abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132523016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wil niet veel zeggen maar CDA is nou niet bepaald een christelijke partij. Er zijn genoeg atheïstische en islamitische kamerleden van geweest en nu.

Het is een brede basispartij met een christelijke achtergrond, meer niet.

Zo religieus is de Flevopolder ook niet, het oude land eromheen wel weer. Urk, Staphorst, Kampen, Elburg is allemaal oud land hé
Maakt niet uit of het religeus is gewoon indammen die handel. Kun je controleren en sancties opleggen, ipv dat het door het land is uitgezaaid.
Fear is the grease of society.
pi_132523026
Poll: Welke partij zou je nu stemmen?
CDA
CU
SGP
D66
VVD
GroenLinks
PVV
PvdD
SP
50+
PvdA
Gay bitch piraten homo's
Geen idee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_132523042
Voeg ff de optie ik zou het niet weten toe.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_132523049
quote:
19s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Maakt niet uit of het religeus is gewoon indammen die handel. Kun je controleren en sancties opleggen, ipv dat het door het land is uitgezaaid.
Wat stem jij? Ik gok D55 of GroenLinks ofzo?
pi_132523073
Gestemt!
pi_132523083
Ik vind stemrecht wel belangrijk
pi_132523111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef TJV het volgende:
Voeg ff de optie ik zou het niet weten toe.
Check
pi_132523116
Ik zou het echt niet weten
pi_132523121
quote:
19s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef vogelkooi het volgende:
Gestemt!
Dan mag je nog een keertje stemmen, ik heb een nieuwe poll geplaatst
pi_132523128
Ik bemoei mij nog niet met de politiek
pi_132523169
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Macht naar de EU valt vanuit het CDA ook mee, CDA stemmers zijn juist tegen meer macht naar de EU. Binnenlandse aangelegenheden moeten intern geregeld worden, alleen op het vlak van milieubescherming, handel en strafzaken moet meer samengewerkt worden. Staat ook in de punten die ik net postte.
Ja prima die punten maar dat is niet bepaald naar voren gekomen in de weet ik hoeveel jaar CDA.
Om maar wat te noemen http://www.parlement.com/(...)um_europese_grondwet

Niet voor niets heeft het CDA gigantisch veel zetels verloren.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_132523214
De tekst is leuk, in de tweede kamer staat die neus er. Gemeenteraadsverkiezingen ok, landelijk nope.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_132523254
Het is dan ook vrijwel zinloos om een partij aan te hangen voor zijn idealen want het is toch standaard een coalitie dus iets wat jij belangrijk vind wordt met het grootste gemak opzij gezet als de partij dan even mag regeren.
pi_132523284
Daarom gewoon pvdd want thieme wil ik wel bezig zien met een paardenlul.
pi_132523382
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dan mag je nog een keertje stemmen, ik heb een nieuwe poll geplaatst
pff wordt wel aan het werk gezet.
pi_132523407
:9~ Thieme. Die nummer 2 van de partij mag er ook best wezen.

Wie wil daar nou niet op stemmen toch.
pi_132523411
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ja prima die punten maar dat is niet bepaald naar voren gekomen in de weet ik hoeveel jaar CDA.
Om maar wat te noemen http://www.parlement.com/(...)um_europese_grondwet

Niet voor niets heeft het CDA gigantisch veel zetels verloren.
Niet bindend referendum hé. Ben er persoonlijk ook geen fan van, maar da's niet alleen op aandringen van het CDA zelf gebeurt maar ook i.s.m. de coalitiepartners. Beetje lullig om dat op één partij te wijzen.

Moet zeggen dat het CDA van Haersma-Buma ook beter en vooral assertiever is dan onder Balkenende.

Sowieso van Miltenburg laten janken _O_

http://www.elsevier.nl/Po(...)rking-Buma-1241518W/
pi_132523456
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Timwonnacott het volgende:
:9~ Thieme. Die nummer 2 van de partij mag er ook best wezen.

[ afbeelding ]

Wie wil daar nou niet op stemmen toch.
Ach nee echt niet. Het enige wat dat klotewijf doet is op belangrijke momenten zeuren over een vleestaks.
pi_132523470
LInkse meisjes vallen op rechtste praatjes.
pi_132523620
pi_132523650
Sowieso een geweldige trol, die vent. Aanrader:

http://nos.nl/video/36696(...)om-u-wilde-niet.html
pi_132523684
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Het is dan ook vrijwel zinloos om een partij aan te hangen voor zijn idealen want het is toch standaard een coalitie dus iets wat jij belangrijk vind wordt met het grootste gemak opzij gezet als de partij dan even mag regeren.
Als jij stemt op een partij kan die partij dankzij jouw stem wel iets meer invloed op de compromissen uitoefenen dan als je niks doet of niet stemt.
pi_132523882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Als jij stemt op een partij kan die partij dankzij jouw stem wel iets meer invloed op de compromissen uitoefenen dan als je niks doet of niet stemt.
Oh ik stem wel, maar vind het vooral zinloos. Neem bijvoorbeeld mn vader, die was absoluut tegen het verhogen van de AOW leeftijd. Stemde daarvoor op een partij die daar ook tegen was en dat dat absoluut een van hun breekpunten waren. Eerste dag na de verkiezingen lieten ze dat punt al vallen. :')
Gewoon een naaistreek, maar dat is het huidige kabinet ook. Mensen stemde massaal op de VVD en de PVDA omdat ze de andere niet in het kabinet wilde. Vervolgens gaan ze met z'n 2en in het kabinet zitten, dat wou niemand. Wordt genaaid waar je bij staat dus vind het vrij zinloos allemaal.
pi_132523903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Oh ik stem wel, maar vind het vooral zinloos. Neem bijvoorbeeld mn vader, die was absoluut tegen het verhogen van de AOW leeftijd. Stemde daarvoor op een partij die daar ook tegen was en dat dat absoluut een van hun breekpunten waren. Eerste dag na de verkiezingen lieten ze dat punt al vallen. :')
Gewoon een naaistreek, maar dat is het huidige kabinet ook. Mensen stemde massaal op de VVD en de PVDA omdat ze de andere niet in het kabinet wilde. Vervolgens gaan ze met z'n 2en in het kabinet zitten, dat wou niemand. Wordt genaaid waar je bij staat dus vind het vrij zinloos allemaal.
Haha jouw papa stemt pvv.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132523988
Politiek :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')