SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Die verlichting.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef Curlbrah het volgende:
Heb een Roccat XTDbeste muis die ik in tijden heb gehad.
Hmh? Had laatst een plaatje van die van mij gepost. Heb 'm gewoon op een rustige blauwe kleur staan.quote:
Ik wacht tot IPS spot goedkoop is.quote:
Had het over die Roccat, die heeft er extra gewichtjes bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef TJV het volgende:
Ok ga voor die MX, draadloos en logitech dus moet wel goed zitten. Nu nog een toetsenbord.Logitech MX Performance hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef TJV het volgende:
Ha die bobber, ik zag vanochtend een negertje in de metro die zijn pickpocketlevel aan het verhogen was. Enige jammere was dat iedereen het zag. Moest aan jou denken.
Ok ga voor die MX, draadloos en logitech dus moet wel goed zitten. Nu nog een toetsenbord.Logitech G510 is in v&a gesealed voor ¤65 ofzo, die heb ik zelf ook. Enorm goed en een scherm op de tobo is echt extreem handig, die kan zelfs rss feed geven enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor dat geldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:32 schreef TJV het volgende:
Mooi dingetje.
http://www.logitech.com/n(...)eyboard-k800?crid=26
Kwam zo'n grote neger van de GVB en die deed grote-neger-dingen met dat jochie.quote:
80 euro.quote:
Went vanzelf.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:34 schreef TJV het volgende:
Waarom hebben al die toetsenborden zo'n kleine shift-toets? Damn boy
Die waren tijdelijk heel goedkoop bij alternate. Die actie liep een halve dag ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef TJV het volgende:
Waarom koopt die gozer een toetsenbord om hem ongebruikt weer te verkopen.
Hij maakt er denk ik geen winst op, tobo was van honderd voor zestig ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:48 schreef TJV het volgende:
Dan kan ie de pokken krijgen, ga zijn brood niet betalen.
Ok ga voor die MX, draadloos en logitech dus moet wel goed zitten. Nu nog een toetsenbord.Jawel, maar die speciale functies werken niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Logitech MX Performance hier!
HATERS GONNA HATE!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:54 schreef TJV het volgende:
Mijn pa lacht me keihard uit als ik met een apple toetsenbord aan kom kakken, dat gaan we maar niet doen.
twitter:Insayno twitterde op donderdag 24-10-2013 om 12:58:36"Zonder slavernij zat jij hier nu niet" Wauw.... Draai deze is om en zeg tegen een jood: "Zonder holocaust zat je hier nu niet". reageer retweet
Hij overdrijft zijn punt best wel erg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef MineraalWater het volgende:
Maak iemand eens een KLB thread aan voor deze mongool:
https://twitter.com/Insayno
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
oud mede stagiere is model, ook leuk, misschien moet ik dat ook gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |