Sukkels, ik ga ze boycottenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee.Had ik bij de kassa moeten regelen.
Tja, als ik me er daar bewust van was geweest, was er geen probleem geweest.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef lady-wrb het volgende:
hoe bedoel je actief in hun hoofd? mijn moeder speelt graag spelletjes op de computer (patience enzo) en maakt graag puzzels (van die invuldingen)
Taartjesfee,quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n ribben zitten toch los joh, no problemo
deze[ afbeelding ]
Normaal gesproken zou ik hele andere schoenen kiezen maar het is dit of ortopedisch schoeisel, dus dan maar dit
Ze zijn van wolky en ze zijn er echt op gemaakt om steunzolen er in te doen, in plaats van de zolen die er bij zitten. Ik heb ze getest met zolen en dat zit prima. Lekker steun om de enkels, m`n tenen zitten niet klem. Prima dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef AnnemiekeL het volgende:
[..]
Taartjesfee,
Ik vind het wel leuke laarzen, waar heb je ze gekocht?
Met steunzolen moet je toch al schoeisel hebben met los en uitneembaar voetbed. Ik weet niet wat voor soort steunzolen je hebt, maar sommige soorten steunzolen nemen enorm op in je voetholte en in de schoenen. Daardoor heb je vaak wat hogere schoenen nodig of die aan de binnenkant hoger aansluiten bij je voeten. Anders sta je echt naast je schoenen.
Taartjesfee,quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze zijn van wolky en ze zijn er echt op gemaakt om steunzolen er in te doen, in plaats van de zolen die er bij zitten. Ik heb ze getest met zolen en dat zit prima. Lekker steun om de enkels, m`n tenen zitten niet klem. Prima dus
Taartjesfee,quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens mij zeg ik net dat ik ze in plaats van de andere zolen in de schoenen doe maar goed, zal wel aan mij liggen
Lou Reed is dood hoor ik net. Zunde
Balen Taatjesfee, dat je nu niet de goede hebt. Kost straks weer (versneld) klauwen vol met geld om nieuwe aan te laten meten. Hoe werden ze dan bij jou aangemeten? Mocht je ook gaan staan in z'n verschrikkelijk bakje met oase/foam (soort schuim) waar je dan vervolgens in wegzakte?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of waar mensen op zoeken
Ik heb harde die zo lang zijn als mijn voet. Geen idee hoe ze heten, weet wel dat ze niet goed genoeg zijn en ik volgende keer andere krijg
als je ze met een stiekje om je voet doet kan je tappen! /Casquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lieve Annemieke,
ik heb het er liever niet over. Niet omdat ik me er voor schaam maar meer omdat het me niet interesseert.
Liefs,
Minoes
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef E.T. het volgende:
Soms mis ik de 'like'-knop hier echt bij posts
Moussy,quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef moussy het volgende:
[..]
als je ze met een stiekje om je voet doet kan je tappen! /Cas
Neen, we hebben Polen vorige week verlaten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef AnnemiekeL het volgende:
[..]
Moussy,
Bij jullie dan nog steeds van zulke metalen/stalen steunzolen?
Groetjes,
Annemieke.
Klachtje op Twitter/Facebook zetten? Zo is mijn probleem met Toverland over entreekaartjes ineens heel snel opgelost. Sowieso zijn de meeste bedrijven veel coulanter als je via social media je klacht kenbaar maakt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:02 schreef -Spring het volgende:
Ik had per ongeluk voor L betaald terwijl ze nog drie was.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Neen, we hebben Polen vorige week verlaten.
Ik wil dit jaar nog dit soort dingen gaan proberen:quote:Op maandag 28 oktober 2013 06:28 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij streek ik ze aan beide kanten
Ik heb het vorig jaar met ss geprobeerd en het lukte voor geen meter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 06:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog dit soort dingen gaan proberen:
[ afbeelding ]
dat maakt je oplossing dubbel creatiefquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar met ss geprobeerd en het lukte voor geen meter.
Ah. Ik blij dat ik de strijkkralen wegggeven heb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:42 schreef -Spring het volgende:
Het stonk als een malle idd. En ik kreeg ze met hen mogelijkheid meer uit de vormpjes. En het bankpapier zat eraan geplakt en zo. Ellende.
Edit: oven idd.
Ok, gaat het van mijn lijstje afquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:06 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar met ss geprobeerd en het lukte voor geen meter.
wel wit bakpapier gebruiken, geen bruine. Anders plakt het alsnog vastquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef livelink het volgende:
Ik had het met een theedoek gedaan. Pas bij de heetste stand ging het goed, maar toen kon ik de theedoek ook wel meteen weggooien. Het was letterlijk vastgesmolten aan de strijkkralen. Bij het eraf halen gaf dat wel een mooi, onbedoeld effect trouwens door de stof op de strijkkralen.
Maar bakpapier dus. Ik had het zelf kunnen en moeten bedenken, maar ik kwam er niet op.
Ik gebruik bijna altijd bruin bakpapier. Het plakt even vast (bij wit ook, trouwens), maar als het afkoelt laat het weer los.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel wit bakpapier gebruiken, geen bruine. Anders plakt het alsnog vast
Die ervaring had ik dus nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna altijd bruin bakpapier. Het plakt even vast (bij wit ook, trouwens), maar als het afkoelt laat het weer los.
Dan ligt het waarschijnlijk niet aan de kleur van het papier...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |