Ik wil dit jaar nog dit soort dingen gaan proberen:quote:Op maandag 28 oktober 2013 06:28 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij streek ik ze aan beide kanten
Ik heb het vorig jaar met ss geprobeerd en het lukte voor geen meter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 06:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog dit soort dingen gaan proberen:
[ afbeelding ]
dat maakt je oplossing dubbel creatiefquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar met ss geprobeerd en het lukte voor geen meter.
Ah. Ik blij dat ik de strijkkralen wegggeven heb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:42 schreef -Spring het volgende:
Het stonk als een malle idd. En ik kreeg ze met hen mogelijkheid meer uit de vormpjes. En het bankpapier zat eraan geplakt en zo. Ellende.
Edit: oven idd.
Ok, gaat het van mijn lijstje afquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar met ss geprobeerd en het lukte voor geen meter.
wel wit bakpapier gebruiken, geen bruine. Anders plakt het alsnog vastquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik had het met een theedoek gedaan. Pas bij de heetste stand ging het goed, maar toen kon ik de theedoek ook wel meteen weggooien. Het was letterlijk vastgesmolten aan de strijkkralen. Bij het eraf halen gaf dat wel een mooi, onbedoeld effect trouwens door de stof op de strijkkralen.
Maar bakpapier dus. Ik had het zelf kunnen en moeten bedenken, maar ik kwam er niet op.
Ik gebruik bijna altijd bruin bakpapier. Het plakt even vast (bij wit ook, trouwens), maar als het afkoelt laat het weer los.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel wit bakpapier gebruiken, geen bruine. Anders plakt het alsnog vast
Die ervaring had ik dus nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna altijd bruin bakpapier. Het plakt even vast (bij wit ook, trouwens), maar als het afkoelt laat het weer los.
Dan ligt het waarschijnlijk niet aan de kleur van het papier...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |