Maar da's politiek. De oplossing? Zelf een partij beginnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh ik stem wel, maar vind het vooral zinloos. Neem bijvoorbeeld mn vader, die was absoluut tegen het verhogen van de AOW leeftijd. Stemde daarvoor op een partij die daar ook tegen was en dat dat absoluut een van hun breekpunten waren. Eerste dag na de verkiezingen lieten ze dat punt al vallen.![]()
Gewoon een naaistreek, maar dat is het huidige kabinet ook. Mensen stemde massaal op de VVD en de PVDA omdat ze de andere niet in het kabinet wilde. Vervolgens gaan ze met z'n 2en in het kabinet zitten, dat wou niemand. Wordt genaaid waar je bij staat dus vind het vrij zinloos allemaal.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha jouw papa stemt pvv.Ja was wel de pvv ja, dan noem je ook wel een partij. Maar in principe doen ze dat allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.. SGP nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja was wel de pvv ja, dan noem je ook wel een partij. Maar in principe doen ze dat allemaal wel.
Religieuze partijen laat ik sowieso achterwegen. Is geen plaats voor religie in de politiek. Voor je het weet moet ik verplicht 3x bidden op de dag. Ho is effequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
.. SGP niet
Da's ook de reden dat ik op hun stemde in 2012
Jongen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef TJV het volgende:
Maarja dat is het wel een beetje; er zijn maar een paar partijen die nog enigszins fatsoenlijke ideeën hebben, maar die gooien ze meteen overboord. Gevolg is dat je niet meer op die partij wilt stemmen maar jeeeeeeeez, ik ga toch niet op buma stemmen.
Daarom; kiesdrempel.
De beste prater? Als ie die zure bom eens uit zijn keel haalt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jongen.
Van Haersma-Buma is:
• Patriciër
• De beste prater in de tweede kamer
• Een topgozer
Welke redenen moet je nog meer hebben.
De redenering kan ik volgen, maar het CDA religieus noemen is op zijn minst erg dubieus. Ik durf te wedden dat er in de VVD evenveel christenen zitten als in het CDA (wat is het gezegde? Jezus zou VVD stemmen).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Religieuze partijen laat ik sowieso achterwegen. Is geen plaats voor religie in de politiek. Voor je het weet moet ik verplicht 3x bidden op de dag. Ho is effe
Mijn zus stemt pvdd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De redenering kan ik volgen, maar het CDA religieus noemen is op zijn minst erg dubieus. Ik durf te wedden dat er in de VVD evenveel christenen zitten als in het CDA (wat is het gezegde? Jezus zou VVD stemmen).
Haha ik dacht wtf waarom staat er john mayer onder had ik mijn muziek opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso een geweldige trol, die vent. Aanrader:
http://nos.nl/video/36696(...)om-u-wilde-niet.html
Je noemde dan ook de SGP op. CDA is in dat opzicht niet echt christelijk meer, heb er onder Balkje ook gewoon op gestemd daar niet van. Maar partijen zoals de CU, die ook een hoop goeie punten en mensen hebben, André Rouvoet was een beste baas, zou ik gewoon nooit op stemmen wegens het religieus aspect.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De redenering kan ik volgen, maar het CDA religieus noemen is op zijn minst erg dubieus. Ik durf te wedden dat er in de VVD evenveel christenen zitten als in het CDA (wat is het gezegde? Jezus zou VVD stemmen).
http://nos.nl/video/36696(...)om-u-wilde-niet.htmlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef TJV het volgende:
[..]
De beste prater? Als ie die zure bom eens uit zijn keel haalt.
Fair enough. Da's persoonlijk en was in 2012 niet gebaseerd op standputen maar op standvastigheid.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je noemde dan ook de SGP op. CDA is in dat opzicht niet echt christelijk meer, heb er onder Balkje ook gewoon op gestemd daar niet van. Maar partijen zoals de CU, die ook een hoop goeie punten en mensen hebben, André Rouvoet was een beste baas, zou ik gewoon nooit op stemmen wegens het religieus aspect.
verkapte zie mij john mayer luisteren - reactiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha ik dacht wtf waarom staat er john mayer onder had ik mijn muziek op
Ja eigenlijk wel ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verkapte zie mij john mayer luisteren - reactie
ja had ik ook, 5 euro overmaken en dan zeg ik hoe je het fixedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:50 schreef bobbernaut het volgende:
De kanker? mn hele afspeellijst op YT is weg???
overgemaakt, vertel eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja had ik ook, 5 euro overmaken en dan zeg ik hoe je het fixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |