliExpress teltTevens traceercodes gehad van seller maar deze laten vooralsnog niks zien op singpost.com
Je had/hebt:quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:05 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Jouw toestel is dan toch gewoon de g4 advanced en niet de g4t? Of wat is het verschil?
Lekker duidelijk dusquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je had/hebt:
- Jiayu G4 = 1GB / 4GB / 1.2GHz
- Jiayu G4T = 1GB / 4GB / 1.5GHz
- Jiayu G4T advanced = 2GB / 32GB / 1.5GHz
Daarnaast ook nog 1850 / 3000mAh versies van de eerste 2 toestellen
Advanced is dus altijd 1.5GHz
Ik die een rechtzaak van Jiayu aankomenquote:Op maandag 9 december 2013 13:41 schreef Mehari het volgende:
Vanochtend was ik even bij de Mediamarkt en mijn G3 naast een HTC One gehouden,
het lijkt toch wel veel op elkaar, zelfs de afmetingen.
Gigantisch met GPS, maar naar zeggen heeft de Jiayu 5 geen last van slechte GPS.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef RobertNL het volgende:
Staat tussen de lijst met apps die ik kan installeren, dus ja(maar werkt het niet deels met GPS?)
Waren er voor de G3 niet verschillende schermen (en firmware)?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:06 schreef Mehari het volgende:
Nou, G4 gelukt, alleen camera flitsled doet het niet maar G3 van collega wil niet.
Tweede display ontvangen van supplier bij Aliexpress en ook deze geeft geen plaatje indien aangesloten.
Pfffff, ik denk dat ik het maar opgeef, misschien deze displays maar terugsturen in 1 verpakking.
Ik heb hem gevraagd of hij wel zeker weet dat de displays voor de G3 zijn.
Nog even getest op mijn eigen G3 maar precies het zelfde, alleen backlight.
Eens zien hoe dit opgelost gaat worden.
De seller claimt voor alle versie's G3.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waren er voor de G3 niet verschillende schermen (en firmware)?
Als ze dit er niet opzetten dan pakt de douane het en gaan ze janken.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Op het pakketje waarin ik mijn Jiayu G4 Advanced kreeg stond hilarisch genoeg dat het een geschenk was en dat de waarde $20 bedroeg.
Misschien kan ik Pandawill daar nog eens over aanschrijven dat ze me het verschil tussen de waarde en wat ik er voor betaald heb terug betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |